Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Insurtech
- Wpływ na branżę
- Zwycięzcy i przegrani
Ocena obecnego stanu firmy
Innowacje techniczne stosowane w sektorze ubezpieczeń
- Big Data, Blockchain, AI, Robotics, IoT, JIT, bezpieczeństwo
Mapowanie obecnego stanu firmy i określenie, gdzie należy być za sześć miesięcy.
Studium przypadku i ćwiczenie:
- Przeprowadzanie oceny gotowości
Big Data: wykorzystanie największego zasobu do pracy
- Podstawowe pojęcia i zastosowania
- Wdrażanie strategii Big Data
- Budowanie zespołu
- Wykorzystanie posiadanych zasobów i budowanie na ich podstawie
Blockchain: wykorzystanie cyfrowej księgi rachunkowej w organizacji
- Demistyfikacja Blockchain
- Lekcje z sektora finansowego
- Wdrażanie strategii Blockchain
- Budowanie zespołu
- Mapowanie transakcji do łańcucha bloków
Sztuczna inteligencja: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Uczenie maszynowe, przetwarzanie języka naturalnego (tekstu i mowy), wizja komputerowa i robotyka
- Rola wkładu korporacji i open source w badania i rozwój sztucznej inteligencji
- Wykorzystanie dostępnych zasobów
Robotics i automatyzacja: zatrudnianie robotów do pracy dla ciebie
- Automatyzacja a Robotic Process Automation (RPA)
- Wdrażanie strategii RPA
- Outsourcing vs budowanie
IoT: Tworzenie nowych modeli biznesowych opartych na platformach i ekosystemach obsługujących IoT
- Pięć sposobów, w jakie IoT zmieni branżę ubezpieczeniową
- Przemodelowanie polis ubezpieczeniowych w celu odzwierciedlenia zdrowia i stanu ludzi i rzeczy
- Budowanie zespołu
JIT: Wykorzystanie marketingu Just-In-Time w branży ubezpieczeniowej
- Lekcje JIT od sektora produkcyjnego do sektora usług kreatywnych
- Wdrażanie procesów i narzędzi JIT
- Budowanie zespołu
Bezpieczeństwo online: bezpieczeństwo dla ubezpieczeń
- Rewizja tradycyjnych definicji cyberbezpieczeństwa
- Wdrażanie planu zgodności i szkolenie liderów biznesowych
- Budowanie zespołu
Łączenie wszystkiego w całość
- Nie ma "jednego uniwersalnego rozwiązania" ani "wszystko albo nic".
- Wykonanie pierwszego kroku
Komunikowanie trudnych rzeczy
- Rozmowy z menedżerami i liderami
- Rozmowy z technikami i analitykami danych
Uwagi końcowe
Wymagania
- Znajomość sektora ubezpieczeń, jego systemów i procesów
- Zainteresowanie poznaniem sposobu, w jaki Insurtech kształtuje konkurencyjny krajobraz w sektorze ubezpieczeń
- Zainteresowanie nauką, jak krok po kroku wdrażać nowe technologie i metodologie
Opinie uczestników (5)
Zdolność trenera do dostosowania kursu do wymagań organizacji, a nie tylko do zapewnienia kursu dla samego jego przeprowadzenia.
Masilonyane - Revenue Services Lesotho
Szkolenie - Big Data Business Intelligence for Govt. Agencies
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Umiejętności ustne i ludzka strona trenera (Augustin).
Jeremy Chicon - TE Connectivity
Szkolenie - NB-IoT for Developers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Z treści wiele się nauczyłem!
Robert - "HUUUGE GAMES" Sp. z o.o.
Szkolenie - ChatGPT i Imagen
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
The practical part, I was able to perform exercises and to test the Microsoft Azure features
Alex Bela - Continental Automotive Romania SRL
Szkolenie - Programming for IoT with Azure
Practical work