Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Design Patterns

  • Czym są wzorce projektowe?
  • Dlaczego warto używać wzorców projektowych?
  • Gang Czterech (GoF) i klasyfikacja wzorców
  • Wspólne zasady projektowania (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)

Tworzenie Design Patterns

  • Metoda fabryki
  • Fabryka abstrakcyjna
  • Singleton
  • Konstruktor
  • Prototyp

Strukturalny Design Patterns

  • Adapter
  • Most
  • Kompozyt
  • Dekorator
  • Fasada
  • Flyweight
  • Proxy

Zachowanie Design Patterns

  • Łańcuch odpowiedzialności
  • Polecenie
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Obserwator
  • Stan
  • Strategia
  • Metoda szablonu
  • Gość

Zastosowanie Design Patterns w rzeczywistych aplikacjach

  • Wzorce projektowe w aplikacjach dla przedsiębiorstw
  • Refaktoryzacja starszego kodu przy użyciu wzorców projektowych
  • Łączenie wielu wzorców w celu uzyskania solidnych rozwiązań
  • Najlepsze praktyki i pułapki

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu Java
  • Zrozumienie koncepcji Object-Oriented Programming (OOP)
  • Podstawowa znajomość zasad architektury oprogramowania

Odbiorcy

  • Programiści Java chcący poprawić swoje umiejętności projektowania
  • Architekci oprogramowania projektujący skalowalne aplikacje
  • Liderzy techniczni dążący do poprawy łatwości utrzymania kodu i wydajności
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie