Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Klient jest najważniejszy

  • Przewidywanie: Zrozumienie potrzeb klienta zanim się pojawią
  • Koncentracja na kliencie: Budowanie długoterminowych relacji i lojalności
  • Asertywność Communication: Express Jasne i pewne przedstawianie pomysłów.
  • Znajomość rynku: Wyprzedzanie trendów branżowych i oczekiwań klientów

Związany z firmą

  • Networking: Budowanie silnych wewnętrznych i zewnętrznych relacji zawodowych
  • Praca zespołowa: Efektywna współpraca w celu osiągnięcia celów biznesowych
  • Rozwiązywanie problemów: Szybkie identyfikowanie i rozwiązywanie wyzwań
  • Zdolność adaptacji: Poruszanie się po zmianach i pozostawanie odpornym

Osiągam to, co sobie założyłem

  • Podejmowanie decyzji: Ocena opcji i dokonywanie świadomych wyborów
  • Zdyscyplinowana realizacja: Utrzymywanie koncentracji i spójności
  • Powtarzalność: Uczenie się na podstawie przeszłych doświadczeń w celu poprawy przyszłych działań
  • Delegowanie zadań: Skuteczne przydzielanie zadań w celu zwiększenia produktywności

Mentalność właściciela

  • Negocjacje: Osiąganie korzystnych dla obu stron porozumień w dyskusjach biznesowych
  • Innowacyjność: Zachęcanie do kreatywności i ciągłego doskonalenia
  • Change Management: Skuteczne przeprowadzanie zespołów przez zmiany
  • Zaangażowanie w rentowność: Równoważenie rozwoju biznesu i stabilności finansowej

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie obowiązków związanych z zarządzaniem handlowym
  • Doświadczenie w interakcjach z klientami i operacjach biznesowych

Uczestnicy

  • Menedżerowie handlowi
  • Zespoły sprzedaży i marketingu
  • Menedżerowie ds. relacji z klientami
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie