Plan Szkolenia

Dzień 1:

  1. Koncepty OOPS
  2. Co to jest oprogramowanie
  3. Organizowane w przeciwieństwie do nieorganizowanych pokoi
  4. Dlaczego oprogramowanie
  5. Dlaczego iOS
  6. Historia Apple
  7. Historia iOS
  8. USP Apple
  9. Czym słynie Apple
  10. UX w przeciwieństwie do UI
  11. Co to jest IDE?
  12. XCode
  13. Instalacja XCode
  14. Dlaczego Objective-C, a teraz dlaczego Swift?
  15. Wspaniałe cechy Swift
  16. Podstawy Swift
  17. Zmienne
  18. Stałe
  19. Hello World w Swift
  20. Tworzenie etykiet za pomocą kodu
  21. ImageView
  22. Animacje ImageView
  23. NSTimer
  24. Łańcuch odpowiedzi - metody touchBegan, touchMoved itd.
  25. Główny delegat UiApplication
  26. Cykl życia aplikacji
  27. Cykl życia widoku
  28. Dowolny
  29. Opcje
  30. wewnętrzny, publiczny, prywatny
  31. init
  32. deinit
  33. Playground

Aplikacja do wykonania: Gra w Kropki: https://apps.apple.com/app/the-dots-free/id850315430

Dzień 2:

  1. Animacje UIView
  2. Rozszerzenie
  3. UITable View
  4. Niestandardowa komórka w widoku tabeli
  5. Metody delegata i źródła danych w delegatach
  6. Nagłówek, stopka, wysokość itd. widoku tabeli
  7. Krótki opis widoku kolekcji
  8. Deque w widoku tabeli
  9. Mark
  10. Opcje
  11. didSet
  12. willSet
  13. Guard
  14. Koncepty 2x i 3x
  15. Nawigacja między widokami
  16. Kontroler UINavigation
  17. Prezentacja kontrolera
  18. StoryBoards
  19. Xibs
  20. Ograniczenia
  21. Klasy rozmiarów
  22. Protokóły - wymagane i opcjonalne
  23. Zarządzanie pamięcią

Aplikacja do wykonania: Aplikacja notatki: Dodawanie, usuwanie i aktualizowanie notatki

Dzień 3:

  1. Gesty
  2. Zamknięcia
  3. Grupy i foldery
  4. Rozpoznawacze gestów
  5. Parsowanie XML
  6. Serializacja NSJSon
  7. Konwersja danych na Json
  8. Menedżer plików
  9. Krotki
  10. Enum
  11. For-in
  12. While
  13. Usługi sieciowe
  14. Sesja URL
  15. Żądanie URL
  16. Dlaczego ekosystem Apple jest najlepszy
  17. Opisywalne - opis
  18. Hashable
  19. UIAlertView
  20. UIActivityIndicatorView

Aplikacja do wykonania: Pobieranie danych z serwera z otwartego API, tworzenie widoku tabeli, wypełnianie danych i wyświetlanie szczegółów.

Dzień 4:

  1. Leniwe ładowanie obrazów
  2. Leniwe właściwości
  3. Kolejka NSOperationQueue
  4. GCD
  5. Koncept katalogu i bezpieczeństwa aplikacji NSSearchDomain
  6. Kontroler paska z klamkami
  7. Lokalizacja
  8. Łańcuch kluczy
  9. Domyślne ustawienia użytkownika
  10. PLists
  11. Menedżer plików
  12. SQlite
  13. Rozszerzenia
  14. Integracja z mediami społecznościowymi: Tworzenie własnej treści udostępnialnej
  15. UITextField
  16. UITextView
  17. UISegementControl
  18. UISlider
  19. UiSwtich
  20. UIProgessBar
  21. UIPageControl
  22. UIStepper
  23. UIScrollView
  24. UIPicker
  25. UIActionSheet
  26. UIWebView
  27. Pasek wyszukiwania
  28. Nowy cel: Apple Watch, Rozszerzenia, Klawiatura, Dzisiaj itd.
  29. NSNotifications w iOS
  30. Dodawanie bibliotek trzecich stron
  31. Core Data
  32. Wdrażanie i dystrybucja
  33. Uruchamianie aplikacji na rzeczywistych urządzeniach

Aplikacja do wykonania: Pobieranie danych z serwera z otwartego API, tworzenie widoku tabeli, wypełnianie danych, wyświetlanie szczegółów, wyświetlanie paska wyszukiwania i wyszukiwanie czegoś oraz Core

Dzień 5:

  1. Powiadomienia Push - cisza i push
  2. Lokalizacja
  3. Przegląd Objective C
  4. Właściwości
  5. Kategorie
  6. Składnia funkcji
  7. Pliki .h i .m
  8. Atributy właściwości readWrite i readOnly
  9. Atributy właściwości strong, weak i copy
  10. Atributy właściwości atomic i non-atomic
  11. Wysyłanie aplikacji do sklepu z aplikacjami

Aplikacja własnego pomysłu

Wymagania

Musisz mieć co najmniej jedno doświadczenie z językiem programowania w przeszłości.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie