Plan Szkolenia

Rozpoczynanie pracy z Flutter

  • Instalowanie Flutter i Dart
  • Używanie narzędzi Flutter Doctor i CLI
  • Tworzenie pierwszego projektu Flutter

Zrozumienie architektury Flutter

  • Widgety, renderowanie i warstwy
  • Widgety bezstanowe vs. widgety ze stanem
  • Widgety Material Design i Cupertino

Układy i nawigacja

  • Widgety układu: Row, Column, Stack i inne
  • Responsive UI z MediaQuery i LayoutBuilder
  • Nawigacja i routowanie

Zarządzanie stanem Management

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Zarządzanie skomplikowanym stanem
  • Najlepsze praktyki dla skalowalności

Praca z formularzami i wejściem

  • Wprowadzanie tekstu, walidacja i widgety formularzy
  • Obsługa interakcji użytkownika
  • Zarządzanie fokusem i kontrolą klawiatury

Używanie pakietów i Access funkcji urządzenia

  • Dodawanie i zarządzanie pakietami z pub.dev
  • Używanie pluginów kamer, lokalizacji i magazynowania
  • Integracja z API specyficznymi dla platformy

Testowanie, debugowanie i wdrażanie

  • Testowanie jednostkowe, widgetów i integracyjne
  • Hot reload i narzędzia do monitorowania wydajności
  • Budowanie APK i wdrażanie do sklepów

Projekt: Budowanie pełnego aplikacji

  • Projektowanie i architektura
  • Wdrażanie funkcji
  • Testowanie i ostateczne wdrażanie

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Rozumienie podstaw programowania
  • Znałość podstawowych koncepcji UI/UX
  • Chęć nauki Dart i tworzenia aplikacji

Grupa docelowa

  • Programiści nowicjusze w dziedzinie Flutter i Dart
  • Developersi aplikacji mobilnych szukający rozwiązań wieloplatformowych
  • Inżynierowie oprogramowania zainteresowani nowoczesnymi frameworkami UI
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie