Szkolenia Communication w kujawsko-pomorskiem

Szkolenia Communication w kujawsko-pomorskie

Lokalne instruktażowe kursy szkoleniowe w zakresie komunikacji na żywo w kujawsko-pomorskiem.

Machine Translated

Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94
Szkolenia Communication w naszym centrum szkoleniowym NobleProg kujawsko-pomorskie. Sala szkoleniowa znajduje się przy ul. Dworcowej 94 w Bydgoszczy Read more
Torun, ul.  Bydgoska 1
Szkolenia Communication w naszym centrum szkoleniowym NobleProg kujawsko-pomorskie. Sale szkoleniowe NobleProg w Toruniu znajdują się w biurze Coworking Toruń przy ulicy Bydgoskiej 1 Read more

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Communication

Communication Szkolenia - kujawsko-pomorskie

Plany szkoleń z technologii Communication w kujawsko-pomorskiem

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
14 hours
Opis
WPROWADZENIE

Ponieważ globalizacja branż i rynków przynosi mieszankę różnorodnych kultur świata, dla menedżerów i właścicieli małych firm ważniejsze niż kiedykolwiek jest zrozumienie poprawy ich umiejętności komunikacyjnych.

W obecnej epoce cyfrowej ważne jest, aby wiedzieć, jak skutecznie przekazywać i odbierać wiadomości osobiście, a także przez telefon, e-mail i media społecznościowe. wiadomości osobiste, jak również przez telefon, e-mail i media społecznościowe.

Ten kurs jest zaprojektowany z następującymi celami

- Communication to wymiana informacji i pomysłów, zarówno pisemnych, jak i ustnych.
- Zrozumieć komunikację i proces komunikacji
- Wymień i pokonaj filtry / bariery.

I poniżej Korzyści szkoleniowe dla uczestników.

- Ulepszony wizerunek osobisty i profesjonalny.
- Mastering International Protocol & personal diplomacy.
- Biegłość i kompetencje w różnych formach komunikacji korporacyjnej i dyplomatycznej.
- Zwiększona pewność siebie w kontaktach oficjalnych, formalnych i nieformalnych.
- Zaostrzone umiejętności komunikacji zawodowej.
- Zwiększone zaufanie do public relations.
- Doskonałe zrozumienie stroju formalnego i nieformalnego, w tym stroju wieczorowego.
- Zwiększona umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym, zrozumienie kluczowych elementów komunikacji międzykulturowej i wyrafinowane kompetencje w kontaktach z partnerami z całego świata.
14 hours
Opis
Angielski Business odnosi się do umiejętności mówienia, czytania i pisania potrzebnych do efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym. Obejmuje to zdolność rozumienia i wypowiadania się podczas spotkań, a także umiejętność czytania i pisania jasnych, dobrze sformułowanych wiadomości e-mail, które nie zawierają mylących błędów gramatycznych.

Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora jest skierowane do osób pracujących w międzynarodowym środowisku biznesowym, które chcą szybko poprawić swoje umiejętności słuchania, mówienia i pisania, aby być bardziej skutecznymi liderami i członkami zespołu.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Naucz się narzędzi i taktyk, aby szybko poszerzyć słownictwo angielskie w miejscu pracy.
- Skoncentrowanie się tylko na odpowiednich częściach języka angielskiego, które musiały być bardziej skuteczne w pracy.
- Zdobądź pewność, że potrafią komunikować się z władzami przez telefon, e-mail i spotkania.
- Ćwicz techniki wpływania i przekonywania klientów, menedżerów i rówieśników.
- Zastosuj systematyczne podejście do dalszego doskonalenia znajomości języka angielskiego Business po szkoleniu.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
14 hours
Opis
Publiczność

Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z komunikacją i wpływem:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 hours
Opis
Umiejętności zdobywane podczas kursu

- Budowanie efektywnego stylu komunikowania się z innymi
- Praktycznej diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
- Budowanie wspierających relacji w zespole
- Efektywnie współdziałanie w zespole
- Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół- jednostka i jednostka –zespół
- Umiejętność stosowania różnorodnych technik zarządzania konfliktem
- Zmiana postaw własnych oraz modelowania zachowań konstruktywnych (np. postawy asertywnej)
21 hours
Opis
Publiczność

- Pracownicy, którzy muszą być w pełni świadomi problemów związanych z wpływaniem i unikaniem konfliktów z:

- Ich koledzy
- Ich szefowie
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Cele kursu

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami

Format

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku
7 hours
Opis
Publiczność

Menedżerowie, kierownicy zespołów i członkowie personelu, którzy uważają, że:

- Uczestniczą w zbyt wielu spotkaniach
- Ich czas jest „skradziony” przez innych ludzi
- Nie mogą dotrzeć do sedna swojej codziennej pracy z powodu braku planowania, przewidywania lub ustalania priorytetów

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i studia przypadków

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę efektywnego zarządzania spotkaniami - z poszanowaniem presji czasu tych, których zapraszają na spotkania
- Postępuj zgodnie ze standardowymi procesami wywoływania, zarządzania i przygotowywania wyników spotkań
- Doceń szerzej niektóre sposoby efektywniejszego zarządzania sobą i swoim czasem: pracuj mądrzej, a nie ciężej…
21 hours
Opis
Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

- Sami
- Ich koledzy (rówieśnicy)
- Ich szefowie
- Ich członkowie zespołu
- Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

- Ułatwione dyskusje
- Prezentacje slajdów
- Ćwiczenia i
- Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

- Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
- Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
- Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
- Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
- Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze
14 hours
Opis
Szkolenie adresowane jest do osób kierującymi zespołami pracowników, kierującymi projektami, chcących w pełni korzystać z potencjału drzemiącego w zespole

Korzyści dla uczestników szkolenia:

- Poznanie charakterystyki poszczególnych grup pokoleniowych
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami
- Nabędą umiejętności udzielania informacji zwrotne według zasady „tu i teraz”
- Poznanie sposobów na motywowanie pracowników pokolenia X, Y oraz Z
- Poznanie modelowych typów rozmów z pracownikami pokolenia X,Y i Z

Metoda szkolenia:

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.
Szkolenie Communication w kujawsko-pomorskiem, szkolenie wieczorowe Communication w kujawsko-pomorskiem, szkolenie weekendowe Communication w kujawsko-pomorskiem, Communication boot camp w kujawsko-pomorskiem, kurs zdalny Communication w kujawsko-pomorskiem, nauczanie wirtualne Communication w kujawsko-pomorskiem, kurs online Communication w kujawsko-pomorskiem, Kursy Communication w kujawsko-pomorskiem, Trener Communication w kujawsko-pomorskiem, instruktor Communication w kujawsko-pomorskiem, lekcje Communication w kujawsko-pomorskiem, Kurs Communication w kujawsko-pomorskiem, edukacja zdalna Communication w kujawsko-pomorskiem, wykładowca Communication w kujawsko-pomorskiem, nauka przez internet Communication w kujawsko-pomorskiem

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!