Szkolenia Cross Platform Development

Szkolenia Cross Platform Development

Programowanie międzyplatformowe zapewnia elastyczność tworzenia aplikacji przy użyciu uniwersalnego języka, takiego jak Javascript, który można następnie eksportować na różne platformy smartfonów. Lokalne, prowadzone przez instruktorów szkolenia na żywo z kursów Cross Platform Development demonstrują poprzez praktyczne ćwiczenia jak tworzyć aplikacje, które mogą działać na wielu platformach komputerowych.

Szkolenie z usługi Cross Platform Development jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Cross Platform Development

Plany szkoleń z technologii Cross Platform Development

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
14 godzin
Ionic to framework sieciowy z zestawem komponentów używanych do nowoczesnych internetowych interfejsów API. Zapewnia bibliotekę narzędzi, gestów i komponentów interfejsu użytkownika, które pomagają tworzyć szybkie i interaktywne aplikacje.Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla twórców stron internetowych, którzy chcą stworzyć nowoczesną aplikację mobilną za pomocą Ionic 6.Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
    Zintegruj natywne funkcje urządzenia z nowoczesną hybrydową aplikacją mobilną. Poznaj podstawy Ionic. Dowiedz się, jak wdrażać Ionic aplikacji w środowisku produkcyjnym. Uruchom nowoczesną aplikację hybrydową na emulatorze urządzenia mobilnego.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i ćwiczeń. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
14 godzin
Business Logic Component (BLoC) to wzorzec projektowy opracowany przez Google, który umożliwia oddzielenie logiki biznesowej od warstwy prezentacji.To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą nauczyć się używać BLoC Pattern do zarządzania stanem w różnych aplikacjach.Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
    Zrozumienie podstawowych koncepcji i architektury BLoC. Twórz, testuj i debuguj bloki BLoC. Dowiedz się więcej o kontekście kompilacji BLoC.
Format kursu
    Interaktywny wykład i dyskusja. Dużo ćwiczeń i ćwiczeń. Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
    Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
21 godzin
Ionic to platforma internetowa do tworzenia hybrydowych aplikacji mobilnych. Ionic 4 wprowadza nowe innowacje na platformę Ionic , takie jak zreorganizowany interfejs CLI, zmiany w nawigacji, routing Angular i inne. Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla twórców stron internetowych, którzy chcą stworzyć hybrydową aplikację mobilną z Ionic 4. Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
  • Zintegruj natywne funkcje urządzenia z hybrydową aplikacją mobilną.
  • Użyj Angular i Ionic 4, aby zbudować hybrydową aplikację mobilną.
  • Uruchom aplikację hybrydową na emulatorze urządzenia mobilnego.
Format kursu
  • Interaktywny wykład i dyskusja.
  • Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
  • Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
  • Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
14 godzin
Dwudniowy kurs składający się w około 60% z praktycznych ćwiczeń skupiających się na wewnętrznych elementach jądra Linux Linux, architekturze, rozwoju i badaniu sposobów pisania i integracji kilku typów sterowników urządzeń. Kto powinien uczęszczać? Inżynierowie zainteresowani rozwojem jądra Linux na systemach Embedded i plateforms.
21 godzin
React Native to wieloplatformowa platforma programistyczna typu open source do tworzenia aplikacji mobilnych. Opracowany przez Facebook umożliwia programistom tworzenie natywnego wyglądu aplikacji na Android i iOS . W przeciwieństwie do innych wieloplatformowych narzędzi do tworzenia aplikacji mobilnych, takich jak PhoneGap, React Native generuje w pełni natywne interfejsy aplikacji. Brak interfejsów HTML 5. React Native zapewnia spójne środowisko programistyczne w oparciu o Java Script i bibliotekę React (aka React .js lub React JS) i umożliwia prawdziwy szybki rozwój aplikacji mobilnych, koncentrując się na wydajności programistów na wszystkich platformach - ucz się raz, pisz gdziekolwiek. W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy poznają zasady i podejście React Native podczas opracowywania własnej aplikacji mobilnej na Android i iOS .
    Format kursu
    • Omówienie funkcji i możliwości programu React Native wraz z opracowywaniem aplikacji mobilnej krok po kroku.
    7 godzin
    Appcelerator Titanium to platforma programistyczna typu open source, która umożliwia tworzenie natywnych aplikacji mobilnych na iOS , Android i Windows Phone z jednej bazy kodu Java Script. To szkolenie wprowadza podstawy Titanium i prowadzi uczestników przez proces tworzenia aplikacji mobilnej Titanium. Publiczność
    • Twórcy aplikacji internetowych
    Format kursu
    • Duży nacisk na praktyczne ćwiczenia.
    • Większość pojęć poznaje się na podstawie próbek, ćwiczeń i praktycznego rozwoju.
    35 godzin
    Cele kursu Aby zrozumieć podstawy wbudowanego GNU / Linux , w jaki sposób bity i elementy pasują do siebie. Jakie komponenty są potrzebne do zbudowania wbudowanego systemu GNU / Linux , skąd je pobrać i jak je skonfigurować / zbudować / zainstalować? Skąd uzyskać pomoc? Co z tymi licencjami na oprogramowanie? Ćwiczenia praktyczne zapewniają niezbędne doświadczenie praktyczne, aby po pomyślnym ukończeniu tego szkolenia opracować własne systemy GNU / Linux . Opis Ta pięciodniowa klasa szkoleniowa wykorzystuje praktyczne ćwiczenia w połączeniu z instrukcją, aby zilustrować koncepcje osadzonego systemu GNU / Linux . Został zaprojektowany, aby szybko przyspieszyć. Filozofia, koncepcje i polecenia niezbędne do efektywnego wykorzystania GNU / Linux są opisane poprzez połączenie teorii i szkolenia w miejscu pracy. Nie wymyślaj na nowo koła, ale ucz się od doświadczonego trenera i zabierz do domu praktyczną wiedzę na temat GNU / Linux i umiejętność efektywnego wykorzystania jej we własnym wbudowanym projekcie programistycznym. Kto powinien uczęszczać? Menedżerowie, kierownicy projektów, inżynierowie oprogramowania, sprzętu, rozwoju, inżynierowie systemów, testerzy, administratorzy, technicy i inne strony zainteresowane technologią, które chcą jak najszybciej zrozumieć, jak działa Embedded GNU / Linux . Musisz używać GNU / Linux lub musisz luksusowo decydować, czy warto go używać, czy nie. Być może próbowałeś już używać Embedded GNU / Linux , ale nie jesteś pewien, czy wszystko zrobiłeś poprawnie. Obecnie używasz innego systemu operacyjnego i różdżki, aby dowiedzieć się, czy GNU / Linux może być lepszy i / lub tańszy. Opcje dostawy Cały materiał szkoleniowy jest w języku angielskim, ale jego prezentacja może odbywać się w języku angielskim lub niemieckim, zgodnie z życzeniem, na całym świecie.
    • na miejscu - prowadzony przez instruktora *)
    • on-line - instruktor **)
    • kombinacja on-site / on-line - prowadzona przez instruktora *) **)
    Podczas szkolenia zapewnimy laptopy *), tablice *) **), skoroszyty (w języku angielskim) *) **), zdalny dostęp do serwerów i tablic **), udostępnianie ekranu **), mostek audio * *).
    35 godzin
    Opis Ta 5-dniowa klasa szkoleniowa wykorzystuje praktyczne ćwiczenia w połączeniu z instrukcją do zilustrowania koncepcji wewnętrznych elementów jądra GNU / Linux i rozwoju sterowników urządzeń. Zostało zaprojektowane, aby szybko przyspieszyć. Opisujemy procesy, koncepcje i polecenia niezbędne do napisania sterowników urządzeń GNU / Linux poprzez połączenie teorii i szkolenia w miejscu pracy. Nie wymyślaj na nowo koła, ale ucz się od doświadczonego trenera i zabierz do domu praktyczną wiedzę oraz umiejętność efektywnego wykorzystania jej we własnym, wbudowanym projekcie programistycznym. Kto powinien uczęszczać? Osoby zainteresowane opracowaniem lub oceną rozwoju sterowników urządzeń GNU / Linux lub zlecone im takie prace, jak inżynierowie oprogramowania, inżynierowie terenowi, menedżerowie (projektu), inżynierowie sprzętu.
    7 godzin
    NativeScript to platforma opensource zaprojektowana z myślą o JavaScript, XML i CSS w celu opracowania i wdrożenia aplikacji mobilnych typu crossplatform, a mianowicie w systemach iOS i Android Korzystając z pojedynczej bazy kodu JavaScript, NativeScript może korzystać z natywnych platform API i interfejsów użytkownika, aby zapewnić prawdziwie natywne wrażenia W ramach tego instruktażowego szkolenia na żywo uczestnicy poznają podstawowe komponenty i moduły interfejsu użytkownika języka NativeScript podczas tworzenia i wdrażania prostej, natywnej aplikacji mobilnej na Androida i iOS Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli: Implementacja architektury MVVM (Model View View Model) Przeprowadź prosty przepływ pracy za pośrednictwem żądania sieciowego Wykorzystaj natywne API za pomocą kodu JavaScript Uzyskaj dostęp do natywnych stylów interfejsu za pośrednictwem CSS Publiczność Deweloperzy aplikacji mobilnych poszukujący aplikacji na platformy crossplatform dla systemów iOS i Android Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka handson .
    35 godzin
    Wraz z wzrostem popularności urządzeń mobilnych, coraz ważniejsze staje się zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przeznaczonych na nie aplikacji. Jakie wyzwania stawia przed twórcami aplikacji system Android? Jak skutecznie analizować aplikacje Androidowe w poszukiwaniu podatności?
    14 godzin
    Ionic jest ramy rozwoju mobilnego do tworzenia aplikacji internetowych hybrydowo-mobilnych. WordPress jest systemem zarządzania treścią napisany w PHP. Używając Ionic 4, użytkownicy mogą korzystać z WordPress Rest API do tworzenia aplikacji backend dla aplikacji internetowej mobilnej. Ten instruktor prowadzony, trening na żywo (online lub on-site) jest skierowany do deweloperów sieci Web, którzy chcą używać WordPress i Ionic 4 do pełnego rozwoju stack. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
      Tworzenie aplikacji internetowych przy użyciu WordPress jako backend. Zainstaluj Ionic 4 przy użyciu WorPress Rest API. Wykonaj operacje CRUD za pomocą Ionic 4. Zabezpiecz aplikację internetową z autentycznością JWT.
    Format kursu
      Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
    Opcje dostosowania kursu
      Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
    21 godzin
    Xamarin to oparty na języku C# zestaw narzędzi do pisania Android , iOS i Windows z natywnymi interfejsami użytkownika i wspólną bazą kodu na wszystkich platformach. Pozwala programistom używać wszędzie tego samego IDE, języka i interfejsów API - wszystko, co można zrobić w Objective-C, Swift lub Java można wykonać w C# pomocą Xamarin . Xamarin został zakupiony przez Microsoft w 2016 roku i jest dołączony do Visual Studio . W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy uczą się kluczowych aspektów Xamarin podczas opracowywania własnego zestawu aplikacji mobilnych na Android , iOS i Windows.
      Format kursu
      • Omówienie funkcji i możliwości Xamarin wraz z krok po kroku opracowywaniem aplikacji mobilnej (na iOS , Android i Windows).
      21 godzin
      IBM MobileFirst Platforma (dawniej znana jako Worklight Foundation) to zbiór narzędzi i usług do budowania aplikacji mobilnych i tabletowych dla przedsiębiorstw. Jego klient-side API jest dostępny dla native iOS (Objective-C), native Android (Java), J2ME, C# native Windows Phone (C#), i JavaScript dla cross-platform hybrydowych lub mobilnych aplikacji internetowych. Platforma MobileFirst jest dostępna zarówno w chmurze, jak i na żywo. W tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora, uczestnicy dowiedzą się, jak zainstalować i korzystać z platformy MobileFirst w celu opracowania i zarządzania aplikacjami mobilnymi hybrydowymi opartymi na HTML5, JS i CSS. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
        Instalacja i konfiguracja MobileFirst Rozwijanie, testowanie i wdrażanie aplikacji mobilnych hybrydowych cross-platform.  Użyj mechanizmów zabezpieczeń MobileFirst, aby zabezpieczyć aplikacje. Aktualizacja aplikacji poza powietrzem w organizacji, przekraczając potrzebę sklepów aplikacji. Zarządzanie i monitorowanie aplikacji mobilnych.
      publiczność
        Twórcy
      Format kursu
        Częściowe wykłady, częściowe dyskusje, ćwiczenia i ciężkie praktyki w środowisku na żywo.
      Uwaga
        Program oparty jest na Fundacji Mobile 8.0. Aby poprosić o inną wersję lub inną dostosowanie do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować.
      14 godzin
      This instructor-led, live training in w Polsce (online or onsite) introduces the fundamentals of Meteor and walks participants through the creation of a real-time web applications for both desktop and mobile platforms.
      14 godzin
      Meteor jest JavaScript framework oparty na Node.js. React jest Javabiblioteki skryptów do tworzenia frontonu. Korzystając z Meteor i React, użytkownicy mogą tworzyć i prototypować aplikacje internetowe. To prowadzone przez instruktora, szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalne) jest skierowane do programistów internetowych, którzy chcą korzystać z Meteor i React do pełnego rozwoju stosu. Do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
      • Twórz i prototypuj aplikacje internetowe.
      • Struktura interfejsów użytkownika aplikacji ze składników wielokrotnego użytku.
      • Zarządzanie danymi między klientami i serwerami za pomocą Meteor.
      Format kursu
      • Interaktywny wykład i dyskusja.
      • Wiele ćwiczeń i praktyki.
      • Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
      Opcje dostosowywania kursu
      • Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się na spotkanie.
      14 godzin
      Flutter to platforma interfejsu użytkownika typu open source stworzona przez Go ogle do tworzenia wysokiej jakości aplikacji na iOS i Android . W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać z Flutter aby szybko opracować aplikację mobilną działającą zarówno na iOS Android iOS jak i Android . Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
      • Szybko zainstaluj framework, IDE i inne narzędzia, aby rozpocząć tworzenie
      • Zapoznaj się z językiem Dart firmy Go ogle i szybko prototypuj aplikację mobilną
      • Testuj i wdrażaj aplikacje mobilne działające zarówno na iOS jak i Android korzystając z jednej bazy kodu
      • Dostosuj aplikację za pomocą bogatego zestawu widżetów, układów i animacji
      Publiczność
      • Deweloperzy
      • Prototypper UX, który chce tworzyć prototypy aplikacji
      Format kursu
      • Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka w środowisku na żywo w laboratorium.
      Uwaga
      • Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
      • Aby dowiedzieć się więcej o Flutter , odwiedź: https://flutter.io/
      35 godzin
      Flutter to open source UI toolkit stworzony przez Google do budowania aplikacji mobilnych dla Android, iOS, sieci Web i innych platform z jednej bazy kodowej. Jako ramy cross-platformowe zmniejsza koszty i złożoność tworzenia, projektowania i utrzymania aplikacji. Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do deweloperów, którzy chcą użyć Flutter do tworzenia i budowania wysokiej jakości aplikacji mobilnych dla Android, iOS i innych platform z wspólnej bazy kodów. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
        Stwórz niezbędne środowisko rozwoju, aby rozpocząć tworzenie Flutter aplikacji. Użyj języka programowania Dart, aby opracować kod do tworzenia aplikacji. Użyj widgów Flutter do projektowania i tworzenia estetycznie przyjemnego i łatwego w użyciu interfejsu internetowego. Rozmieszczanie i testowanie aplikacji na różnych platformach (mobile, desktop, web, itp.)
      Format kursu
        Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
      Opcje dostosowania kursu
        Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
      14 godzin
      Flutter jest open-source ramą UI stworzoną przez Google, która umożliwia tworzenie aplikacji cross-platform dla Android, iOS, sieci Web i systemów operacyjnych na pulpicie. Ten instruktor prowadzony, trening na żywo (online lub on-site) jest skierowany do deweloperów, którzy chcą użyć Flutter do tworzenia aplikacji cross-platform. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
        Aplikacje migrujące od Java do Flutter. Integruj Firebase usługi backendowe, takie jak bazy danych, autentyczność i przechowywanie. Tworzenie animacji i zaawansowanych funkcji UI dla aplikacji.
      Format kursu
        Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
      Opcje dostosowania kursu
        Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować. Aby dowiedzieć się więcej Flutter, proszę odwiedzić: https://flutter.io/
      14 godzin
      Ionic to front-end SDK do budowania natywnych aplikacji mobilnych na wielu platformach. Służy jako platforma, nie w przeciwieństwie do Bootstrap lub Foundation, ale do aplikacji mobilnych. W tym instruktażowym uczestniku szkolenia na żywo dowiedzą się, jak stworzyć wieloplatformową, natywną aplikację mobilną przy użyciu frameworka Ionic . Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
      • Twórz i wdrażaj aplikacje mobilne gotowe do sklepu z aplikacjami na Android i iOS
      • Zrozum i zastosuj składnię Ionic i Angular Angulara
      • Rozszerz działanie i funkcjonalność aplikacji dzięki Ionic Native
      Publiczność
      • Programiści skryptów Java (JS)
      • Programiści front-end
      • Programiści AnguarJS
      • Twórcy aplikacji mobilnych
      Format kursu
      • Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
      Uwaga
      • Szkolenie obejmuje Ionic 2.0 i Angular 2.0. Aby zapoznać się z treningami Ionic 4.0 i Angular 4.0, zobacz: TBD
      7 godzin
      Ionic is a front-end SDK for building native-like mobile applications across multiple platforms. It serves as a framework, not unlike Bootstrap or Foundation, but for mobile applications. In this training, participants will build and deploy a number of applications to implement some of the new features in Ionic 3 and Angular 4. By the end of this training, participants will be able to
      • Upgrade from Ionic2 and Angular2 to Ionic3 and Angular4
      • Build an Ionic 3 and Angular 4 mobile app with lazy loading
      • Integrate location services into an Ionic3 and Angular4 mobile app
      • Create a multi-level accordion menu with dynamic data
      • Set up an authentication service for an Ionic3 and Angular4 mobile app
      • Consume a REST API using the new Angular 4.3 HttpClient
      Audience
      • Javascript (JS) developers
      • Front-end developers
      • AnguarJS developers
      • Mobile application developers
      Format of the course
      • Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
      14 godzin
      Ionic to front-end SDK do tworzenia wieloplatformowych aplikacji mobilnych. Służy jako platforma, nie w przeciwieństwie do Bootstrap lub Foundation, ale do aplikacji mobilnych. W tym instruktażowym uczestniku szkolenia na żywo dowiedzą się, jak utworzyć aplikację mobilną za pomocą platformy Ionic , aplikacji Angular , Cordova i PhoneGap. Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
      • Twórz i wdrażaj aplikacje mobilne na Android i iOS .
      • Użyj aplikacji Phonegap zamiast zestawów SDK platformy, aby kierować reklamy na różne platformy.
      Format kursu
      • Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
      Uwaga
      • Szkolenie obejmuje Ionic 1.0 i Angular 1.0 (alias Angular JS, Angular .js) w celu szkolenia na Ionic 2.0 i Angular 2.0, zobacz: TBD
      14 godzin
      This course introduces Ionic.

      Last Updated:

      Szkolenie Cross Platform Development, Cross Platform Development boot camp, Szkolenia Zdalne Cross Platform Development, szkolenie wieczorowe Cross Platform Development, szkolenie weekendowe Cross Platform Development, Kurs Cross Platform Development,Kursy Cross Platform Development, Trener Cross Platform Development, instruktor Cross Platform Development, kurs zdalny Cross Platform Development, edukacja zdalna Cross Platform Development, nauczanie wirtualne Cross Platform Development, lekcje UML, nauka przez internet Cross Platform Development, e-learning Cross Platform Development, kurs online Cross Platform Development, wykładowca Cross Platform Development

      Kursy w promocyjnej cenie

      Newsletter z promocjami

      Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
      Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
      W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

      Zaufali nam

      This site in other countries/regions