Plan Szkolenia

Metodyki w Mobile Development

  • Zasady i struktury projektów
  • Opowieści użytkownika, sprinty i iteracyjna zwrotna informacja
  • Potoki CI/CD i szybkie cykle wydawania

Projektowanie UX i UI dla aplikacji mobilnych

  • Zasady projektowania doświadczeń użytkownika i interfejsów
  • Szkielety, prototypy i testy użytkowników
  • Accessowość i spójność między urządzeniami

Budowanie z Flutter

  • Konfiguracja i architektura Flutter
  • Widżety, układy i motywy
  • Zarządzanie stanem i nawigacją

Architektury aplikacji mobilnych

  • Warstwowe i modularne architektury
  • Integracja z usługami back-end (Firebase)
  • Najlepsze praktyki dotyczące utrzymywalności i skalowalności

Sztuczna inteligencja w rozwoju aplikacji mobilnych

  • Używanie przedtrenowanych modeli w aplikacjach Flutter
  • Chatboty, rekomendacje i inteligentna automatyzacja
  • Połączanie z usługami AI (np. Dialogflow, ML Kit)

Bezpieczeństwo w aplikacjach mobilnych

  • Autoryzacja i uwierzytelnianie z Firebase
  • Szyfrowanie danych i bezpieczne przechowywanie
  • Zmytanie kodu i bezpieczne wywołania API

Testowanie, wdrażanie i utrzymanie

  • Testowanie jednostkowe, widżetów i integracji
  • Przygotowanie do Google Play i App Store
  • Kontrola wersji i strategie aktualizacji

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Znajomość programowania obiektowego
  • Doświadczenie w narzędziach do tworzenia oprogramowania
  • Podstawowa wiedza o urządzeniach mobilnych i projektowaniu UI

Grupa docelowa

  • Programiści systemów IT
  • Specjaliści techniczni tworzący interfejsy mobilne
  • Programiści aplikacji poszukujący umiejętności integracji z wieloma platformami i sztuczną inteligencją
 12 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie