Podkategorie (8)

Przeglądaj szkolenia

Filing Techniques and Documentation Management

7 godzin

Ethics and Protocol

7 godzin

Neurosales: Leveraging Neuroscience for Sales Success

14 godzin

Leadership 101

7 godzin

Critical Thinking

14 godzin

Hosting Online Meetings

7 godzin

Mindfulness for Business Professionals

14 godzin

Facilitating Reskilling and Upskilling for a Future-Ready Team

14 godzin

Soft Skills for Commercial Management Teams

14 godzin

Jak zwiększyć satysfakcję i podnieść efektywność pracowników? Inwestycja w komfort psychiczny.

7 godzin

Zarządzanie sobą w czasie

14 godzin

Advisory & Leadership Skills

14 godzin

Akademia Lidera - Nowy Paradygmat Przywództwa

32 godzin

Aktywna postawa w relacji z klientem wewnętrznym - świadome TAK i NIE

21 godzin

Budowanie i zarządzanie zespołem

14 godzin

Burnout

7 godzin

Zarządzanie zmianą

14 godzin

Coaching Skills

7 godzin

Coaching - stymulacja i czuwanie nad rozwojem pracowników

14 godzin

Coping With Job Burnout Syndrome, Stress and Difficult Emotions

14 godzin

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 godzin

Sprzedaż doradcza w b2b lub b2c

14 godzin

Strategical & Critical Thinking

7 godzin

Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape

7 godzin

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 godzin

Emotional Intelligence (EQ)

7 godzin

How to Manage Stress and Avoid Burnout

7 godzin

Twórczość i kreatywność w myśleniu

7 godzin

Jak Skutecznie Komunikować się z Różnymi Typami Klientów - Warsztaty Interaktywne

14 godzin

Komunikacja w zespole oraz negocjacje sprzedażowe

21 godzin

Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej

14 godzin

Leadership Development for Engineers

14 godzin

Leadership in the new economy

21 godzin

Managing Remote Teams

7 godzin

Motywująca rozmowa oceniająca

7 godzin

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 godzin

Poskromić „Psychopatę” - i​​​​​​Inteligencja emocjonalna w budowaniu świadomości Lidera

14 godzin

Scrum Master I i co dalej?

14 godzin

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 godzin

Skuteczna Obsługa Klienta

7 godzin

Stakeholder engagement and management – budowanie systemu wsparcia dla projektu

14 godzin

Jak skutecznie radzić sobie ze stresem. Sztuka zarządzania emocjami

14 godzin

Stress Management and Prevention

7 godzin

Praktyczny warsztat tworzenia User Stories

7 godzin

Aby VUCA nie stała się BUKĄ - świat VUCA pod kontrolą

14 godzin

Work – life balance

21 godzin

Work-life balance

21 godzin

Women in Leadership

7 godzin

Workshop: Boost your productivity with this new method!

7 godzin

Win Win Negotiation Skills

14 godzin

How to Learn New Behaviours to Improve Your Results

7 godzin

Ostatnia aktualizacja:

Opinie uczestników (25)

Propozycje terminów

Szkolenie online z Kompetencje miękkie, Kursy szkoleniowe online z Kompetencje miękkie, Weekendowe kursy online z Kompetencje miękkie, Wieczorne szkolenie online z Kompetencje miękkie, Szkolenie online prowadzone przez instruktora z Kompetencje miękkie, Trener online z Kompetencje miękkie, Obóz treningowy online z Kompetencje miękkie, Wieczorne kursy online z Kompetencje miękkie, Szkolenie online prowadzone przez instruktora z Kompetencje miękkie, Instruktor online z Kompetencje miękkie, Trening jeden na jeden online z Kompetencje miękkie, Zajęcia online z Kompetencje miękkie, Weekendowe szkolenie online z Kompetencje miękkie, Kursy prywatne online z Kompetencje miękkie, Coaching online z Kompetencje miękkie, Szkolenie online z Kompetencje miękkie