Plan Szkolenia

Wprowadzenie i Konfiguracja Środowiska

  • Co to jest iOS? Podstawowa architektura
  • Instalowanie i konfigurowanie Xcode
  • Zrozumienie struktury projektu w Xcode
  • Tworzenie aplikacji "Hello World" w symulatorze iOS

Podstawy Interfejsu Użytkownika (UI) z UIKit

  • Widoki i kontrolery widoków
  • Powszechne elementy UI: UILabel, UITextField, UIButton, UIImageView
  • Projektowanie interfejsów za pomocą Storyboards i Interface Builder
  • Tworzenie podstawowych połączeń IBOutlet i IBAction
  • Praktyczne ćwiczenia: Projektowanie interfejsu projektu

Interakcja i Wydarzenia

  • Przegląd cyklu życia ViewController
  • Obsługa zdarzeń UI za pomocą IBAction
  • Accessowanie elementów UI z kodu za pomocą IBOutlet
  • Wyświetlanie podstawowych alertów z UIAlertController
  • Praktyczne ćwiczenia: Wdrażanie interaktywności w interfejsie projektu

Podstawowa Nawigacja

  • Używanie Segues do nawigacji między widokami
  • Przekazywanie podstawowych danych między ViewControllers
  • Praktyczne ćwiczenia: Wdrażanie nawigacji między ekranami

Stały Projekt Praktyczny

  • Ciągłe rozwijanie projektu praktycznego
  • Integracja nabytych pojęć
  • Dyskusja i rozwiązywanie typowych problemów

Podsumowanie i Kolejne Kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza z programowania (niekoniecznie w iOS lub Swift)
  • Komputer Mac z zainstalowanym Xcode
  • Zainteresowanie tworzeniem aplikacji mobilnych

Grupa docelowa

  • Nowi deweloperzy zainteresowani tworzeniem aplikacji w iOS
  • Juniorzy w dziedzinie programowania mobilnego przechodzący na ekosystem Apple
  • Profesjonaliści chcący stworzyć swoją pierwszą aplikację w iOS
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie