Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd funkcji WeChat
Zrozumienie ekosystemu WeChat
Poznanie unikalnych cech WeChat
Studia przypadków
Dodawanie znajomych na WeChat
Publikowanie chwil w WeChat
Włączanie WeChat wiadomości rozgłoszeniowych
Docieranie do rynku nieznajomych
Aktywacja WeChat Wallet i WeChat Pay
Tworzenie miniprogramu WeChat
Tworzenie oficjalnego konta WeChat i zarządzanie nim
Sprzedaż na WeChat
Stosowanie różnych Marketing technik dla różnych branż
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Podstawowa znajomość mediów społecznościowych.
Publiczność
- Przedsiębiorcy
- Menedżerowie Marketing
- Przedstawiciele handlowi
Opinie uczestników (1)
Naprawdę podobało mi się i doceniłem, jak Renée dostosowała się do naszych pytań, szukając na bieżąco przykładów tego, o co pytaliśmy, i udostępniając je poprzez WeChat. Nie tylko to robiła, ale również wykazywała się starannością, dodając zrzuty ekranu pokazujące, co należy kliknąć i gdzie znajduje się dana funkcja, ponieważ nie mówiliśmy po chińsku. Było to wspaniałe, interaktywne spotkanie, podczas którego Renée regularnie zatrzymywała się, aby mogliśmy zadawać pytania, a także pozwalała nam czasem odchodzić od tematu, co pozwoliło nam maksymalnie wykorzystać to spotkanie.
Ellie Bailes - GBR 402 GP Strategies Limited
Szkolenie - WeChat Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję