Plan Szkolenia
Fundamenty Design Thinking
- Co to jest Design Thinking
- Wprowadzenie do modeli i systemów Design Thinking
- Zasady Design Thinking
- Fazy Design Thinking
Design Thinking w Dzisiejszych Czasach
- Dlaczego Design Thinking jest kluczowe dla biznesu dzisiaj
- Przykłady zastosowania Design Thinking w różnych branżach
- Znaczenie Design Thinking dla banków
- Fintech disruptorzy wykorzystujący Design Thinking
Klient Jest Na Pierwszym Miejsu
- Znaczenie emphatii w Design Thinking
- Jak zrozumieć problemy poprzez zrozumienie klientów
- Podejścia oparte na rozwiązaniach
Narzędzia Design Thinking
- Charakterystyka Design Thinkerów
- Otwarta vs. zamknięta myśl
- Jak wykorzystać Design Thinking do rozwiązywania problemów biznesowych
- Model Ideate-> Prototype-> Iterate
Wymagania
Nie ma konkretnych wymagań niezbędnych do uczestnictwa w tym kursie.
Opinie uczestników (7)
Na kursie podobały mi się ćwiczenia praktyczne. Możliwość omówienia z trenerką prawdziwych sytuacji, z jakimi mam do czynienia podczas wykonywania mojej pracy w kontekście przyswajanego materiału. Fajnie, że trenerka dzieliła się również przykładami ze swojego życia, które pozwalały lepiej osadzić teorię w rzeczywistości.
Bartlomiej
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Duża integracja z uczestnikami i rozwiązywanie przykładów w praktyce.
Marta Sygnowska
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Energia Moniki i jej olbrzymia wiedza, przydatne narzędzia, dostosowywanie tempa szkolenia do grupy
Natalia Kalinowska - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Bardzo ciekawe przedstawienie tematu i rozłożenie wiedzy, nie było zbyt przeciążających informacji (dobra porcja wiedzy :)). Podobał mnie się optymizm, nie wywoływanie (swobodna dyskusja). Przydatna wiedza i narzędzia, które można wykorzystać w firmie (GROW, TOC, FUCO. Podobało mnie się w ostatnich zajęciach zwrócenie uwagi na emocje i szukaniu ich przyczyny. Ważne na szkoleniu było uzyskiwanie świadomości o świecie i zwrócenie uwagi na potrzeby i myśli pracownika (wczucie się w jego punkt widzenia).
Krystian Winnicki - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
charyzma prowadzącej, praktyczne przedstawienie wiedzy, słuchanie z przyjemnością treści szkolenia i zainteresowanie do dalszego pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności
Barbara Skrodzka - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Zadania.
Justyna Stanczyk - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Najbardziej podobał mi się trener, na pewno najlepszy z tych, którym miałem przyjemność słuchać. Ma ogromne wiedzę i doświadczenie, stworzył dobry nastrój podczas szkolenia, nigdy nie czułem się intimidowany ani bałem się mówić, mieliśmy naprawdę interesujące dyskusje. Podobało mi się szczególnie to, że próbowaliśmy opierać wszystko, o co rozmawialiśmy, na naszych doświadczeniach, zarówno zawodowych, jak i edukacyjnych oraz osobistych. Podobały mi się również prezentowane metody i fakt, że próbowaliśmy zastosować każdą z nich. Cieszył mnie też remote charakter szkolenia, co znacznie ułatwiło uczestnikom z pełnymi zajęciami codziennym pracy przystosowanie się do harmonogramu i aktywne uczestnictwo. Dzięki za rekomendację książki! Na pewno ją spróbuję :).
Bartek Michalak - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję