Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Wzorce i architektury warstwowe
- Opis wzoru
- Wzory projektowe i projektowanie
- Znajdowanie i wybieranie wzorców projektowych
- Implementacja wzorca projektowego
Znane wzory
Tworzenie obiektu
- Fabryka
- Budowniczy
- Metoda fabryczna
- Prototyp
- Singel
Wzory strukturalne
- Adapter
- Most
- Złożony
- Dekorator
- Fasada
- Waga musza
- Pełnomocnik
Wzorce behawioralne
- Łańcuch odpowiedzialności
- Komenda
- Interpretator
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Obserwator
- Państwo
- Strategia
- Metoda szablonowa
- Gość
- Obserwator
Tworzenie wzorów
- Wzorować się czy nie wzorować
- Formalny opis wzoru
- Organizacja katalogu wzorów
- Cel szczegółowy i cel abstrakcyjny
- Publikowanie wzorców w społeczności wzorców
Wymagania
Dobra znajomość UML i dowolnego języka obiektowego, takiego jak C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 lub nowszy itp.
Opinie uczestników (3)
Trener podkreślił naprawdę istotne koncepcje w architekturze oprogramowania za pomocą quizów. Wysoki poziom perspektywy na skuteczną implementację cyklu rozwoju oprogramowania, zaczynając od identyfikacji wymagań aż do testowania jednostkowego, jest bardzo odświeżający dla naukowca danych bez wielu doświadczeń w rozwoju oprogramowania.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szeroki przegląd technik
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
I lubię proste, ale informacyjne przykłady kodów.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję