Szkolenie wzmocni wiedzę z zakresu
- Każda osoba w organizacji, która chce podnieść swoje kompetencje (postawę, wiedzę, umiejętności) w obszarze komunikacji interpersonalnej i negocjacji.
- Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta
- Przedsiębiorcy prowadzący działalność związaną ze sprzedażą usług lub produktów
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie w formie praktycznych warsztatów pracy, ukierunkowane na trening doskonalący umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej. Szkolenie przygotuje uczestników do efektywnego prowadzenia procesów komunikacyjnych i negocjacyjnych, z uwzględnieniem wszystkich "barier" na poszczególnych etapach procesu komunikacji, w sposób uczciwy, otwarty,
uporządkowany i zrozumiały dla rozmówcy. Co wpłynie na skuteczność procesów
komunikacji i negocjacji, z ludźmi o różnych stylach i umiejętnościach, przy czym nadrzędnym
nadrzędnym rezultatem będzie porozumienie i efektywna współpraca, służąca osiąganiu celów organizacji
i budowania kultury organizacji, której przewagą rynkową będą umiejętności w obszarze
skutecznej komunikacji interpersonalnej.Cel uczestnictwa w szkoleniu
- Poznasz nowoczesne strategie, narzędzia i techniki skutecznego wywierania wpływu, które zastosujesz w procesach komunikacji i negocjacji.
- Zaplanujesz skuteczną strategię wywierania wpływu, wykorzystując poznane wzorce, sekwencję kluczowych zdarzeń w nadchodzących ważnych rozmowach i negocjacjach biznesowych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Przećwiczysz poznane modele i narzędzia, zwiększając swój poziom umiejętności, które mają największy wpływ na wyniki, proces komunikacji i negocjacji.
Szkolenie wzmocni Twoją wiedzę
Z obszaru psychologii przywództwa, komunikacji interpersonalnej, z elementami negocjacji biznesowych.Szkolenie wzmocniumiejętności w obszarze
- Wywierania wpływu
- Umiejętności konstruktywnej konfrontacji
- Umiejętności egzekwowania zawartych porozumień i umów
- Umiejętność docierania i dostrajania się do rozmówcy.
- Umiejętność zarządzania emocjami własnymi i rozmówcy, zwłaszcza pod wpływem stresu.
- Umiejętność doboru argumentów, logicznych i racjonalnych, z których można wysnuć uzasadnienie biznesowe.
- Umiejętność wyjaśniania przyczyny i skutku, wzbogacona o argumenty emocjonalne, aby skutecznie wpływać na zmianę przekonań i działań ludzi.
Szkolenie wzmocnikompetencje:
- Wywieranie wpływu
- Budowanie relacji biznesowych w oparciu o jasne granice i obszary odpowiedzialności
- Business
- Odczytywanie sytuacji
- Przejmowanie kontroli nad sytuacją w celu realizacji celów biznesowych
- Zarządzanie obiekcjami kontrahentów
- Skuteczne zadawanie pytań
- Aktywne słuchanie
- Myślenie krytyczne (przyczyna i skutek)
- Odkrywanie prawdy (racjonalna analiza przyczynowo-skutkowa oparta na faktach)
Więcej...