Plan Szkolenia

JavaScript - programowanie obiektowe

  • Tworzenie klas i obiektów
  • Najważniejsze predefiniowane obiekty
  • Prototypy i konstruktory
  • Enkapsulacja
  • Polimorfizm
  • Dziedziczenie
  • Agregacja

Wzorce projektowe

  • Singleton
  • Factory
  • Observer
  • Decorator
  • Strategy

Zaawansowane wzory programowania w JavaScript

  • Funkcje z czasownikami samowyzwolnymi
  • Tworzenie aliasów obiektów
  • Namespace'y
  • Wzorzec modułowy
  • Ładowanie bibliotek "na żądanie"
  • Podstawy projektowania własnej biblioteki

AJAX vs Promise vs Observable

  • Podstawy komunikacji asynchronicznej
  • fetch() API vs 'async await'
  • Podstawy RxJS
  • JSON vs Obiekt

Wymagania

  • Podstawowa wiedza o programowaniu w JavaScript
  • Podstawy programowania obiektowego
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie