Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Insurtech

  • Wpływ na branżę
  • Zwycięzcy i przegrani

Ocena obecnego stanu firmy

Innowacje techniczne stosowane w sektorze ubezpieczeń

  • Big Data, Blockchain, AI, Robotics, IoT, JIT, bezpieczeństwo

Mapowanie obecnego stanu firmy i określenie, gdzie należy być za sześć miesięcy.

Studium przypadku i ćwiczenie:

  • Przeprowadzanie oceny gotowości

Big Data: wykorzystanie największego zasobu do pracy

  • Podstawowe pojęcia i zastosowania
  • Wdrażanie strategii Big Data
    • Budowanie zespołu
    • Wykorzystanie posiadanych zasobów i budowanie na ich podstawie

Blockchain: wykorzystanie cyfrowej księgi rachunkowej w organizacji

  • Demistyfikacja Blockchain
  • Lekcje z sektora finansowego
  • Wdrażanie strategii Blockchain
    • Budowanie zespołu
    • Mapowanie transakcji do łańcucha bloków

Sztuczna inteligencja: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji

  • Uczenie maszynowe, przetwarzanie języka naturalnego (tekstu i mowy), wizja komputerowa i robotyka
  • Rola wkładu korporacji i open source w badania i rozwój sztucznej inteligencji
  • Wykorzystanie dostępnych zasobów

Robotics i automatyzacja: zatrudnianie robotów do pracy dla ciebie

  • Automatyzacja a Robotic Process Automation (RPA)
  • Wdrażanie strategii RPA
    • Outsourcing vs budowanie

IoT: Tworzenie nowych modeli biznesowych opartych na platformach i ekosystemach obsługujących IoT

  • Pięć sposobów, w jakie IoT zmieni branżę ubezpieczeniową
  • Przemodelowanie polis ubezpieczeniowych w celu odzwierciedlenia zdrowia i stanu ludzi i rzeczy
    • Budowanie zespołu

JIT: Wykorzystanie marketingu Just-In-Time w branży ubezpieczeniowej

  • Lekcje JIT od sektora produkcyjnego do sektora usług kreatywnych
  • Wdrażanie procesów i narzędzi JIT
    • Budowanie zespołu

Bezpieczeństwo online: bezpieczeństwo dla ubezpieczeń

  • Rewizja tradycyjnych definicji cyberbezpieczeństwa
  • Wdrażanie planu zgodności i szkolenie liderów biznesowych
    • Budowanie zespołu

Łączenie wszystkiego w całość

  • Nie ma "jednego uniwersalnego rozwiązania" ani "wszystko albo nic".
  • Wykonanie pierwszego kroku

Komunikowanie trudnych rzeczy

  • Rozmowy z menedżerami i liderami
  • Rozmowy z technikami i analitykami danych

Uwagi końcowe

Wymagania

  • Znajomość sektora ubezpieczeń, jego systemów i procesów
  • Zainteresowanie poznaniem sposobu, w jaki Insurtech kształtuje konkurencyjny krajobraz w sektorze ubezpieczeń
  • Zainteresowanie nauką, jak krok po kroku wdrażać nowe technologie i metodologie
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie