Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Reactive Programming ze Spring 5: Spring MVC vs Spring WebFlux
Przegląd funkcji WebFlux
- Model współbieżności React ive i Async
Modele WebFlux Programming
- Komponenty reaktywne oparte na adnotacjach
- Funkcjonalny routing i obsługa
Przygotowanie środowiska programistycznego
Tworzenie aplikacji REST
Zrozumienie projektu React lub
- Mono i Flux
Praca z Reactive Web Controllers
- RestController i WebClient
Publikowanie Reactive Stream
Korzystanie z Reactive Stream
Przesyłanie strumieniowe w stylu gniazda
- WebSocket i WebSocketClient
Zabezpieczanie Reactive Endpoints za pomocą Spring Security
Testowanie aplikacji
Debugowanie aplikacji
Wdrażanie aplikacji
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Doświadczenie z frameworkiem Spring.
Grupa docelowa
- Developezi
Opinie uczestników (5)
Widzieliśmy dużo różnych tematów w krótkim czasie
Aurelien Petit - Prostep
Szkolenie - Spring 5
Podano szczegółowe informacje na temat bardziej zaawansowanych tematów, o które było proszone.
Farukh Khan - Tandem Solution
Szkolenie - RabbitMQ with Java and Spring
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
W tym szkoleniu nie tylko nabyliśmy podstawowej wiedzy technicznej na temat technologii Java Spring, ale także zdobywaliśmy cenną wiedzę o świecie, którą podzieliłeś się z nami podczas zajęć.
Kelvin Low - Sonova Warsaw Service Center Sp z o o
Szkolenie - Java 8 and Spring
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Despite the format used to give this course, which should not be used in any educational context and even more in a professional. The part that was beneficial for me was when we presented several extracts of our project to get hints on where we could do some changes to see if that fixes some issues.
Veronica - NOESIS SOLUTIONS NV
Szkolenie - Spring and Hibernate in Java Applications
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
I liked that there were many exercises, Re activity and flexibility of the Trainer.
Badii Bayoudh
Szkolenie - Java Spring
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję