Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Design Thinking dla Klientów Wewnętrznych
- Przypomnienie zasad i etapów Design Thinking
- Skupienie się na etapach Empatize i Define w kontekście klientów wewnętrznych
- Jak ten podejście poprawia współpracę i efektywność operacyjną
Etap 1: Empatize (Główny Fokus)
- Techniki aktywnego słuchania i empatycznej komunikacji
- Ćwiczenia empatii: wstawanie w miejsce klientów wewnętrznych
- Role play: symulacje rozmów z klientami wewnętrznymi
- Współpracownicza aktywność: łączenie bólów z rzeczywistymi potrzebami za pomocą map empatii
Etap 2: Define (Zastosowanie do Rzeczywistych Potrzeb)
- Z bólów do potrzeb: przekładanie wniosków w działania
- Warsztaty grupowe: zdefiniowanie problemów z perspektywy klienta
- Formułowanie jasnych i realizowalnych stwierdzeń problemowych (POV)
Opór wobec zmian i budowanie relacji
- Zrozumienie i adresowanie oporu ze strony klientów wewnętrznych
- Symulacja: radzenie sobie z scenariuszami oporu z empatią i jasnością
- Strategie promowania współpracy i akceptacji nowych rozwiązań
Praktyczne zastosowanie i warsztaty grupowe
- Aktywność współtwórcza: przekształcanie procesów na podstawie zidentyfikowanych potrzeb
- Współpracownicza redakcja szans na poprawę
- Sesja feedbacku w plenum: przedstawianie wniosków i zobowiązań
Podsumowanie i następne kroki
- Indywidualne i zespołowe zobowiązania do stosowania empatii w codziennej pracy
- Strategie utrzymywania dialogu skupionego na klientach i kontynuacji
Wymagania
- Podstawowa znajomość pracy zespołowej i komunikacji w miejscu pracy
- Chęć udziału w praktycznych i współpraczych ćwiczeniach
Grupa docelowa
- Zespoły obsługi i operacyjne
- Liderzy zespołów i menedżerzy
- Profesjonaliści pracujący z klientami wewnętrznymi (zakupy, IT, HR, budynki)
7 godzin
Opinie uczestników (2)
chaos i budowanie stuktur z chaosu
Magdalena - GE HealthCare
Szkolenie - DesignThinkig – Kreatywne łamanie schematów
Ciągła interakcja między nami, a Moniką, brak tematów tabu, brak oceniania, możliwość dzielenia się swoimi myślami i doświadczeniami.