Plan Szkolenia

Środowisko

Program iPhone Developer i narzędzia (SDK, Xcode, IB, symulator iPhone/iPad)

Język

  • Zasadniczy cel – C
  • Korzystanie z istniejących klas Cocoa i pisanie własnych
  • Podstawowe wzory

Wydajność i debugowanie

  • Zarządzanie pamięcią
  • Ulepszenia w wydajności
  • Debugowanie i rozwiązywanie problemów
  • Wielozadaniowość
  • Niezbędna wielowątkowość

Doświadczenie użytkownika

  • Szablony aplikacji
  • Elementy sterujące interfejsu użytkownika
  • Tworzenie różnych aplikacji z wieloma widokami
  • Różne gesty
  • Zasady i wytyczne UX

Zarządzanie danymi

  • Zapisywanie stanu
  • SQL poz
  • XML
  • Podstawowe dane
  • Ustawienia

Sterowanie multimediami i niektóre funkcje specjalne

  • Interfejs API kamery
  • Selektor obrazów
  • Odtwarzanie i nagrywanie wideo
  • Odtwarzanie i nagrywanie dźwięku
  • Akcelerometr
  • Czujnik zbliżeniowy
  • Powiadomienia i zestaw zdarzeń
  • Szybkie wprowadzenie do tworzenia animacji 2D i 3D

Tworzenie aplikacji uwzględniających lokalizację

  • Korzystanie z głównej lokalizacji

Cele i typy zastosowań

  • Rozwój iPhone'a i iPada
  • Uniwersalne zastosowania
  • Wprowadzenie do aplikacji internetowych z HTML5 i CSS3
  • Interakcja z usługą
  • Aplikacje hybrydowe

Podanie go społeczeństwu

  • Zrozumienie iAda
  • Wydanie w App Store – Krótka ścieżka

Wymagania

  • Wcześniejsze doświadczenie w rozwoju
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie