Plan Szkolenia

Rozpoczynanie pracy z Flutter

  • Instalacja Flutter i Dart
  • Używanie Flutter Doctor i narzędzi wiersza poleceń (CLI)
  • Tworzenie pierwszego projektu Flutter

Zrozumienie architektury Flutter

  • Widgety, renderowanie i warstwy
  • Bezstanowe vs. stanowe widgety
  • Material Design i widgety Cupertino

Układy i nawigacja

  • Row, Column, Stack oraz inne widgety układu
  • Reaktywne UI z MediaQuery i LayoutBuilder
  • Nawigacja i routowanie

Zarządzanie stanem

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Zarządzanie złożonym stanem
  • Najlepsze praktyki dla skalowalności

Praca z formularzami i wejściami

  • Wejście tekstowe, walidacja i widgety formularza
  • Obsługa interakcji użytkownika
  • Zarządzanie fokusem i kontrola klawiatury

Używanie pakietów i uzyskiwanie dostępu do funkcji urządzenia

  • Dodawanie i zarządzanie pakietami pub.dev
  • Używanie wtyczek kamery, lokalizacji i pamięci masowej
  • Integracja z API specyficznymi dla platformy

Testowanie, debugowanie i wdrażanie

  • Testy jednostkowe, widgetów i integracyjne
  • Hot reload i narzędzia do oceny wydajności
  • Tworzenie APK i wdrażanie w sklepach

Projekt: Stworzenie pełnej aplikacji

  • Design i architektura
  • Implementacja funkcji
  • Testowanie i ostateczne wdrożenie

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstaw programowania
  • Zapoznanie się z podstawowymi koncepcjami UI/UX
  • Chętność nauki Dart i tworzenia aplikacji

Grupa docelowa

  • Programiści nowi w Flutter i Dart
  • Deweloperzy aplikacji mobilnych poszukujący rozwiązania wieloplatformowego
  • Inżynierowie oprogramowania zainteresowani nowoczesnymi frameworkami UI
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie