Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Flutter a inne wieloplatformowe frameworki
  • Przegląd funkcji i architektury Flutter

Pierwsze kroki

  • Instalacja Flutter
  • Konfiguracja edytora kodu (Android Studio)
  • Zrozumienie funkcji i zmiennych Dart
  • Wdrażanie abstrakcji, hermetyzacji, dziedziczenia, polimorfizmu
  • Zrozumienie zmiennych i typów danych Dart
  • Zrozumienie Future i Stream
  • Testy jednostkowe i makiety
  • Wywoływanie metod natywnych
  • Czysta architektura
  • Smaki
  • Dart Analyzer i Dart Metrics
  • Wstrzykiwanie zależności

Tworzenie Flutter aplikacji z Scratch

  • Tworzenie projektu Flutter
  • Tworzenie układów aplikacji przy użyciu komponentów Material
  • Dodawanie zasobów i obrazów
  • Internacjonalizacja

Uruchamianie i testowanie aplikacji

  • Wdrażanie aplikacji na Android urządzeniach
  • Wdrażanie aplikacji na iOS urządzeniach (iPhone lub iPad)
  • Korzystanie z narzędzi Hot Reload i Hot Restart
  • Korzystanie z widżetów
  • Widżety stanowe i bezstanowe
  • Konfigurowanie projektu
  • Tworzenie widżetu bezstanowego
  • Tworzenie widżetu stanowego
  • Tworzenie animacji

Routing i nawigacja

  • Korzystanie z pakietu BuildRunner
  • Korzystanie z pakietu AutoRoute
  • Tworzenie przejść
  • Stos nawigacji

Database i inne magazyny

  • Wprowadzenie do Hive
  • Wprowadzenie do SharedPreferences
  • Korzystanie z bazy danych SQL

Korzystanie z Rest Api, analizowanie JSON-ów

  • Wprowadzenie do pakietu http
  • Wprowadzenie do pakietu Dio
  • parsowanie JSON
  • Żądanie i odpowiedzi

Zarządzanie Flutter stanem

  • Wprowadzenie do pakietu BLoC
  • Implementacja BLoC
  • Testowanie BLoC

Programming Wskazówki i najlepsze praktyki

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w tworzeniu Android i iOS aplikacji mobilnych

Uczestnicy

  • Programiści
  • Programiści
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie