Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Czym są historyjki użytkownika?
Sposoby odkrywania wartości biznesowych.
Historyjki użytkownika w Scrum.
Konstrukcja historyjek użytkonika.
- Kto? - klient wymagania
- Co? - funkcjonalność
- Po co? - wartość biznesowa
- Szablony organizacji Connextra, Mikea Cohna, Chrisa Mattsa
6 zasad tworzenia dobrych historyjek użytkownika.
- Niezależność
- Negocjowalność
- Niesione wartości
- Szacowalność
- Skalowalność
- Testowalność
Antywzorce.
Perspektywy wymagań Klienta.
Określanie Definition of Done (DoD) oraz wymagania niefunkcjonalne.
Określanie Definition of Ready (DoR).
Historyjki użytkownika a testowanie
- Testy akceptacyjne
- Testy behawioralne
- Zasada trzech "C"
Mapowanie historyjek użytkownika
- Zasady USM
- Etapy dekompozycji
Estymacja
Wymagania
brak
7 godzin
Opinie uczestników (2)
Różnorodność sposobów, możliwości dla budowania person - bardzo dużo przykładów odnośnie tych person, ich zachowań, na co zwracać uwagę, dlaczego je tworzyć, aktualizować. Duże doświadczenie prowadzącego na plus.
Dawid Padewski - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Praktyczne ćwiczenia