Szkolenia Software Design

Szkolenia Software Design

Lokalne, prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe z zakresu projektowania oprogramowania pokazują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia z podstawami projektowania oprogramowania Szkolenie z projektowania oprogramowania jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Plany szkoleń z technologii Software Design

Title
Czas trwania
Opis
Title
Czas trwania
Opis
14 godziny
Opis
Grupa docelowa:

- Kierownicy działów IT
- Managerowie projektów, PM
- Product Owners
- Pracownicy działu marketingu
14 godziny
Opis
Dostępnych jest wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców dla wszystkich. Czasami jest to kwestia zmiany nazw i wdrożenia wzoru w określonej technologii. Może zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby przeznaczone na projektowanie i testowanie. Szkolenie Go als Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorów, po drugie, pozwala na tworzenie i wzorców ponownego wykorzystania specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i programiści, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działu oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z określonym wzorem. Większość przykładów wyjaśniono w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Prowadzi Cię przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
21 godziny
Opis
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych złożoność pojedynczego systemu przeniosła się do złożoności architektury grupy systemów Kurs dotyczy związku architektury oprogramowania z architekturą techniczną przedsiębiorstwa Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług internetowych spowoduje istotne zmiany zarówno w nowych systemach, jak iw architekturze między nimi Kurs obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami i komunikacji w obrębie i między nimi .
14 godziny
Opis
Grupa docelowa:

Technical Team Leader, Software Developer

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku Ruby.
21 godziny
Opis
Szkolenie skierowane do doświadczonych programistów pragnących zgłębić zagadnienia z zakresu użycia wzorców oraz refaktoryzacji kodu. Każdy z uczestników pozna właściwości oraz praktyczne przykłady użycia omawianych wzorców, co w rezultacie pozwoli na efektywne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
14 godziny
Opis
Cel:

Pomoc analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.

Ten dwudniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania powstałe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w stosunku do struktur komponentów oprogramowania.

Wreszcie te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Uzyskane komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ umożliwiają śledzenie osobno w kierunku poziomu implementacji zachowań systemowych warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory aktorów).
14 godziny
Opis
Architektura mikroserwisowa to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się z lekkimi mechanizmami, takimi jak API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu ciągłych systemów automatyki i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i zintegrowane z różnymi systemami przechowywania danych.

Szkolenie prowadzone przez instruktorów na żywo skierowane jest do programistów i architektów. Wprowadza architekturę mikroserwisów z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikroserwisach.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Zrozum, kiedy używać i kiedy nie używać architektury mikroserwisowej
- Twórz i wdrażaj strategię testowania dla mikroserwisów
- Wdrażaj przykładową aplikację opartą na mikroserwisach w środowisku produkcyjnym
- Refaktoryzuj monolityczną aplikację w usługi

Publiczność

- Deweloperzy
- Architekci

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
21 godziny
Opis
Model Based Development (MBD) to metodologia opracowywania oprogramowania, która umożliwia szybsze i bardziej opłacalne opracowywanie systemów dynamicznych, takich jak systemy sterowania, przetwarzania sygnałów i systemy komunikacji. Opiera się on na modelowaniu graficznym, a nie na tradycyjnym programowaniu tekstowym.

W tym instruktażowym uczestnicy szkolenia na żywo dowiedzą się, jak stosować metodologie MBD w celu zmniejszenia kosztów opracowywania i przyspieszenia wprowadzania na rynek wbudowanych produktów.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli

- Wybierz i wykorzystaj odpowiednie narzędzia do wdrożenia MBD.
- Użyj MBD, aby przeprowadzić szybki rozwój we wczesnych etapach projektu oprogramowania wbudowanego.
- Skróć czas wypuszczania oprogramowania wbudowanego na rynek.

Format kursu

- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
21 godziny
Opis
Ewolucja mikroserwisów i pojemników w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób projektowania, rozwijania, wdrażania i uruchamiania oprogramowania. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awarii i zmian. Dzięki nowym wymaganiom współczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. Podczas tego szkolenia sprawdzamy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.

Publiczność
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerów i koncepcjami Kubernetes , ale być może brakuje im rzeczywistego doświadczenia. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z prawdziwych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania nawet lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.

- Deweloperzy
- Operacje
- DevOps
- Inżynierowie ds. Kontroli jakości
- Kierownicy projektów IT

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń
- Implementacja Handson w środowisku laboratoryjnym na żywo

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
14 godziny
Opis
Szkolenie przeznaczony jest dla developerów JavaScript, projektujących oraz wdrażających zaawansowane aplikacje internetowe. Tematy omawiane podczas szkolenia mają na celu przybliżenie najlepszych wzorców programowania w języku JavaScript jak i zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy. Istotnym punktem szkolenia jest omówienie programowania obiektowego dostępnego za pomocą składni JavaScriptu.
14 godziny
Opis
Kurs omawia najpopularniejsze wzorce projektowe opracowane przez grupę Gang of Four (GoF).
14 godziny
Opis
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) skierowane jest do programistów C, którzy chcą nauczyć się zasad projektowania wbudowanego.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Zrozumienie kwestii projektowych, które sprawiają, że osadzone programy C są niezawodne
- Zdefiniuj funkcjonalność systemu wbudowanego
- Zdefiniuj logikę i strukturę programu, aby uzyskać pożądany wynik
- Zaprojektuj niezawodną, bezbłędną aplikację osadzoną
- Uzyskaj optymalną wydajność od sprzętu docelowego

Format kursu:

- Interaktywny wykład i dyskusja
- Ćwiczenia i praktyka
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo

Opcje dostosowywania kursu:

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
14 godziny
Opis
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu połączonymi z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatne dla twórców oprogramowania samochodowego
14 godziny
Opis
Kurs omawia zagadnienia związane z wzorcami projektowymi ze szczególnym uwzględnieniem wzorców wykorzystywanych w języku PHP.
14 godziny
Opis
Grupa docelowa:

Technical Team Leader, Software Developer

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zawansowanych struktur programistycznych / projektowych w języku C#.
14 godziny
Opis
Design Thinking to oparta na rozwiązaniach metodologia rozwiązywania złożonych problemów, które są źle zdefiniowane lub nieznane. Podejście to zostało dostosowane przez zespoły biznesowe i inżynieryjne do rozwiązywania problemów, począwszy od rozwiązywania konfliktów wewnątrz zespołu, a skończywszy na rozwoju produktu. Niektóre metody stosowane w Design Thinking obejmują rozumienie ludzkich potrzeb, ponowne definiowanie problemów w sposób zorientowany na człowieka, burzę mózgów z nowymi pomysłami i przyjęcie praktycznego podejścia do prototypowania i testowania.

W tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora i na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Wykorzystaj kreatywne strategie, aby dopasować potrzeby klientów do rozwiązań technologicznie wykonalnych
- Sformułuj strategię zwiększania wartości klienta i ulepszania oferty produktów i usług

Publiczność

- Deweloperzy
- Menadżerowie projektu

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
7 godziny
Opis
Kurs praktyczny (ok. 60% ‐ warsztaty), przeznaczony dla osób, które tworzą, bądź będą tworzyć historyjki użytkownika (User Stories). Szkolenie opiera się przede wszystkim na przykłdach oraz zadaniach zaprojektowanych przez osoby pracujące na co dzień z Agile oraz Scrum.

Celem szkolenia jest nauczenie kursantów jak tworzyć i opisywać User Stories aby usprawnić komunikację w grupie projektowej oraz aby były one zrozumiałe w sposób jednoznaczny dla developerów.
14 godziny
Opis
Uczestnicy kursu:

Projektanci, progamiści analitycy biznesowi, kierownicy projektów, architekci, testerzy, osoby odpowiedzialne za tworzenie dokumentacji, a także każdy, kto jest zaangażownay w proces wytwarzania oprogramowania.

Cele kursu:

- Przygotowuje do pracy z szerokim zakresem elementów UML.
- Uczy jak tworzyc złożone modele UML.
- Przygotowuje do pełnienia roli starszego specjalisty w zespole projektowym.
- Przygotowuje do egzaminu OMG Certified UML Professional 2- (OMG-OCUP-200 -http://www.omg.org/ocup-2/coveragemap-intermed.htm)

Szkolenie prowadzi trener z certyfikatem OMG Certified UML Professional Advanced.
14 godziny
Opis
Uczestnicy kursu:

Projektanci, progamiści analitycy biznesowi, kierownicy projektów, architekci, testerzy, osoby odpowiedzialne za tworzenie dokumentacji, a także każdy, kto jest zaangażownay w proces wytwarzania oprogramowania.

Cele kursu:

- Przygotowuje do pracy z szerokim zakresem elementów UML.
- Uczy jak tworzyc złożone modele UML.
- Przygotowuje do pełnienia roli starszego specjalisty w zespole projektowym
- Przygotowuje do egzaminu OMG Certified UML Professional 2 - (http://www.omg.org/uml-certification/Advanced.htm)

Szkolenie prowadzi trener z certyfikatem OMG Certified UML Professional 2 Advanced.
Szkolenie Software Design, Software Design boot camp, Szkolenia Zdalne Software Design, szkolenie wieczorowe Software Design, szkolenie weekendowe Software Design, Kurs Software Design,Kursy Software Design, Trener Software Design, instruktor Software Design, kurs zdalny Software Design, edukacja zdalna Software Design, nauczanie wirtualne Software Design, lekcje UML, nauka przez internet Software Design, e-learning Software Design, kurs online Software Design, wykładowca Software Design

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!