Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Design Thinking

  • Przegląd metodologii Design Thinking
  • Kluczowe etapy: Empatyzuj, Definiuj, Pomyśl, Prototypuj i Testuj
  • Zrozumienie znaczenia wyzwań administracyjnych i operacyjnych

Podstawy grywalizacji

  • Wprowadzenie do grywalizacji i jej zasad
  • Grywalizacja a projektowanie gier: Kluczowe różnice
  • Odkrywanie narzędzi i technik grywalizacji w rozwiązywaniu problemów

Empatia i definiowanie problemów

  • Identyfikacja potrzeb i bolączek interesariuszy
  • Wykorzystanie ćwiczeń grywalizacyjnych do zbierania spostrzeżeń
  • Formułowanie jasnych i wykonalnych stwierdzeń dotyczących problemów

Generowanie pomysłów i grywalizacja

  • Techniki burzy mózgów dla innowacyjnych rozwiązań
  • Wykorzystanie grywalizacji do odblokowania kreatywności
  • Wspólne tworzenie pomysłów poprzez wyzwania zespołowe

Prototypowanie i testowanie

  • Tworzenie prototypów o niskiej wierności dla wyzwań w miejscu pracy
  • Gamifikowane scenariusze testowe do oceny rozwiązań
  • Iteracyjne udoskonalanie w oparciu o informacje zwrotne

Strategie wdrażania

  • Planowanie i wdrażanie rozwiązań w rzeczywistych kontekstach
  • Przezwyciężanie oporu wobec zmian poprzez zaangażowanie
  • Mierzenie wpływu wdrożonych rozwiązań

Prezentacja grywalizacji

  • Prezentowanie rozwiązań za pomocą grywalizacji
  • Informacje zwrotne od rówieśników i wspólne doskonalenie
  • Najlepsze praktyki w zakresie utrzymania podejścia opartego na grywalizacji

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość wyzwań i scenariuszy w miejscu pracy
  • Otwartość na techniki wspólnego rozwiązywania problemów

Uczestnicy

  • Pracownicy administracyjni
  • Pracownicy operacyjni
  • Liderzy i kierownicy zespołów
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie