Szkolenia Software Design

Szkolenia Software Design

Praktyczne szkolenia na żywo z Software Design.

Projektowanie oprogramowania to proces przekształcania wymagań użytkownika w odpowiednią formę, która pomaga programiście w kodowaniu i wdrażaniu oprogramowania.

Szkolenie Software Design jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Software Design

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
21 godzin
Ewolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awaryjności i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu przeanalizujemy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań. Odbiorcy To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes, ale być może brakuje im doświadczenia w świecie rzeczywistym. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
    Deweloperzy Operacje DevOps Inżynierowie QA Kierownicy projektów IT
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja Dużo ćwiczeń i praktyki Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu w połączeniu z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatny dla programistów oprogramowania motoryzacyjnego.
7 godzin
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum. Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
21 godzin
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych, złożoność pojedynczego systemu przeniosła się na złożoność architektury grupy systemów. Kurs ten obejmuje związek Software Architecture z techniczną architekturą korporacyjną. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług sieciowych spowoduje znaczne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi. Kurs ten obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami oraz komunikacją wewnątrz nich i między nimi.
14 godzin
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów C, którzy chcą nauczyć się wbudowanych zasad projektowania C. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zrozumienie uwarunkowań projektowych, które sprawiają, że wbudowane programy C są niezawodne Definiowanie funkcjonalności systemu wbudowanego Definiowanie logiki i struktury programu w celu uzyskania pożądanego rezultatu Zaprojektować niezawodną, wolną od błędów aplikację wbudowaną Uzyskanie optymalnej wydajności sprzętu docelowego
Format kursu:
    Interaktywny wykład i dyskusja Ćwiczenia i praktyka Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu:
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
21 godzin
Model Based Development (MBD) to metodologia tworzenia oprogramowania, która umożliwia szybszy i bardziej opłacalny rozwój systemów dynamicznych, takich jak systemy sterowania, przetwarzania sygnałów i systemy komunikacyjne. Opiera się ona na modelowaniu graficznym, a nie tradycyjnym programowaniu tekstowym. W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak stosować metodologie MBD w celu obniżenia kosztów rozwoju i przyspieszenia czasu wprowadzania na rynek oprogramowania wbudowanego. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Wybrać i wykorzystać odpowiednie narzędzia do wdrożenia MBD. Wykorzystanie MBD do szybkiego rozwoju na wczesnych etapach projektu oprogramowania wbudowanego. Skrócić czas wprowadzania oprogramowania wbudowanego na rynek.
Format kursu
    Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
42 godzin
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawowe i zaawansowane koncepcje architektury i projektowania oprogramowania, przechodząc przez serię praktycznych ćwiczeń laboratoryjnych i dyskusji. Publiczność
    Specjaliści ds. oprogramowania Projektanci oprogramowania Programiści
Format kursu
    Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
Adobe XD to narzędzie do projektowania aplikacji internetowych i mobilnych. Dzięki Adobe XD użytkownicy mogą tworzyć unikalne projekty i prototypy UI/UX. Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą zaprojektować aplikację z Adobe XD. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Skonfiguruj Adobe XD, aby rozpocząć projektowanie aplikacji. Opracuj szybkie szkielety. Twórz prototypy zawierające mikrointerakcje. Dodawanie projektów UX do CV.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
7 godzin
Istotą szkolenia i warsztatów jest dostarczenie wiedzy, narzędzi i technik
podnoszących skuteczność działań związanych z identyfikacją wartości biznesowej w
oparciu o potrzeby klienta i dbałością o uzyskanie konsensusu pomiędzy funkcjami,
technologią i jakością w procesie tworzenia wymagań przy wykorzystaniu technik
„brainstorm”.
14 godzin
Istnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
14 godzin
Grupa docelowa: Technical Team Leader, Software Developer Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku C#.
14 godzin
Grupa docelowa Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst Charakterystyka i cel kursu Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
14 godzin
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
21 godzin
Szkolenie skierowane do doświadczonych programistów pragnących zgłębić zagadnienia z zakresu użycia wzorców oraz refaktoryzacji kodu. Każdy z uczestników pozna właściwości oraz praktyczne przykłady użycia omawianych wzorców, co w rezultacie pozwoli na efektywne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
14 godzin
Szkolenie przeznaczony jest dla developerów JavaScript, projektujących oraz wdrażających zaawansowane aplikacje internetowe. Tematy omawiane podczas szkolenia mają na celu przybliżenie najlepszych wzorców programowania w języku JavaScript jak i zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy. Istotnym punktem szkolenia jest omówienie programowania obiektowego dostępnego za pomocą składni JavaScriptu.
14 godzin
Grupa docelowa: Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst Charakterystyka i cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
14 godzin
Cel: Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania. Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania. Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.
14 godzin
Architektura mikrousług to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak interfejs API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu systemów ciągłej automatyzacji i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i integrować się z różnymi systemami przechowywania danych. To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów korporacyjnych. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zrozumienie, kiedy używać, a kiedy nie używać architektury mikrousługowej Tworzenie i wdrażanie strategii testowania mikrousług Wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach w środowisku produkcyjnym Przekształcanie monolitycznej aplikacji w usługi
Publiczność
    Deweloperzy Architekci
Format kursu
    Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
14 godzin
Kubernetes to platforma open-source służąca do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji kontenerowych. Wzorce projektowe to iterowalne rozwiązania problemów związanych z tworzeniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i obsługi klastrów Kubernetes. Z pomocą wzorców projektowych i rozszerzeń Kubernetes, użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejście CI/CD przy jednoczesnym zachowaniu skalowalności i elastyczności aplikacji. To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzorce projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji korporacyjnych na Kubernetes klastrach. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Skonfigurować klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps. Zrozumienie podstaw wzorców projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes. Wykorzystanie Kubernetes rozszerzeń i wzorców projektowych podczas interakcji z Kubernetes API. Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i stosować dynamiczne kontrolery do klastra. Zarządzanie i zabezpieczanie dowolnego środowiska Kubernetes za pomocą wtyczek Kubernetes. Integracja modeli sieciowych DevOps z istniejącymi i przyszłymi projektami Kubernetes.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
Grupa docelowa:
  • Kierownicy działów IT
  • Managerowie projektów, PM
  • Product Owners
  • Pracownicy działu marketingu
14 godzin
In this instructor-led, live workshop training in w Polsce (online or onsite), participants will learn how to apply the five stages of Design Thinking to better understand the problems experienced by end-users of a product or service, then develop the best approach for resolving them. By the end of this training, participants will be able to:
  • Use creative strategies to match customers' needs with technologically feasible solutions.
  • Formulate a strategy to increase customer value and enhance product and service offerings.
14 godzin
In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance. Program Objectives:
  • Introduction to Design Thinking and its use across industries
  • Identify the benefits of Design Thinking and its importance in solutions
  • Understand the importance of the customer to Design Thinking
  • Understand the tools utilized in Design Thinking and how to apply them
14 godzin
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów. W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki. Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
35 godzin
A Design Sprint to pięciodniowy proces weryfikacji pomysłów i rozwiązywania dużych wyzwań poprzez prototypowanie i testowanie pomysłów z klientami. To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla osób, które chcą dowiedzieć się, jak przeprowadzić udany sprint projektowy w swojej organizacji. Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
    Zmniejszenie ryzyka związanego z wprowadzeniem nowego produktu na rynek. Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat nowej koncepcji, zanim produkt zostanie zbudowany. Pobudzenie kreatywności w zespole w celu szybszego podejmowania krytycznych decyzji.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i praktyki. Działania i środowisko warsztatów na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
14 godzin
Audience: Developers, programmers, business analysts, project managers, software architects, testers, people responsible for documentation or anyone involved in the software development process. Objectives: Prepares you to work with a broad range of UML elements
Teaches you how to create complex UML models
Prepares you to become a qualified senior member of a UML Development Team.
14 godzin
Szkolenie OCUP2 Advanced to trzeci (najwyższy) poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2/UML2.

Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional 2 Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.

Last Updated:

Szkolenie Software Design, Software Design boot camp, Szkolenia Zdalne Software Design, szkolenie wieczorowe Software Design, szkolenie weekendowe Software Design, Kurs Software Design,Kursy Software Design, Trener Software Design, instruktor Software Design, kurs zdalny Software Design, edukacja zdalna Software Design, nauczanie wirtualne Software Design, lekcje UML, nauka przez internet Software Design, e-learning Software Design, kurs online Software Design, wykładowca Software Design

Kursy w promocyjnej cenie

No course discounts for now.

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions