Reactive Programming for iOS with RxSwift - Plan Szkolenia
Reactive Extensions (lub Rx) to wieloplatformowy pakiet bibliotek przeznaczony do tworzenia aplikacji asynchronicznych i opartych na zdarzeniach przy użyciu obserwowalnych sekwencji i operatorów zapytań w stylu LINQ. RxSwift to funkcjonalna biblioteka mająca na celu złagodzenie trudności związanych z Swift asynchronicznym i współbieżnym kodowaniem aplikacji na iOS.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo wprowadza uczestników w techniki reaktywne oferowane przez RxSwift do zarządzania przesyłaniem i łączeniem asynchronicznych strumieni danych, obsługi prostych obserwowalnych sekwencji oraz architektury i rozwoju responsywnych, elastycznych i skalowalnych aplikacji iOS.
Na koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- Zrozumienie podstawowych koncepcji stojących za programowaniem reaktywnym w Swift 3.
- Przekształcanie różnych elementów, takich jak tablice i zdarzenia, w obserwowalne sekwencje.
- Stosowanie różnych filtrów do obserwowalnych sekwencji, przekształcanie i łączenie obserwowalnych sekwencji.
- Pisanie testów jednostkowych dla kodu Rx.
- Efektywnie wykorzystywać ślepe dane z elementów interfejsu użytkownika.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Aby poprosić o indywidualny zarys kursu dla tego szkolenia, skontaktuj się z nami.
Wymagania
- Znajomość i rozumienie Swift 3 kodu.
- Doświadczenie w tworzeniu aplikacji dla systemu iOS.
Publiczność
- Doświadczeni programiści aplikacji Swift i iOS, którzy chcą nauczyć się programowania reaktywnego w Swift z RxSwift
- Deweloperzy z doświadczeniem z jednym z różnych portów platformy Rx', którzy są zainteresowani nauką reaktywnych rozszerzeń dla Swift
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Reactive Programming for iOS with RxSwift - Plan Szkolenia - Booking
Reactive Programming for iOS with RxSwift - Plan Szkolenia - ZAPYTANIE O SZKOLENIE
Reactive Programming for iOS with RxSwift - Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (2)
It provided a solid foundation of RxSwift that will serve as a good launching point to improve our current Rx implementation.
Dan Nichols - SurveyMonkey
Szkolenie - Reactive Programming for iOS with RxSwift
Pacing, depth, and explanations were all superb. It's clear Scott is an expert on the subject and learning from him was super enjoyable.
Ben Leiken - SurveyMonkey
Szkolenie - Reactive Programming for iOS with RxSwift
Nadchodzące szkolenia
Szkolenia Powiązane
iOS Programming (iPhone/iPad) for Programmers
35 godzinWszystkie umiejętności i wiedza potrzebne do stworzenia pierwszej aplikacji na iPhone'a/iPada przy użyciu najnowszego iOS SDK i narzędzi.
Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
21 godzinCelem wieloplatformowych frameworków jest umożliwienie pisania aplikacji raz i uruchamiania ich na wielu platformach. Chcesz zbudować aplikację na iPhone'a, która będzie również działać na Android? Czy klient chce, aby jego Android aplikacja działała na Windows Phone? Żaden problem.
Na tym trzydniowym kursie PhoneGap/Apache Cordova przyjrzysz się dwóm różnym, ale uzupełniającym się technologiom do tworzenia wieloplatformowych aplikacji mobilnych. (Apache Cordova to nowa nazwa dla PhoneGap. Firma Adobe nabyła PhoneGap od pierwotnych deweloperów i przekazała go Apache Software Foundation).
Po ukończeniu tego kursu PhoneGap/Apache Cordova będziesz w stanie budować w pełni funkcjonalne mobilne aplikacje internetowe przy użyciu frameworka, zarządzać kodem źródłowym i obsługiwać poprawki platformy, tworzyć “natywne” doświadczenia z aplikacji internetowej - i wiele więcej!
iPhone and iPad Development in Swift for iOS 8 and Xcode 6
35 godzinTen 5-dniowy kurs jest przeznaczony dla programistów, którzy chcą nauczyć się tworzyć aplikacje na iPhone'a i iPada z systemem iOS8. Kurs jest praktyczny i pokazuje, jak tworzyć aplikacje od podstaw przy użyciu nowego języka programowania Apple Swift przy użyciu Xcode6 IDE. Podczas kursu w pełni funkcjonalna gra blokowa w stylu Tetris zostanie opracowana od podstaw przy użyciu Swift. Kurs kończy się opracowaniem nowej aplikacji od podstaw w języku Swift. Kurs zakłada pewne doświadczenie w programowaniu.
Ten kurs można uruchomić tylko na sprzęcie Apple z procesorem Intel, takim jak MacBook lub Mac Mini. Uczestnicy muszą być zarejestrowani w Apple i posiadać Apple ID, który jest wymagany do pobrania oprogramowania. Uczestnicy, którzy chcą uruchomić aplikacje opracowane podczas kursu na iPhonie lub iPadzie, muszą być zarejestrowani jako iOS programiści w Apple i zarejestrować swoje urządzenie do rozwoju. Apple pobiera 99 USD rocznie za rejestrację jako iOS deweloper.
iOS (iPhone and iPad Development) in Swift for iOS 11 and Xcode 9 - Swift 4
35 godzinTen 5-dniowy kurs jest przeznaczony dla programistów, którzy chcą nauczyć się tworzyć aplikacje na iPhone'a i iPada z systemem iOS 11. Xcode 9, Swift 4 i iOS 11 wprowadziły znaczące zmiany w sposobie pisania aplikacji.
Kurs jest praktyczny i pokazuje, jak tworzyć aplikacje od podstaw przy użyciu Swift języka programowania i Xcode 9 IDE.
Podczas kursu w pełni funkcjonalna aplikacja zostanie opracowana od podstaw przy użyciu Swift.
Ten kurs można uruchomić tylko na sprzęcie Apple opartym na procesorze Intel, takim jak MacBook lub Mac Mini. Uczestnicy muszą być zarejestrowani w Apple i posiadać Apple ID, które jest wymagane do pobrania oprogramowania. Uczestnicy, którzy chcą uruchomić aplikacje opracowane podczas kursu na iPhonie lub iPadzie za pomocą kabla USB, będą musieli zarejestrować swoje urządzenie w Xcode.
iPhone and iPad Development using Swift 3 and Xcode 8 for iOS 10
35 godzinKto powinien wziąć udział?
Ten 5-dniowy kurs jest przeznaczony dla programistów, którzy chcą nauczyć się tworzyć aplikacje na iPhone'a i iPada z systemem iOS 10. Xcode8, Swift3 i iOS 10 wprowadziły znaczące zmiany w sposobie pisania aplikacji.
Kurs jest praktyczny i pokazuje, jak tworzyć aplikacje od podstaw przy użyciu języka programowania Swift i środowiska IDE Xcode 8.
Podczas kursu w pełni funkcjonalna aplikacja zostanie opracowana od podstaw przy użyciu Swift.
Ten kurs można uruchomić tylko na sprzęcie Apple z procesorem Intel, takim jak MacBook lub Mac Mini. Uczestnicy muszą być zarejestrowani w Apple i posiadać Apple ID, które jest wymagane do pobrania oprogramowania. Uczestnicy, którzy chcą uruchomić aplikacje opracowane podczas kursu na iPhonie lub iPadzie za pomocą kabla USB, będą musieli zarejestrować swoje urządzenie w Xcode.
Machine Learning on iOS
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać ze stosu technologii iOS Machine Learning (ML) podczas tworzenia i wdrażania aplikacji mobilnej na iOS.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Tworzenie aplikacji mobilnych zdolnych do przetwarzania obrazu, analizy tekstu i rozpoznawania mowy
- Dostęp do wstępnie wytrenowanych modeli ML w celu integracji z aplikacjami iOS
- Tworzenie niestandardowych modeli ML
- Dodawanie obsługi głosowej Siri do aplikacji iOS
- Zrozumienie i wykorzystanie frameworków takich jak coreML, Vision, CoreGraphics i GamePlayKit
- Używanie języków i narzędzi takich jak Python, Keras, Caffee, Tensorflow, sci-kit learn, libsvm, Anaconda i Spyder
Publiczność
- Deweloperzy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
iOS (iPhone and iPad Development - Apple) in Swift for iOS 12 and Xcode 10 - Swift 4.1 Training Course
35 godzinTen 5-dniowy kurs jest przeznaczony dla programistów, którzy chcą nauczyć się tworzyć aplikacje na iPhone'a i iPada z systemem iOS 11. Xcode 9, Swift 4 i iOS 11 wprowadziły znaczące zmiany w sposobie pisania aplikacji.
Kurs jest praktyczny i pokazuje, jak tworzyć aplikacje od podstaw przy użyciu Swift języka programowania i Xcode 9 IDE.
Podczas kursu w pełni funkcjonalna aplikacja zostanie opracowana od podstaw przy użyciu Swift.
Ten kurs można uruchomić tylko na sprzęcie Apple, takim jak MacBook Pro lub Mac Mini.
Uczestnicy muszą być zarejestrowani w Apple i posiadać Apple ID, które jest wymagane do pobrania oprogramowania - Xcode.
Uczestnicy, którzy chcą uruchomić aplikacje opracowane podczas kursu na iPhonie lub iPadzie za pomocą kabla USB, będą musieli zarejestrować swoje urządzenie w Xcode.
Delegat musi być w stanie zrozumieć wszystkie podstawy Swift po tym kursie i powinien być w stanie stworzyć dowolną aplikację na iOS i zagłębić się w bardziej złożone aplikacje na iOS
Kotlin for iOS and Android Development
35 godzinKotlin to nowoczesny, funkcjonalny i obiektowy język programowania oparty na Java.
W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy nauczą się programowania Kotlin, przechodząc przez proces tworzenia aplikacji na Androida i iOS przy użyciu Kotlin.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie podstaw programowania w Kotlin.
- Kodowanie własnej aplikacji Kotlin
- Tworzenie, testowanie, wdrażanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami na Androida i iOS przy użyciu Kotlin
Publiczność
- Deweloperzy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
- Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Advanced iOS Development
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla iOS programistów, którzy chcą opanować iOS architekturę korporacyjną, wzorce projektowe i programowanie reaktywne za pomocą Swfit.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Twórz bardziej wydajny, samokierujący się i prosty kod.
- Uprość zarządzanie API za pomocą Alamofire.
- Zaimplementuj programowanie reaktywne w iOS za pomocą RxSwift.
- Zrozumienie różnych wzorców i projektów architektury iOS.
3D iOS Development with SceneKit
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla iOS programistów, którzy chcą używać SceneKit do tworzenia interfejsów 3D, efektów i animacji w celu zwiększenia immersji użytkownika.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Rozwijaj aplikacje 3D przy użyciu SceneKit i Swift.
- Dodaj animacje, efekty cząsteczkowe i symulacje fizyki.
- Twórz aplikacje 3D od podstaw bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania deweloperskiego, takiego jak Unity.
TensorFlow Lite for iOS
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (w trybie online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą używać TensorFlow Lite do tworzenia aplikacji mobilnych na iOS z funkcjami głębokiego uczenia się.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Instalacja i konfiguracja TensorFlow Lite.
- Zrozumienie zasad stojących za TensorFlow i uczeniem maszynowym na urządzeniach mobilnych.
- Ładowanie modeli TensorFlow na urządzenie z systemem iOS.
- Uruchom aplikację iOS zdolną do wykrywania i klasyfikowania obiektów przechwyconych przez kamerę urządzenia.