Plan Szkolenia

Moduł 1

  • Ustalenie indywidualnych celów uczestników.
  • Główny proces sprzedaży i standard sprzedaży uczestników w porównaniu z procesem zakupu ich klientów.
    • Kwantytatywna i jakościowa audyty około tuzina procesów sprzedażowych, które mają największe znaczenie dla celów sprzedaży uczestników.
    • Ustalenie głównych procesów sprzedażowych, które mają najbardziej znaczący wpływ na cele sprzedaży uczestników.
    • Weryfikacja działań opisanych w standardzie sprzedaży uczestników pod kątem kwantytatywnym i jakościowym.
    • Projektowanie i opisywanie procesu sprzedaży uczestników oraz ustalanie i opisywanie działań, które muszą być podjęte przez uczestników w różnych fazach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w działaniach.

Moduł 2

  • Segmentacja klientów. Opis komitetu zakupów, (osób decyzyjnych) ich: problemy, cele, obiekcje klienta w różnych fazach procesu, proces zakupu.
  • Przyporządkowywanie obiekcji potencjalnych i istniejących klientów do różnych etapów ich procesu zakupu.
  • Opracowanie odpowiedzi na obiekcje klientów i sposobów kontrowania występowania obiekcji.
  • Opracowywanie argumentów sprzedażowych - banka argumentów sprzedażowych.
  • Ćwiczenie wyboru i prezentacji argumentów sprzedażowych (wcześniej opisanych) odpowiednich do problemów i celów klienta.

Moduł 3

  • Opracowanie działań i zachowań (co możemy zrobić), które mają funkcję kontrowania i zarządzania obiekcjami klientów.
  • Szkolenie do neutralizacji oporu klienta, ćwiczenie umiejętności „neutralizowania” klienta, wykorzystując struktury językowe służące do „rozwiązania oporu” klienta i ustanowienia porozumienia.
  • Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem w celu ćwiczenia wyboru argumentów sprzedażowych.

Moduł 4

  • Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem i praktyka budowania wartości i „obrony ceny” oraz business case.
  • Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Praktyka struktur językowych (komunikacji werbalnej) do zarządzania trudną sytuacją.
  • Model dynamiki eskalacji emocjonalnej, który pozwala nam zrozumieć kiedy powinniśmy podjąć decyzję o konstruktywnym konfrontacji w celu uzyskania kontroli nad emocjami i rozstrzygnięcia sprawy bez eskalacji do konfliktu.
  • Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na podstawie NVC (nieprzemocowej komunikacji) przez Marshalla Rosenberg. Symulacje rozmów z tzw. „trudnymi klientami”.
  • Planowanie implementacji, przechodzenie problemów podczas szkolenia.

Wymagania

Nie wymagane są żadne wiedza wstępna do szkolenia

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie