Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Rodzaje wymagań.
  • Rodzaje wymagań a wymagania informacyjne

Opis wymagań - potrzeby procesowe

  • Źródła wymagań
  • Pozyskiwanie informacji - metody i podejścia
  • Communication

Requirements description standards

  • Opis w języku naturalnym - szablony, standardy, EARS, Gherkin.
  • Opis w postaci modelu - wprowadzenie do notacji modelowania, perspektywy w modelowaniu.
  • Wybór odpowiedniej formy opisu.

Podsumowanie

  • Podsumowanie warsztatów.
  • Najlepsze praktyki.

Wymagania

Podstawowa znajomość cyklu życia produktu IT.
Znajomość nomenklatury stosowanej w tworzeniu oprogramowania i realizacji projektów IT.
Zalecane doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu IT.

Poziom
2

Go als
Poznanie korzyści płynących ze stosowania ustandaryzowanych metod opisu wymagań.
Poznanie skutecznych metod opisywania wymagań w zależności od rodzaju wymagania i grupy docelowej.
Nabycie umiejętności określania wymagań zgodnie z uznanymi standardami i szablonami.

Korzyści
Szkolenie prowadzone przez eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży IT oraz szeroką wiedzą na temat standardów i praktyk IT.
Nacisk na praktykę - niezbędna teoria poparta jest praktyką projektową, omawiane tematy odnoszą się do rzeczywistych sytuacji projektowych.
Możliwość zastosowania zdobytej wiedzy już w trakcie szkolenia.

Adresaci
Analityków systemowych i biznesowych, właścicieli produktów, właścicieli biznesowych, liderów zespołów analitycznych.
[Przedstawicieli odpowiedzialnych za rozwój potrzeb biznesowych.
Inżynierów oprogramowania i systemów.
Testerów, QA, osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie