Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Flutter a inne frameworki wieloplatformowe

Instalacja Flutter

Przegląd funkcji i architektury Flutter

Wybór IDE

Korzystanie z języka Dart Programming

Tworzenie aplikacji

Korzystanie z szablonów i rusztowań

Praca z widżetami (bezstanowe vs stanowe)

Tworzenie interfejsu użytkownika

Przeładowywanie aplikacji z zachowaniem stanu (Hot Reloading)

Dostosowywanie aplikacji za pomocą układów, malowania i Animation

Dodawanie pakietów i wtyczek

[Korzystanie z interfejsów API platformy natywnej

Testowanie aplikacji

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym
  • Access do iOS lub Android urządzenia mobilnego

Uczestnicy

  • Programiści
  • Prototypujący UX, który chce tworzyć prototypy aplikacji
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie