Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Moduł 1;
- Ustalenie indywidualnych celów uczestników szkolenia.
- Główne procesy sprzedażowe i standard sprzedaży uczestników szkolenia vs. proces zakupowy ich klientów.
- -Audyt ilościowy i jakościowy kilkunastu procesów sprzedażowych mających największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
- -Określenie głównych procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
- -Weryfikacja działań stażystów opisanych w standardzie sprzedaży pod względem ilościowym i jakościowym.
- -Zaprojektowanie i opisanie procesu sprzedaży uczestników szkolenia oraz określenie i opisanie działań, które muszą zostać podjęte przez uczestników szkolenia, na poszczególnych etapach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w działaniu.
Moduł 2
- Segmentacja klientów. Opisywanie komitetu zakupowego, (buyer personae) ich:problemów, celów, obiekcji klienta na różnych etapach procesu,procesu zakupowego.
- Przypisywanie obiekcji potencjalnych i obecnych klientów do różnych etapów procesu zakupowego.
- Opracowywanie odpowiedzi na obiekcje klientów i sposobów przeciwdziałania występowaniu obiekcji.
- Opracowywanie argumentów sprzedażowych - bank argumentów sprzedażowych.
- Ćwiczenie doboru i prezentacji argumentów sprzedażowych, (które zostały wcześniej opisane) adekwatnych do problemów i celów klienta.
Moduł 3
- Opracowanie działań i zachowań (co możemy zrobić), które mają na celu przeciwdziałanie i zarządzanie obiekcjami klienta.
- Trening neutralizowania oporu klienta, ćwiczenie umiejętności "rozbrajania klienta", stosowanie struktur językowych, które służą do "rozpuszczenia oporu" klienta i nawiązania porozumienia.
- Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem w celu przećwiczenia doboru argumentów sprzedażowych.
Moduł 4
- Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem i praktyka budowania wartości i"ceny" obrony oraz business case.
- Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacji werbalnej) do zarządzania sytuacją trudną.
- Model dynamiki eskalacji emocjonalnej, który pozwala zrozumieć, kiedy należy zdecydować się na konstruktywną konfrontację, aby zapanować nad emocjami i załatwić sprawę, a nie eskalować w kierunku konfliktu.
- Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na podstawie NVC (non-violent communicationnonviolence) Marshalla Rosenberga. Symulacja rozmów z tzw. trudnymi klientami;
- Planowanie wdrożenia, przepracowanie zagadnień podczas szkolenia.
Wymagania
Do szkolenia nie jest wymagana wcześniejsza wiedza
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Kontakt z uczestnikami i sposób prowadzenia szkolenia - NIE był monotonny