Plan Szkolenia

JavaScript - programowanie obiektowe

  • Tworzenie klas i obiektów
  • Najważniejsze wbudowane obiekty
  • Prototypowanie i konstruktory
  • Encapsulation
  • polimorfizm
  • Dziedziczenie
  • Agregacja

Szablony projektowe

  • Singleton
  • Fabryka
  • Obserwator
  • Fabryka
  • Dekorator
  • Strategia

Zaawansowane wzorce programowania w JavaScript

  • Cechy automatycznego licznika
  • Tworzenie aliasów obiektów
  • Przestrzenie nazw
  • Wzorzec modułu
  • Zmiana bibliotek "na żądanie"
  • Podstawy projektowania własnej biblioteki

AJAX vs Promise vs Observable

  • Podstawy komunikacji asynchronicznej
  • API fetch() vs 'async await'
  • Podstawy RxJS
  • JSON vs Obiekt

Wymagania

  • Podstawowa wiedza z programowania w języku JavaScript
  • Podstawy programowania obiektowego
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie