Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Wzorce i architektury warstwowe
  • Opis wzorca
  • Wzorce projektowe i projektowanie
  • Znajdowanie i wybieranie wzorców projektowych
  • Implementacja wzorca projektowego

Powszechnie znane wzorce

Tworzenie Obiektów

  • Fabryka (Factory)
  • Budowniczy (Builder)
  • Metoda Fabryki (Factory Method)
  • Prototyp (Prototype)
  • Singleton

Wzorce Strukturalne

  • Adapter
  • Most (Bridge)
  • Kompozyt (Composite)
  • Dekorator (Decorator)
  • Fasada (Facade)
  • Obiekt Lekki (Flyweight)
  • Proxy

Wzorce Zachowawcze

  • Łańcuch Odpowiedzialności (Chain of Responsibility)
  • Polecenie (Command)
  • Interpretator (Interpreter)
  • Iterator
  • Mediator
  • Zapis (Memento)
  • Obserwator (Observer)
  • Stan (State)
  • Strategia (Strategy)
  • Metoda Szablonowa (Template Method)
  • Wizytor (Visitor)
  • Obserwator (Observer)

Tworzenie Wzorców

  • Czy wzorzec, czy nie wzorzec
  • Formalny opis wzorca
  • Organizacja katalogu wzorców
  • Konkretny cel i abstrakcyjny cel
  • Publikowanie swoich wzorców w społeczności wzorców

Wymagania

Dobra znajomość UML i dowolnego języka zorientowanego obiektowo, takiego jak C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 lub nowszy itd...

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie