Plan Szkolenia

Moduł 1;

  • Ustalenie indywidualnych celów uczestników szkolenia.
  • Główne procesy sprzedażowe i standard sprzedaży uczestników szkolenia vs. proces zakupowy ich klientów.
  • -Audyt ilościowy i jakościowy kilkunastu procesów sprzedażowych mających największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
  • -Określenie głównych procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
  • -Weryfikacja działań stażystów opisanych w&nbspstandardzie sprzedaży pod względem ilościowym i&nbspjakościowym.
  • -Zaprojektowanie i&nbspopisanie procesu sprzedaży uczestników szkolenia oraz określenie i&nbspopisanie działań, które muszą zostać podjęte przez uczestników szkolenia, na&nbspposzczególnych etapach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w&nbspdziałaniu.

Moduł 2

  • Segmentacja klientów. Opisywanie komitetu zakupowego, (buyer personae) ich:problemów, celów, obiekcji klienta na różnych etapach procesu,procesu zakupowego.
  • Przypisywanie obiekcji potencjalnych i obecnych klientów do różnych etapów procesu zakupowego.
  • Opracowywanie odpowiedzi na obiekcje klientów i sposobów przeciwdziałania występowaniu obiekcji.
  • Opracowywanie argumentów sprzedażowych - bank argumentów sprzedażowych.
  • Ćwiczenie doboru i&nbspprezentacji argumentów sprzedażowych, (które zostały wcześniej opisane) adekwatnych do problemów i&nbspcelów klienta.

Moduł 3

  • Opracowanie działań i zachowań (co możemy zrobić), które mają na&nbspcelu przeciwdziałanie i&nbspzarządzanie obiekcjami klienta.
  • Trening neutralizowania oporu klienta, ćwiczenie umiejętności &quotrozbrajania&nbspklienta&quot, stosowanie struktur językowych, które służą do &quotrozpuszczenia&nbspoporu&quot klienta i nawiązania porozumienia.
  • Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem w celu przećwiczenia doboru&nbspargumentów sprzedażowych.

Moduł 4

  • Symulacje rozmów sprzedażowych z&nbspklientem i&nbsppraktyka budowania wartości i"ceny" obrony oraz business case.
  • Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacji werbalnej) do zarządzania sytuacją trudną.
  • Model dynamiki eskalacji emocjonalnej, który pozwala zrozumieć, kiedy należy zdecydować się na konstruktywną konfrontację, aby zapanować nad emocjami i załatwić sprawę, a nie eskalować w kierunku konfliktu.
  • Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na podstawie NVC (non-violent communicationnonviolence) Marshalla Rosenberga. Symulacja rozmów z tzw. trudnymi klientami;
  • Planowanie wdrożenia, przepracowanie zagadnień podczas szkolenia.

Wymagania

Do szkolenia nie jest wymagana wcześniejsza wiedza

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie