Citizen Development - Plan Szkolenia
Citizen Development to praktyka biznesowa, w której pracownicy niebędący informatykami są w stanie wykonywać zadania programistyczne, wykorzystując platformy o niskim lub zerowym kodzie do tworzenia aplikacji o znaczeniu krytycznym dla biznesu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów biznesowych, którzy chcą dowiedzieć się, jak tworzyć aplikacje i automatyzować procesy, nawet bez doświadczenia w IT.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie rozwoju Citizen i poznanie typowych działań Citizen Developer.
- Dowiedz się, jak wykonywać automatyzację procesów.
- Automatyzacja zadań w aplikacjach biznesowych.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Przegląd Citizen Development
- Zrozumienie cyklu Lean Startup
- Zrozumienie koncepcji MVP (Minimum Viable Product)
- Wprowadzenie do myślenia projektowego
- Wprowadzenie do UI/UX
Zrozumienie produktów i procesów
- Kanwa produktu
- Kanwa procesu
- Proces tworzenia prototypu
- Automatyzacja procesów za pomocą RPA
- Dokumentowanie procesów
- Przegląd usługi Power Automate
Zrozumienie wirtualnych agentów i aplikacji
- Poznaj chatboty
- Wprowadzenie do wirtualnych agentów Power
- Przegląd aplikacji
- Wprowadzenie do aplikacji Power Apps
Zrozumienie Business Intelligence (BI)
- Przegląd analizy biznesowej
- Wprowadzenie do Power BI
Zaawansowany
- Przypadek praktyczny
- Prezentacja panelowa
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
-
Podstawowa znajomość obsługi komputera
Uczestnicy
-
Business profesjonalistów
Business pracowników
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Citizen Development - Plan Szkolenia - Booking
Citizen Development - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (5)
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Humorystyczny sposób prowadzenia szkolenia
Oskar Wolanczyk - ARCYDOM S.C.
Szkolenie - Efektywna sprzedaż i kreatywne rozwiązywanie problemów
dobra równowaga między teorią a praktyką
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Profesjonalna Obsługa Klienta
14 godzinWprowadzenie
Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnienie im pozytywnej obsługi jest kluczowe, a tworzenie okazji do powtórzenia transakcji jest ważne.
Kurs obsługi klienta będzie poświęcony wszystkim typom klientów i sposobom ich lepszej obsługi oraz doskonalenia siebie w tym procesie. Uczestnicy otrzymają solidny zestaw umiejętności, w tym radzenie sobie twarzą w twarz, techniki telefoniczne, radzenie sobie z trudnymi klientami i generowanie zwrotów.
Cel
Każdy z nas obsługuje klientów, zapewnienie im pozytywnej obsługi jest kluczowe, a tworzenie okazji do powtórzenia transakcji jest ważne.
Ten Customer Care Services kurs ma na celu wyposażenie i ulepszenie nas samych. Uczestnicy otrzymają podstawowy zestaw umiejętności i wiedzę wymaganą od pracowników pierwszej linii do obsługi kontaktów z klientami przez telefon, e-mail i twarzą w twarz, technik telefonicznych z trudnymi klientami oraz skutecznego generowania zwrotów.
Korzyści ze szkolenia
- Identyfikacja i spełnianie oczekiwań klientów
- Skuteczna komunikacja z klientami
- Zarządzanie percepcją klientów
- Radzenie sobie z różnymi typami klientów
- Skuteczne reagowanie na osobiste i telefoniczne kontakty z klientami
- Pisanie skutecznych e-maili i listów
- Radzenie sobie ze stresem
- Omówienie kursu i ćwiczenia
- Stymulujące ćwiczenia są zapewniane podczas całej sesji, pozwalając uczestnikom na doskonalenie technik rozwiązywania problemów oraz poprawę umiejętności i sposobu myślenia w zakresie obsługi klienta. Kurs ten został zaprojektowany z myślą o szerokiej gamie środowisk obsługi klienta i realizacji zamówień.
Assertiveness
7 godzinWysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Uczestnicy
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Celem kursu jest podniesienie pewności siebie i poprawa umiejętności uczestnika w zakresie komunikowania się ze współpracownikami i klientami w sposób pewny i asertywny.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
- Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
- Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
- Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
- Skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami.
Advisory & Leadership Skills
14 godzinTa instruktor-ledna, na żywo szkolenie w Polsce (online lub stacjonarne) jest częścią zestawu umiejętności Data Scientist (Domena: Advisory & Leadership) i skierowana jest do profesjonalistów chcących zbudować wpływowe kompetencje komunikacyjne, rozwiązywania problemów i liderstwa, aby prosperować w zespołach nauk danych lub analiz.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zastosować strukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów i techniki analizy przyczynowych.
- Efektywnie komunikować wnioski poprzez wpływowe opowiadanie historii i wizualizacje.
- Kierować inicjatywami zmian i influencjiwać stakeholdersów z pewnością siebie.
- Zarządzać projektami związanych z danymi, używając jasnego i praktycznego ramienia działania.
Business Communication Skills
35 godzinUmiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Customer Care Strategy
21 godzinStrategia obsługi klienta odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta, pomagając utrzymać lojalnych klientów i zwiększyć poziom powtarzalności transakcji. Dzięki dobrej obsłudze klienta zyskujesz zaufanie klienta, poprawiasz wizerunek firmy i wzmacniasz przewagę konkurencyjną na rynku. Ten kurs koncentruje się na strategiach i umiejętnościach budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez opracowywanie wartościowych i skutecznych strategii obsługi klienta. Zadowoleni klienci mogą, poprzez rozmowy i opowiadanie historii, stać się dobrowolnymi ambasadorami Twojej firmy i z dużym prawdopodobieństwem polecą Twoje usługi innym. Ten warsztat pomoże również uczestnikom komunikować się skutecznie, odpowiednio i jasno we wszystkich sytuacjach.
CELE
- Rozwój kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
- Zwiększenie efektywności komunikacji z klientami
- Zdobycie wiedzy, jak dotrzeć do podstawowych potrzeb i oczekiwań klientów
- Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
- Identyfikowanie, redukowanie i pokonywanie obiekcji i barier
- Poznanie osobowości i preferencji komunikacyjnych w kontaktach z klientami
- Budowanie umiejętności tworzenia otwartego środowiska komunikacji
- Rozwijanie umiejętności jasnej i skutecznej komunikacji
- Identyfikacja barier w skutecznej komunikacji
- Opanowanie mowy ciała i komunikacji niewerbalnej
METODY
- Odgrywanie ról
- Testy samooceny
- Ćwiczenia w grupach
- Praca indywidualna
- Sesje ćwiczeniowe
- Wykłady
- Dyskusje
WYNIKI NAUCZANIA
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie
- Przyjąć ukierunkowaną strategię obsługi klienta
- Identyfikować kluczowe problemy klientów
- Budować profesjonalny wizerunek firmy
- Dostosowywać się do określonych stylów zachowań klientów
- Zwiększać lojalność klientów poprzez wyjątkową obsługę klienta
- Rozwijanie umiejętności komunikacji z klientami
- Stosowanie technik budowania relacji
- Opracowanie osobistego planu działania w celu poprawy umiejętności obsługi klienta
- Okazywanie gestów hojności i wysokiej jakości obsługi klienta
- Stosowanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Rozpoznawanie barier w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta
Coaching Skills
7 godzinUczestnicy
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych
- Dla poszczególnych członków własnego personelu
- Dla swoich zespołów
- Osoby, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład.
Format kursu
Połączenie
- Dyskusje moderowane
- Sesje coachingowe dla uczestników - z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Zdefiniować "Coaching" i szczegółowo wyjaśnić zastosowanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
- Prowadzić znaczące sesje coachingowe
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
14 godzinW coraz bardziej zglobalizowanym świecie pracujemy w coraz bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami. Podstawowym przekonaniem stojącym za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale można sobie z nimi poradzić.
Assertiveness, pewność siebie, zdolność negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne umiejętności są kluczowe we wspieraniu rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu napotykamy wiele okazji, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowania i wyniki organizacyjne i osobiste.
Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie ich umiejętności.
Cele:
- Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
- Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli rozwiązywania konfliktów.
- Poznanie typów osobowości, stylów przywództwa wspierających umiejętności negocjacyjne
- Poznanie sztuki asertywności i pewności siebie
- Eksperymentowanie, doświadczanie i ćwiczenie rozwiązywania konfliktów
Strategical & Critical Thinking
7 godzinKurs ten ma na celu zwiększenie zdolności do myślenia strategicznego, wyposażając cię w umiejętności podejścia do złożonych sytuacji, unikania uprzedzeń i podejmowania świadomych decyzji szybko i trafnie. Poprzez ustrukturyzowaną eksplorację różnych stylów myślenia i typowych pułapek w myśleniu strategicznym, rozwiniesz kompleksowe zrozumienie, jak zastosować myślenie strategiczne w swoich działaniach zawodowych.
Efektywna sprzedaż i kreatywne rozwiązywanie problemów
14 godzinSzkolenie skupia się na rozwijaniu umiejętności sprzedażowych, motywacji, obsługi klienta oraz kreatywnego rozwiązywania problemów. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat nowoczesnych strategii sprzedaży, budowania relacji, analizy potrzeb klienta, skutecznych technik negocjacyjnych, i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Kurs obejmuje również zagadnienia związane z psychologią zakupów, budowaniem marki osobistej w sprzedaży, a także narzędzi kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów.
How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
7 godzinCzęsto myślimy, że musimy nauczyć się nowego procesu, porady lub sztuczki, aby zaimponować komuś, awansować lub osiągnąć doskonałość. Zazwyczaj jednak musimy zmienić nasze przekonania. Nasze przekonania to chroniczne myśli, które często myślimy, a które następnie podświadomie ograniczają i kontrolują nasze działania.
Ten krótki kurs pokazuje, jak zhakować swoje zachowania, przeskakując do części cyklu związanej z przekonaniami, a nie z zachowaniem - które naturalnie nastąpi.
Błędnie uważamy, że działamy w określony sposób (robimy), co daje nam wspaniałe rezultaty (otrzymujemy), a następnie zyskujemy zdolność "bycia" tą nową osobą (być). W rzeczywistości jednak musimy stać się pierwszą osobą - przyjąć standardy i światopogląd / przekonania tej osoby, a następnie nasze zachowania (działania) naturalnie się dostosują i pojawią się lepsze wyniki.
How to Manage Stress and Avoid Burnout
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla osób zestresowanych, które chcą skutecznie radzić sobie ze stresem i osiągnąć spokojniejszy, jaśniejszy i bardziej energiczny stan w codziennym życiu.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć dwa rodzaje stresu: dystres i eustres.
- Określić swoje osobiste wskaźniki i czynniki łagodzące stres.
- Stworzyć plan z konkretnymi procedurami, aby zwiększyć spokój, jasność i energię, jednocześnie minimalizując stres nagromadzony w ciągu dnia.
- Przesuwanie negatywnych emocji i wzmacnianie pozytywnych za pomocą sprawdzonych technik.
- Poradzić sobie z powodującymi stres. obezwładniającymi przekonaniami dotyczącymi pracy, życia i relacji.
Influencing and Avoiding Conflict
21 godzinUczestnicy
- Personel, który musi być w pełni świadomy kwestii związanych z Influencing and Avoiding Conflict z :
- Ich współpracownikami
- ich szefami
- wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami
Cele kursu
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
- Doceniają potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą mogli wpływać na zachowanie innych.
- Rozumieć mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzać klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz interesariuszami
Format
Kurs będzie wysoce interaktywnym połączeniem:
- Dyskusje moderowane
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studia przypadków