Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd funkcji WeChat
Zrozumienie ekosystemu WeChat
Poznanie unikalnych cech WeChat
Studia przypadków
Dodawanie znajomych na WeChat
Publikowanie chwil w WeChat
Włączanie WeChat wiadomości rozgłoszeniowych
Docieranie do rynku nieznajomych
Aktywacja WeChat Wallet i WeChat Pay
Tworzenie miniprogramu WeChat
Tworzenie oficjalnego konta WeChat i zarządzanie nim
Sprzedaż na WeChat
Stosowanie różnych Marketing technik dla różnych branż
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Podstawowa znajomość mediów społecznościowych.
Uczestnicy
- Przedsiębiorcy
- Menedżerowie Marketing
- Przedstawiciele handlowi
Opinie uczestników (1)
Naprawdę lubiłem i doceniałem, jak Renée przystosowywała się do naszych pytań, na bieżąco szukając przykładów rzeczy, o które pytalibyśmy, i udostępniając je za pomocą WeChat. Nie tylko to robiła, ale też poświęcała dodatkowy czas na udzielanie zrzutów ekranu tego, co należy kliknąć/gdzie coś się znajduje, biorąc pod uwagę, że nie mówiliśmy po chińsku. Było to kolarbatoryjne spotkanie, podczas którego Renée przerywała, abyśmy mogli zadać pytania i pozwalała nam czasem odchodzić od tematu, abyśmy maksymalnie wyciągnęli z sesji.
Ellie Bailes - GBR 402 GP Strategies Limited
Szkolenie - WeChat Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję