Boutique Hotel's, Piłsudskiego 10/14, Łódź, Polska, 90-051
Łódź
Piotrków Trybunalski
Hotel AGAT, Wojska Polskiego 118, Piotrków Trybunalski, Polska, 97 - 300
Podkategorie (8)
Przeglądaj szkolenia
Etyka i Protokół
7 godzinLeadership 101
7 godzinMyślenie Krytyczne
14 godzinMindfulness for Business Professionals
14 godzinZarządzanie sobą w czasie
14 godzinBudowanie i zarządzanie zespołem
14 godzinWarsztat o wypaleniu zawodowym
7 godzinNegocjacje biznesowe
14 godzinCoaching Skills
7 godzinSprzedaż doradcza w b2b lub b2c
14 godzinStrategiczne i krytyczne myślenie
7 godzinDNA lidera
21 godzinInteligencja Emocjonalna (EQ)
7 godzinTwórczość i kreatywność w myśleniu
7 godzinRozwój Kierowniczy dla Inżynierów
14 godzinKierownictwo i zarządzanie.
14 godzinPrzywództwo w nowej gospodarce
21 godzinZarządzanie Zespołami Zdalnymi
7 godzinMotywująca rozmowa oceniająca
7 godzinScrum Master I i co dalej?
14 godzinSkuteczna Obsługa Klienta
7 godzinZarządzanie i zapobieganie stresowi
7 godzinWork – life balance
21 godzinKobiety w Kierownictwie
7 godzinOstatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (25)
Poziom zaangażowania i pasji.
Dai Forterre - Netherlands Business Support Office (NBSO) Indonesia
Szkolenie - High-Impact Communication Skills
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Aktywne sesje.
Monica Bueno Corral - Fundacion Mon Clinic Barcelona
Szkolenie - Effective communication skills
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
nauczyciel
Maria Tudela - Fundacion Mon Clinic Barcelona
Szkolenie - Effective English Communication: One-Day Training Program
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Aspekt ludzki: Jak ważne jest spróbować dowiedzieć się, czego oczekuje widownia i jakie pytania mogą zadać. I jak ważna jest moja postawa wobec prezentacji i widowni dla sukcesu prezentacji. Uważam, że teraz dużo lepiej rozumiem, jak osiągnąć udane prezentacje oraz znaczenie regularnego treningu/przygotowania.
Manuel Wymann
Szkolenie - Presenting with Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Praktyczne ćwiczenia, testy, pytania otwarte.
Adam Krol - Alteris S.A.
Szkolenie - Effective Diversity in the Team with Prism Brain Mapping
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
cierpliwość prowadzącego
Malgorzata - R.BRAND POLAND SP. Z O.O.
Szkolenie - Akademia Lidera - Nowy Paradygmat Przywództwa
Informacje i sposób ich prezentacji
Anna
Szkolenie - Train the Trainer - 2 Days
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Było miło dowiedzieć się więcej o EQ
Itzel Hernandez Diaz
Szkolenie - Emotional Intelligence (EQ)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Sposób prezentacji informacji.
TAIATU CRISTI IONUT
Szkolenie - Customer Care Academy
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wiedza trenera, przygotowanie oraz sposób utrzymywania naszej koncentracji na szkoleniu przez cały czas.
Mihaela
Szkolenie - Burnout
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Bardzo interaktywna sesja
Ewelina - GE HealthCare
Szkolenie - How to Learn New Behaviours to Improve Your Results
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Energiczne prowadzenie szkolenia, wyczucie suchacza...
Jakub - Noel
Szkolenie - Skuteczna Obsługa Klienta
Zintegrowana opinia: Początkowo 2. dzień był uznany za zbyt długi, ale ostatecznie został doceniony przez uczestników, którzy mogli praktycznie zastosować zdobyte umiejętności. Uczestnicy docenili możliwość wyboru tematu do lepszego przedstawienia, co było ich głównym polem pracy. Podręczne karty podpowiedzi i jasny ramówka do strukturyzowania prezentacji były bardzo przydatne. Praca w różnych parach przez oba dni była mile widziana. Bardzo angażujący trener w oba dni. Specjalne podziękowania od jednego z uczestników: "Wspaniale się bawiłem, a szczególnie cenię interaktywne sesje, gdzie otrzymujemy natychmiastową zwrotkę i możemy ćwiczyć. Uważam to za bardzo edukacyjne. Proszę również przekazać moją wdzięczność Liz - uważam ją za świetnego trenera i lubię jej ludzki sposób prowadzenia warsztatu"
NIcolas Arrive - Recharge.com Enterprise B.V.
Szkolenie - Delivering a PowerPoint Presentation that Sells
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Kontakt z uczestnikami i sposób prowadzenia szkolenia - NIE był monotonny
Michal - Pro4IT
Szkolenie - Consultative sales in b2b or b2c
Sesja dotycząca celów SMART była najbardziej przyjemną częścią szkolenia, która pomogła mi efektywnie zarządzać czasem. Dzięki niej mogłem wyraźniej określić swoje cele i naprawdę zauważyłem, że ustawianie celów SMART może dotyczyć prawie każdego aspektu życia, takiego jak finanse, życie społeczne, kariera i rozwój osobisty.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Szkolenie - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Ponieważ to była rozmowa 1:1, zawartość została spersonalizowana.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Świetny trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do publiczności. Wiele treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Otwartość prowadzącej, poczucie humoru, podejście i wiedza
Justyna - e-file
Szkolenie - Mindfulness Workshop
Lubiłem zaangażowanie trenera i to, jak jej energia angażowała również uczestników. Szkolenie było ciekawe, z wieloma praktycznymi wsparciami w postaci faktów i przykładów, a także ćwiczeń praktycznych. Było świetnie!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Szkolenie - Stress Management and Prevention
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego.
Przemek - Sreamsoft Krakow sp. z o.o.
Szkolenie - Komunikacja w zespole projektowym
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Negotiation Skills
treści przykazywane, odpowiednia ilość czasu na duskusję i wymiane zdań. Nawiązywania do wątków pobocznych dzięki czemu buduje się zrozumienie jak pewne aspekty są ze sobą powiązane
Beata - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Róznice pokoleniowe w zarządzaniu. Pracownicy pokoleń XYZ. Jak z nimi funkcjonować
przykłady z codziennego życia trenera, takie jak pewne historie, anegdoty i żarty
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję