Praktyczne szkolenia na żywo Design Patterns, pokazują, jak ponownie wykorzystać powszechnie znane wzorce oraz tworzyć i wykorzystywać wzorce specyficzne dla Twojej organizacji
Kurs Design Patterns jest dostępny jako "trening na żywo" lub "trening na żywo" Szkolenie na żywo może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych biura NobleProg w Polsce
Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
★★★★★
★★★★★
Ciekawe przykłady, nie tylko z życia codziennego ale i typowo biznesowe.
Przemysław Wojtków
Szkolenie: Wzorce projektowe w Java
Cwiczenia praktyczne z prawdziwymi problemami
Mirek Mielniczek
Szkolenie: Wzorce projektowe w Java
Praca własna i pomoc przy problemach z oprogramowaniem zagadnienia.
Maciej Lichwa
Szkolenie: Wzorce projektowe w Java
Wykorzystanie teorii w praktyce z możliwością code review poszczególnych zadań
SPOC SP Z O O
Szkolenie: JavaScript - Advanced Programming
Szybki i bezpośredni kontakt
SPOC SP Z O O
Szkolenie: JavaScript - Advanced Programming
wiedza i doświadczenie prowadzącego - szacun!
Adam Goździewski - SPOC SP Z O O
Szkolenie: JavaScript - Advanced Programming
Szkolenie było prowadzone bardzo systematycznie, dobrze obmyślane przerwy oraz zakres przekazywanej wiedzy z czasem na dodatkowe pytania
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Szkolenie: Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
wzorce projektowe
Unity Spółka Akcyjna
Szkolenie: Wzorce i refaktoryzacja w PHP
Środowisko przygotowane do szkolenia
Piotr Kozłowski
Szkolenie: Wzorce i refaktoryzacja w PHP
Nowe narzędzia
Media4U Sp. z o.o.
Szkolenie: Wzorce i refaktoryzacja w PHP
Wprowadzenie nie tylko do ruby on rails, ale również do innych technologi (git, heroku)
Politechnika Łódzka
Szkolenie: Wzorce projektowe w Ruby
Trener był chętny do pomocy i cierpliwy
Daniel Wieczorek - Politechnika Łódzka
Szkolenie: Wzorce projektowe w Ruby
Bardzo sprawna pomoc prowadzącego w przypadku problemów
Ewolucja mikrousług i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmieniła sposób, w jaki projektujemy, rozwijamy, wdrażamy i uruchamiamy oprogramowanie. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, awaryjności i zmian. Kierując się tymi nowymi wymaganiami, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu przeanalizujemy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.
Odbiorcy
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które są nieco zaznajomione z technologią kontenerową i koncepcjami Kubernetes, ale być może brakuje im doświadczenia w świecie rzeczywistym. Opiera się na przypadkach użycia i wnioskach wyciągniętych z rzeczywistych projektów z zamiarem zainspirowania ludzi do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami natywnymi w chmurze.
Deweloperzy
Operacje
DevOps
Inżynierowie QA
Kierownicy projektów IT
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczna implementacja w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Istnieje wiele wypróbowanych i przetestowanych wzorców powszechnie dostępnych dla każdego. Czasami jest to tylko kwestia zmiany nazw i zaimplementowania wzorca w konkretnej technologii. Może to zaoszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie zostałyby poświęcone na projektowanie i testowanie. Cele szkolenia Kurs ten ma dwa cele: po pierwsze, pozwala na ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, po drugie, pozwala na tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla danej organizacji. Pomaga oszacować, w jaki sposób wzorce mogą obniżyć koszty, usystematyzować proces projektowania i wygenerować strukturę kodu opartą na wzorcach. Odbiorcy Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i menedżerowie działów oprogramowania. Styl kursu Kurs koncentruje się na przypadkach użycia i ich związku z konkretnym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i w prostych przykładach Java (język może się zmienić, jeśli kurs jest zarezerwowany jako kurs zamknięty). Kurs prowadzi przez źródła wzorców, a także pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które można ponownie wykorzystać w całej organizacji.
Grupa docelowa:
Lider zespołu technicznego, programista
Cel nauki:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności projektowania zaawansowanych struktur programistycznych/projektowych w języku C#.
Podczas kursu studenci zapoznają się z zasobami MSDN i narzędziami wspierającymi proces programowania, takimi jak Microsoft Visual Studio, ReSharper.
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
Grupa docelowa
Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst
Charakterystyka i cel kursu
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
Szkolenie przeznaczony jest dla developerów JavaScript, projektujących oraz wdrażających zaawansowane aplikacje internetowe. Tematy omawiane podczas szkolenia mają na celu przybliżenie najlepszych wzorców programowania w języku JavaScript jak i zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy. Istotnym punktem szkolenia jest omówienie programowania obiektowego dostępnego za pomocą składni JavaScriptu.
Kubernetes to platforma open-source służąca do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji kontenerowych. Wzorce projektowe to iterowalne rozwiązania problemów związanych z tworzeniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i obsługi klastrów Kubernetes. Z pomocą wzorców projektowych i rozszerzeń Kubernetes, użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejście CI/CD przy jednoczesnym zachowaniu skalowalności i elastyczności aplikacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać Kubernetes wzorce projektowe i rozszerzenia do tworzenia aplikacji korporacyjnych na Kubernetes klastrach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Skonfigurować klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps.
Zrozumienie podstaw wzorców projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes.
Wykorzystanie Kubernetes rozszerzeń i wzorców projektowych podczas interakcji z Kubernetes API.
Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i stosować dynamiczne kontrolery do klastra.
Zarządzanie i zabezpieczanie dowolnego środowiska Kubernetes za pomocą wtyczek Kubernetes.
Integracja modeli sieciowych DevOps z istniejącymi i przyszłymi projektami Kubernetes.
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Architektura mikrousług to podejście do tworzenia aplikacji jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa we własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak interfejs API zasobów HTTP. Usługi te mogą być efektywnie wdrażane przy użyciu systemów ciągłej automatyzacji i omijają potrzebę scentralizowanego zarządzania. Microservices mogą być napisane w różnych językach programowania i integrować się z różnymi systemami przechowywania danych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów korporacyjnych. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitycznego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie, kiedy używać, a kiedy nie używać architektury mikrousługowej
Tworzenie i wdrażanie strategii testowania mikrousług
Wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach w środowisku produkcyjnym
Przekształcanie monolitycznej aplikacji w usługi
Publiczność
Deweloperzy
Architekci
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Cel:
Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.
Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania.
Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.
Szkolenie skierowane do doświadczonych programistów pragnących zgłębić zagadnienia z zakresu użycia wzorców oraz refaktoryzacji kodu. Każdy z uczestników pozna właściwości oraz praktyczne przykłady użycia omawianych wzorców, co w rezultacie pozwoli na efektywne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
Grupa docelowa:
Software Developer, Technical Team Leader, Business Analyst, System Analyst
Charakterystyka i cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie się z praktycznym zastosowaniem wzorców projektowych Gang of Four. Uczestnicząc w szkoleniu poznasz obszary w których wybrane wzorce mają zastosowanie. Podczas warsztatów w których będziesz samemu opracowywał rozwiązania prostych problemów lub prowadził refaktoryzację fragmentów kodu zdobędziesz podstawy praktyki w stosowaniu najpopularniejszych wzorców.
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych, złożoność pojedynczego systemu przeniosła się na złożoność architektury grupy systemów. Kurs ten obejmuje związek Software Architecture z techniczną architekturą korporacyjną. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług sieciowych spowoduje znaczne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi.
Kurs ten obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami oraz komunikacją wewnątrz nich i między nimi.
Certyfikacja OCUP2 UML - Przygotowanie do egzaminu UML2 Foundation
2024-02-06 09:00
Zdalne
21 godzin
Embedded GNU/Linux Kernel Internals and Device Drivers
2024-03-04 09:00
Zdalne
35 godzin
Newsletter z promocjami
Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte. Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim. W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.