Plan Szkolenia
Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego
Podstawowe wiadomości na temat stresu i czynników wywołujących stres– podstawy wiedzy psychologicznej
Reakcje na stres i zmiany w zachowaniu
Adaptacja i rodzaje stresu
Najważniejsze „punkty zapalne” obszary mogące powodować stres
Rodzaje zachowań w sytuacjach trudnych: Agresja , uległość, asertywność,
- Stawianie barier obronnych w sytuacjach trudnych w relacji z klientem (krzyczy problemie a nie o mnie i do mnie a nie na mnie)
- Budowanie własnego autorytetu i wizerunku w oczach pracowników, przewoźników i klientów
Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych:
Jak bronić się prze projekcją i próbami manipulacji ze strony innych
O złości, która potrafi uzależnić
Budowanie świadomości emocji własnych i w zespole:
- O tłumieniu emocji, które działa pozornie a wywołuje wybuch
- Diagnoza własnej podatności na stres oraz dotychczasowych sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
- Techniki i metody redukcji stresu: środowiskowe, fizjologiczne, umysłowe)
- Praktyczne ćwiczenia technik relaksacyjnych: wizualizacja, szybkie techniki obniżania napięcia
Menedżer i jego rola w zarządzaniu stresem zespołu:
- Stres własny menadżera i jego wpływ na napięcie w zespole
- Modelowanie zachowań w zespole
- Podświadoma wzajemna transmisja emocji w zespole
Techniki oswajania stresu:
- technika masek, technika pokerowa (stosowane w służbach specjalnych np. w Mosadzie)
- oddzielanie stresu od widocznych reakcji fizjologicznych
- pokerowa twarz gdy w środku emocje kipią
- trenowanie nowo nabytych umiejętności
Podstawowe zasady profilaktyki antystresowej
Opinie uczestników (4)
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Było to przydatne doświadczenie zarówno z zawodowego, jak i personal punktu widzenia. Trener był bardzo kompetentny i przekazał nam ważne informacje do wykorzystania w miejscu pracy, ale także w życiu prywatnym. Byłem w stanie zastanowić się nad własnymi cechami charakteru i cechami ludzi wokół mnie, a dzięki nim skorzystać lub poprawić siebie. Ćwiczenia radzenia sobie ze stresem były proste i pomocne w zastosowaniu.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Chciałbym podziękować trenerowi Abhi za to owocne szkolenie. Doceniam, że starał się poznać wszystkich uczestników, aby mógł lepiej dostosować szkolenie do naszych potrzeb. Uwielbiam to, że istniała równowaga między teorią a działaniami, które nas angażowały. I jak treść była prosta i zwięzła.
Rainey Clarecia - Talentvis
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.