Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.        
        
        
            Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.        
    Plan Szkolenia
Moduł 1;
- Ustalenie indywidualnych celów uczestników szkolenia.
- Główne procesy sprzedażowe i standard sprzedaży uczestników szkolenia vs. proces zakupowy ich klientów.
- -Audyt ilościowy i jakościowy kilkunastu procesów sprzedażowych mających największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
- -Określenie głównych procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na realizację celów sprzedażowych uczestników szkolenia.
- -Weryfikacja działań stażystów opisanych w standardzie sprzedaży pod względem ilościowym i jakościowym.
- -Zaprojektowanie i opisanie procesu sprzedaży uczestników szkolenia oraz określenie i opisanie działań, które muszą zostać podjęte przez uczestników szkolenia, na poszczególnych etapach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w działaniu.
Moduł 2
- Segmentacja klientów. Opisywanie komitetu zakupowego, (buyer personae) ich:problemów, celów, obiekcji klienta na różnych etapach procesu,procesu zakupowego.
- Przypisywanie obiekcji potencjalnych i obecnych klientów do różnych etapów procesu zakupowego.
- Opracowywanie odpowiedzi na obiekcje klientów i sposobów przeciwdziałania występowaniu obiekcji.
- Opracowywanie argumentów sprzedażowych - bank argumentów sprzedażowych.
- Ćwiczenie doboru i prezentacji argumentów sprzedażowych, (które zostały wcześniej opisane) adekwatnych do problemów i celów klienta.
Moduł 3
- Opracowanie działań i zachowań (co możemy zrobić), które mają na celu przeciwdziałanie i zarządzanie obiekcjami klienta.
- Trening neutralizowania oporu klienta, ćwiczenie umiejętności "rozbrajania klienta", stosowanie struktur językowych, które służą do "rozpuszczenia oporu" klienta i nawiązania porozumienia.
- Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem w celu przećwiczenia doboru argumentów sprzedażowych.
Moduł 4
- Symulacje rozmów sprzedażowych z klientem i praktyka budowania wartości i"ceny" obrony oraz business case.
- Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacji werbalnej) do zarządzania sytuacją trudną.
- Model dynamiki eskalacji emocjonalnej, który pozwala zrozumieć, kiedy należy zdecydować się na konstruktywną konfrontację, aby zapanować nad emocjami i załatwić sprawę, a nie eskalować w kierunku konfliktu.
- Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na podstawie NVC (non-violent communicationnonviolence) Marshalla Rosenberga. Symulacja rozmów z tzw. trudnymi klientami;
- Planowanie wdrożenia, przepracowanie zagadnień podczas szkolenia.
Wymagania
Do szkolenia nie jest wymagana wcześniejsza wiedza
             14 godzin
        
        
Opinie uczestników (3)
Możliwość rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności. Wymiana doświadczeń. Praktycznie zastosowanie wiedzy.
Natalia - pro4
Szkolenie - Consultative sales in b2b or b2c
Atmosfera, oraz forma prowadzenia a także spersonalizowanie szkolenia
Michal - pro4
Szkolenie - Consultative sales in b2b or b2c
Kontakt z uczestnikami i sposób prowadzenia szkolenia - NIE był monotonny
