Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Design Thinking
- Zasady i korzyści w środowiskach korporacyjnych
- Zastosowanie przy pracy z wewnętrznymi klientami
Etap 1: Empatia
- Techniki aktywnego słuchania i asertywnej komunikacji
- Budowanie zaufania z wewnętrznymi klientami
- Narzędzia: wywiady, obserwacja, mapy empatii
- Ćwiczenie: role odgrywane, aby wejść w skórę wewnętrznych klientów
Etap 2: Definicja
- Identyfikacja prawdziwych problemów w porównaniu z percepcjami
- Narzędzia: “5 Dlaczego”, drzewa problemów, POV (Point of View)
- Praktyczny przypadek: identyfikacja punktów tarcia w procesach zakupowych i udostępniania sprzętu
Opor na zmianę i zarządzanie relacjami
- Zrozumienie oporu na zmiany i sposobów radzenia sobie z nim
- Strategie zachęcające do zaakceptowania i współpracy
- Ćwiczenie: symulacja scenariuszy oporu
Praktyczne zastosowanie w jednostce serwisowej
- Warsztat grupowy: mapowanie aktualnych problemów i możliwości poprawy
- Ko-utworzenie jasnego stwierdzenia problemowego
- Sesja zwrotnych informacji plenarnych
Zamknięcie i kolejne kroki
- Indywidualne i zespołowe zobowiązania
- Jak zastosować zdobyte umiejętności w codziennej pracy
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie współpracy zespołowej i komunikacji w miejscu pracy
- Ochota do uczestnictwa w praktycznych i kreatywnych ćwiczeniach
Grupa Docelowa
- Ekipy serwisowe i operacyjne
- Kierownicy i menedżerowie zespołów
- Profesjonaliści skierowani do wewnętrznych klientów (zakupy, IT, HR, zarządzanie nieruchomościami)
7 godzin
Opinie uczestników (2)
chaos i budowanie stuktur z chaosu
Magdalena - GE HealthCare
Szkolenie - DesignThinkig – Kreatywne łamanie schematów
Ciągła interakcja między nami, a Moniką, brak tematów tabu, brak oceniania, możliwość dzielenia się swoimi myślami i doświadczeniami.