Szkolenia Software Design

Szkolenia Software Design

Praktyczne szkolenia na żywo z Software Design.

Projektowanie oprogramowania to proces przekształcania wymagań użytkownika w odpowiednią formę, która pomaga programiście w kodowaniu i wdrażaniu oprogramowania.

Szkolenie Software Design jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Software Design

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
21 godzin
Ewolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awarii i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu badamy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań. Publiczność
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco obeznane z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes , ale być może brakuje im doświadczenia w prawdziwym świecie. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów, aby zachęcić ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
  • Deweloperzy
  • Operacje
  • DevOps
  • Inżynierowie ds. Kontroli jakości
  • Kierownicy projektów IT
Format kursu
  • Interaktywny wykład i dyskusja
  • Dużo ćwiczeń i ćwiczeń
  • Implementacja Handson w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
  • Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
14 godzin
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu połączonymi z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatne dla twórców oprogramowania samochodowego
7 godzin
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum. Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
21 godzin
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych dystrybuowanych systemów złożoność jednego systemu przeniosła się do złożoności architektury grupy systemów. Ten kurs obejmuje związek Software Architecture z Technical Enterprise Architecture. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład dzielenie złożonego monolitycznego systemu na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług internetowych spowoduje istotne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi. Ten kurs będzie obejmować transakcje, obecnie wspólne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami i komunikacji wewnątrz i między nimi.
14 godzin
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowane jest do programistów C, którzy chcą nauczyć się zasad projektowania wbudowanego. Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
  • Zrozumienie kwestii projektowych, które sprawiają, że osadzone programy C są niezawodne
  • Zdefiniuj funkcjonalność systemu wbudowanego
  • Zdefiniuj logikę i strukturę programu, aby uzyskać pożądany wynik
  • Zaprojektuj niezawodną, bezbłędną aplikację osadzoną
  • Uzyskaj optymalną wydajność od sprzętu docelowego
Format kursu:
  • Interaktywny wykład i dyskusja
  • Ćwiczenia i praktyka
  • Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo
Opcje dostosowywania kursu:
  • Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
21 godzin
Model Based Development (MBD) to metodologia opracowywania oprogramowania, która umożliwia szybsze i bardziej opłacalne opracowywanie systemów dynamicznych, takich jak systemy sterowania, przetwarzania sygnałów i systemy komunikacji. Opiera się on na modelowaniu graficznym, a nie na tradycyjnym programowaniu tekstowym. W tym instruktażowym uczestnicy szkolenia na żywo dowiedzą się, jak stosować metodologie MBD w celu zmniejszenia kosztów opracowywania i przyspieszenia wprowadzania na rynek wbudowanych produktów. Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
  • Wybierz i wykorzystaj odpowiednie narzędzia do wdrożenia MBD.
  • Użyj MBD, aby przeprowadzić szybki rozwój we wczesnych etapach projektu oprogramowania wbudowanego.
  • Skróć czas wypuszczania oprogramowania wbudowanego na rynek.
Format kursu
  • Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
42 godzin
W tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora, uczestnicy uczą się podstawowych i zaawansowanych koncepcji architektury i projektowania oprogramowania, gdy przechodzą przez serię praktycznych ćwiczeń i dyskusji na żywo. publiczność
    Profesjonaliści oprogramowania Projektanci oprogramowania Twórcy
Format kursu
    Częściowe wykłady, częściowe dyskusje, ćwiczenia i ciężkie praktyki
Uwaga
    Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
14 godzin
Adobe XD to narzędzie do projektowania aplikacji internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki Adobe XD użytkownicy mogą tworzyć unikalne projekty i prototypy UI / UX. Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą zaprojektować aplikację za pomocą Adobe XD. Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
  • Skonfiguruj Adobe XD, aby rozpocząć projektowanie aplikacji.
  • Opracuj szybkie szkielety.
  • Twórz prototypy zawierające mikro oddziaływania.
  • Dodaj projekty UX do CV.
Format kursu
  • Interaktywny wykład i dyskusja.
  • Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
  • Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
  • Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
7 godzin
Istotą szkolenia i warsztatów jest dostarczenie wiedzy, narzędzi i technik
podnoszących skuteczność działań związanych z identyfikacją wartości biznesowej w
oparciu o potrzeby klienta i dbałością o uzyskanie konsensusu pomiędzy funkcjami,
technologią i jakością w procesie tworzenia wymagań przy wykorzystaniu technik
„brainstorm”.
14 godzin
Dostępnych jest wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców dla wszystkich. Czasami jest to kwestia zmiany nazw i wdrożenia wzoru w określonej technologii. Może zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby przeznaczone na projektowanie i testowanie. Szkolenie Go als Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorów, po drugie, pozwala na tworzenie i wzorców ponownego wykorzystania specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i programiści, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działu oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z określonym wzorem. Większość przykładów wyjaśniono w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Prowadzi Cię przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
14 godzin
Grupa docelowa: Technical Team Leader, Software Developer Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku C#.
14 godzin
Grupa docelowa Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst Charakterystyka i cel kursu Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
14 godzin
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
21 godzin
Szkolenie skierowane do doświadczonych programistów pragnących zgłębić zagadnienia z zakresu użycia wzorców oraz refaktoryzacji kodu. Każdy z uczestników pozna właściwości oraz praktyczne przykłady użycia omawianych wzorców, co w rezultacie pozwoli na efektywne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
14 godzin
Szkolenie przeznaczony jest dla developerów JavaScript, projektujących oraz wdrażających zaawansowane aplikacje internetowe. Tematy omawiane podczas szkolenia mają na celu przybliżenie najlepszych wzorców programowania w języku JavaScript jak i zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy. Istotnym punktem szkolenia jest omówienie programowania obiektowego dostępnego za pomocą składni JavaScriptu.
14 godzin
Grupa docelowa: Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst Charakterystyka i cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
14 godzin
Cel: Pomoc analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania. Ten dwudniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania powstałe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w stosunku do struktur komponentów oprogramowania. Wreszcie te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Uzyskane komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ umożliwiają śledzenie osobno w kierunku poziomu implementacji zachowań systemowych warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory aktorów).
14 godzin
Architektura Microservice to podejście do opracowania aplikacji oprogramowania jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każdy działa w swoim własnym procesie i komunikuje się z lekkimi mechanizmami, takimi jak API zasobów HTTP. Usługi te mogą być skutecznie rozmieszczone przy użyciu ciągłych systemów automatyzacji i przezwyciężają potrzebę skoncentrowanego zarządzania. Microservices może być napisany w różnych językach programowania i zintegrowany z różnymi systemami przechowywania danych. Ten instruktor prowadzony, szkolenie na żywo jest skierowane do twórców przedsiębiorstw i architektów. Wprowadza architekturę mikroservice z perspektywy.NET, przedstawia strategie migracji z monolitycznego systemu, a uczestnicy przechodzą przez tworzenie i uruchomienie aplikacji opartej na mikroservice w próbce. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
    Zrozum, kiedy używać i kiedy nie używać architektury mikroservice Tworzenie i wdrażanie strategii testowania dla mikroserwizji Rozmieszczenie aplikacji na bazie mikroservice w środowisku produkcyjnym Refactor monolitycznej aplikacji do usług
publiczność
    Twórcy Architektów
Format kursu
    Częściowe wykłady, częściowe dyskusje, ćwiczenia i ciężkie praktyki
14 godzin
Kubernetes jest platformą open-source do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji z kontenerami. Wzory projektowe są niewłaściwym rozwiązaniem problemów z rozwojem oprogramowania, które są istotne dla projektowania oprogramowania. Kubernetes rozszerzenia są wykorzystywane do konfiguracji i wspierania Kubernetes klastrów. Dzięki Kubernetes wzorcom projektowania i rozszerzeniom użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejścia CI/CD przy jednoczesnym utrzymaniu skalowalności i elastyczności aplikacji oprogramowania. Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do deweloperów i DevOps inżynierów, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzory projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji biznesowych na Kubernetes klastry. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
    Ustaw grupę Kubernetes i skonfigurować niezbędne DevOps narzędzia. Zrozum podstawowe wzorce projektowania oprogramowania i Kubernetes rozszerzenia. Wykorzystaj Kubernetes rozszerzenia i wzory projektowe podczas interakcji z Kubernetes API. Rozwijanie dostosowanych zasobów Kubernetes i zastosowanie dynamicznych kontrolerów do klastru. Zarządzaj i zabezpiecz każdą Kubernetes środowisko za pomocą Kubernetes wtyczek. Integracja DevOps modeli sieciowych do istniejących i przyszłych projektów Kubernetes.
Format kursu
    Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
    Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
14 godzin
Grupa docelowa:
  • Kierownicy działów IT
  • Managerowie projektów, PM
  • Product Owners
  • Pracownicy działu marketingu
14 godzin
In this instructor-led, live workshop training in w Polsce (online or onsite), participants will learn how to apply the five stages of Design Thinking to better understand the problems experienced by end-users of a product or service, then develop the best approach for resolving them. By the end of this training, participants will be able to:
  • Use creative strategies to match customers' needs with technologically feasible solutions.
  • Formulate a strategy to increase customer value and enhance product and service offerings.
14 godzin
In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance. Program Objectives:
  • Introduction to Design Thinking and its use across industries
  • Identify the benefits of Design Thinking and its importance in solutions
  • Understand the importance of the customer to Design Thinking
  • Understand the tools utilized in Design Thinking and how to apply them
14 godzin
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów. W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki. Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
35 godzin
A Design Sprint to pięciodniowy proces weryfikacji pomysłów i rozwiązywania wielkich wyzwań poprzez prototypowanie i testowanie pomysłów z klientami. Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do osób, które chcą dowiedzieć się, jak przeprowadzić udany sprint projektowania w swojej organizacji. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
    Zmniejsz ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek. Zbieraj opinie od klientów na temat nowej koncepcji, zanim produkt zostanie zbudowany. Wzmocnienie kreatywności w zespole, aby podjąć krytyczne decyzje, szybciej.
Format kursu
    Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Działalność na żywo i środowisko.
Opcje dostosowania kursu
    Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
14 godzin
Audience: Developers, programmers, business analysts, project managers, software architects, testers, people responsible for documentation or anyone involved in the software development process. Objectives: Prepares you to work with a broad range of UML elements
Teaches you how to create complex UML models
Prepares you to become a qualified senior member of a UML Development Team.
14 godzin
Szkolenie OCUP2 Advanced to trzeci (najwyższy) poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2/UML2.

Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional 2 Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.

Last Updated:

Nadchodzące szkolenia z technologii Software Design

Szkolenie Software Design, Software Design boot camp, Szkolenia Zdalne Software Design, szkolenie wieczorowe Software Design, szkolenie weekendowe Software Design, Kurs Software Design,Kursy Software Design, Trener Software Design, instruktor Software Design, kurs zdalny Software Design, edukacja zdalna Software Design, nauczanie wirtualne Software Design, lekcje UML, nauka przez internet Software Design, e-learning Software Design, kurs online Software Design, wykładowca Software Design

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions