Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Konfigurowanie narzędzi dla Kotlin

  • Korzystanie z narzędzi wiersza poleceń
  • Instalacja JDK dla Kotlin
  • Instalowanie i konfigurowanie IDE: IntelliJ
  • Instalowanie wtyczek

Pierwsze kroki z Kotlin i składnią Kotlin

  • Nauka architektury Kotlin
  • Nauka składni Kotlin
  • Korzystanie z kluczowych funkcji Kotlin

Object-Oriented Programming z Kotlin

  • Przegląd Programming z obiektami
  • Tworzenie klasy
  • Dodawanie metod do klas
  • Definiowanie podstawowych konstruktorów
  • Używanie nazwanych parametrów i wartości domyślnych
  • Korzystanie z klas otwartych w celu umożliwienia dziedziczenia
  • Korzystanie z klas abstrakcyjnych
  • Tworzenie i używanie interfejsów
  • Obsługa nadpisywania
  • Tworzenie klas danych
  • Korzystanie z singletonów i obiektów towarzyszących
  • Korzystanie z wyliczeń
  • Grupowanie klas w pakiety
  • Korzystanie z importów
  • Implementowanie ukrywania informacji
  • Korzystanie z funkcji pobierających i ustawiających
  • Implementowanie modyfikatorów widoczności
  • Zrozumienie generyczności
  • Implementowanie stosu generycznego
  • Korzystanie z funkcji generycznych

Android Tworzenie aplikacji przy użyciu Kotlin

  • Konfigurowanie narzędzi do Android tworzenia aplikacji
    • Instalowanie Android Studio
    • Rozpoczynanie nowego projektu
    • Konfigurowanie emulatora
    • Konfigurowanie biblioteki
  • Konfigurowanie Kotlin w Android
  • Praca z Hello Android Framework i Android SDK Tools
  • Tworzenie aplikacji Android przy użyciu Kotlin
    • Korzystanie z ListActivity i ListView
    • Używanie intencji i filtrów intencji
    • Praca z widokami niestandardowymi
    • Korzystanie z menedżerów układu
    • Obsługa Web Services i interfejsów API
    • Radzenie sobie z usługami Android
    • Praca z SQLite Database
    • Korzystanie z dostawców treści
    • Pisanie adapterów
    • Wdrażanie okien dialogowych i alertów (toastów)
    • Projektowanie interfejsu użytkownika
      • Opcje i menu kontekstowe
      • WebView
    • Implementowanie powiadomień Android
  • Tworzenie niestandardowej, responsywnej Android aplikacji przy użyciu Kotlin
  • Publikowanie Android aplikacji w Google PlayStore

iOS Tworzenie aplikacji przy użyciu Kotlin

  • Przegląd funkcji i architektury XCode 9
  • Przegląd funkcji i architektury Swift 4
  • Porównanie podobieństw i różnic Kotlin i Swift
    • Podstawy
    • Tablice
    • Słowniki
  • Praca z Web Services
  • Wykonywanie Data Management
  • Praca ze zmiennymi, stałymi i Swift typami danych
  • Optymalizacja doświadczenia użytkownika poprzez projektowanie UX i UI
  • Dodawanie interakcji z użytkownikiem w celu poprawy doświadczenia użytkownika
  • Optymalizacja wydajności
  • Debugowanie aplikacji iOS
  • Budowanie niestandardowej responsywnej aplikacji przy użyciu Kotlin
  • Publikowanie aplikacji iOS w sklepie Apple AppStore

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu w języku Java
  • Podstawowe doświadczenie lub znajomość programowania w systemie Android
  • Doświadczenie z Swift programowaniem
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie