Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Wzorce i architektury warstwowe
- Opis wzoru
- Wzory projektowe i projektowanie
- Znajdowanie i wybieranie wzorców projektowych
- Implementacja wzorca projektowego
Znane wzory
Tworzenie obiektu
- Fabryka
- Budowniczy
- Metoda fabryczna
- Prototyp
- Singel
Wzory strukturalne
- Adapter
- Most
- Złożony
- Dekorator
- Fasada
- Waga musza
- Pełnomocnik
Wzorce behawioralne
- Łańcuch odpowiedzialności
- Komenda
- Interpretator
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Obserwator
- Państwo
- Strategia
- Metoda szablonowa
- Gość
- Obserwator
Tworzenie wzorów
- Wzorować się czy nie wzorować
- Formalny opis wzoru
- Organizacja katalogu wzorów
- Cel szczegółowy i cel abstrakcyjny
- Publikowanie wzorców w społeczności wzorców
Wymagania
Dobra znajomość UML i dowolnego języka obiektowego, takiego jak C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 lub nowszy itp.
14 godzin
Opinie uczestników (3)
The trainer highlighted the really important concepts in software architecture with quizzes. The high-level perspective on effective implementation of software development cycle starting from requirements elicitation to unit testing is very refreshing to data scientist without much experience in software development.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Szkolenie - Design Patterns
Broad overview of techniques
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
I like the simple but informative example codes.