Plan Szkolenia

Moduł 1​​

  • Ustalenie indywidualnych celów uczestników szkolenia.
  • Główne procesy sprzedażowe i standard sprzedaży uczestników szkolenia a proces zakupowy ich klientów.
  1. Audyt ilościowy i jakościowy, kilkunastu procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na cele sprzedażowe uczestników szkolenia.
  2. Ustalenie głównych procesów sprzedażowych, które mają największy wpływ na cele sprzedażowe uczestników szkolenia.
  3. Weryfikacja działań opisanych w standardzie sprzedaży, uczestników szkolenia, pod względem ilościowym i jakościowym.
  4. Zaprojektowanie i opisanie procesu sprzedaży uczestników szkolenia oraz ustalenie i opisanie działań, które muszą być podjęte przez uczestników szkolenia, na poszczególnych etapach ich procesu sprzedaży, aby mogli zwiększyć swoją skuteczność w działaniu

Moduł 2

  • Segmentacja klientów. Opisanie komitetu zakupowego, (persony zakupowe) ich: problemów, celów, obiekcji klienta na poszczególnych etapach procesu zakupowego.
  • Przypisanie obiekcji prospektów i obecnych klientów do poszczególnych etapów ich procesu zakupowego.
  • Wypracowanie odpowiedzi na obiekcje klienta oraz sposobów przeciwdziałania wystąpienia obiekcji.
  • Wypracowanie argumentów sprzedażowych – bank argumentów sprzedażowych.
  • Ćwiczenie doboru i prezentacji argumentów sprzedażowych, (które zostały wcześniej opisane) adekwatnych do problemów i celów klienta.

Moduł 3

  • Wypracowanie działań i zachowań (tego co możemy zrobić) które mają funkcję przeciwdziałania i zarządzania obiekcjami klienta.
  • Trening neutralizacji oporu klienta, ćwiczenie umiejętności „rozbrajania klienta”, z wykorzystaniem struktur językowych które służą „rozpuszczeniu oporu” klienta i nawiązaniu porozumienia.
  • Symulacje rozmów handlowych z klientem służące ćwiczeniu doboru argumentów sprzedażowych.

Moduł 4

  • Symulacje rozmów handlowych z klientem i trening budowaniu wartości i obrony „ceny” oraz uzasadnienia biznesowego.
  • Zarządzanie energią w trudnych relacjach. Ćwiczenie struktur językowych (komunikacja werbalna) służących zarządzeniu trudną sytuacją.
  • Model dynamiki eskalacji emocji, który pozwala zrozumieć kiedy powinniśmy zdecydować się na konstruktywną konfrontację aby mieć kontrolę nad emocjami i załatwić sprawę a nie eskalować w stronę konfliktu.
  • Model konstruktywnej konfrontacji opracowany na kanwie NVC (komunikacja bez przemocy) Marshalla Rosenberga. Symulacja rozmów z tzw. „trudnymi klientami”.
  • Zaplanowanie wdrożenia przepracowanie podczas szkolenia zagadnień.

Wymagania

Szkolenie nie wymaga wcześniejszej wiedzy

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Szkolenia Powiązane

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 godzin

Powiązane Kategorie