Plan Szkolenia
Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego
Podstawowe wiadomości na temat stresu i czynników wywołujących stres– podstawy wiedzy psychologicznej
Reakcje na stres i zmiany w zachowaniu
Adaptacja i rodzaje stresu
Najważniejsze „punkty zapalne” obszary mogące powodować stres
Rodzaje zachowań w sytuacjach trudnych: Agresja , uległość, asertywność,
- Stawianie barier obronnych w sytuacjach trudnych w relacji z klientem (krzyczy problemie a nie o mnie i do mnie a nie na mnie)
- Budowanie własnego autorytetu i wizerunku w oczach pracowników, przewoźników i klientów
Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych:
Jak bronić się prze projekcją i próbami manipulacji ze strony innych
O złości, która potrafi uzależnić
Budowanie świadomości emocji własnych i w zespole:
- O tłumieniu emocji, które działa pozornie a wywołuje wybuch
- Diagnoza własnej podatności na stres oraz dotychczasowych sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
- Techniki i metody redukcji stresu: środowiskowe, fizjologiczne, umysłowe)
- Praktyczne ćwiczenia technik relaksacyjnych: wizualizacja, szybkie techniki obniżania napięcia
Menedżer i jego rola w zarządzaniu stresem zespołu:
- Stres własny menadżera i jego wpływ na napięcie w zespole
- Modelowanie zachowań w zespole
- Podświadoma wzajemna transmisja emocji w zespole
Techniki oswajania stresu:
- technika masek, technika pokerowa (stosowane w służbach specjalnych np. w Mosadzie)
- oddzielanie stresu od widocznych reakcji fizjologicznych
- pokerowa twarz gdy w środku emocje kipią
- trenowanie nowo nabytych umiejętności
Podstawowe zasady profilaktyki antystresowej
Opinie uczestników (5)
Było miło dowiedzieć się więcej o EQ
Itzel Hernandez Diaz
Szkolenie - Emotional Intelligence (EQ)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Sesja dotycząca celów SMART była najbardziej przyjemną częścią szkolenia, która pomogła mi efektywnie zarządzać czasem. Dzięki niej mogłem wyraźniej określić swoje cele i naprawdę zauważyłem, że ustawianie celów SMART może dotyczyć prawie każdego aspektu życia, takiego jak finanse, życie społeczne, kariera i rozwój osobisty.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Szkolenie - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Lubiłem zaangażowanie trenera i to, jak jej energia angażowała również uczestników. Szkolenie było ciekawe, z wieloma praktycznymi wsparciami w postaci faktów i przykładów, a także ćwiczeń praktycznych. Było świetnie!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję