Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Wzorce i architektury warstwowe
  • Opis wzoru
  • Wzory projektowe i projektowanie
  • Znajdowanie i wybieranie wzorców projektowych
  • Implementacja wzorca projektowego

Znane wzory

Tworzenie obiektu

  • Fabryka
  • Budowniczy
  • Metoda fabryczna
  • Prototyp
  • Singel

Wzory strukturalne

  • Adapter
  • Most
  • Złożony
  • Dekorator
  • Fasada
  • Waga musza
  • Pełnomocnik

Wzorce behawioralne

  • Łańcuch odpowiedzialności
  • Komenda
  • Interpretator
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Obserwator
  • Państwo
  • Strategia
  • Metoda szablonowa
  • Gość
  • Obserwator

Tworzenie wzorów

  • Wzorować się czy nie wzorować
  • Formalny opis wzoru
  • Organizacja katalogu wzorów
  • Cel szczegółowy i cel abstrakcyjny
  • Publikowanie wzorców w społeczności wzorców

Wymagania

Dobra znajomość UML i dowolnego języka obiektowego, takiego jak C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 lub nowszy itp.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie