Plan Szkolenia

Środowisko deweloperskie

  • Wymagania środowiska programistycznego
  • Xcode i iOS SDK
  • Rejestracja programisty Apple
  • Powody, dla których aplikacje są odrzucane
  • Wytyczne dotyczące interfejsu ludzkiego

Xcode iOS Projekty

  • Przegląd Xcode
  • Tworzenie iOS projektu
  • Działa na symulatorze i prawdziwych urządzeniach

Układ adaptacyjny

  • Storyboardy
  • Obsługa wielu urządzeń
  • Rozmiar ikon i orientacja urządzenia
  • Komponenty interfejsu użytkownika
  • Budowanie interfejsu użytkownika

Swift

  • Swift przegląd języków programowania
  • Zmienne, stałe i typy danych
  • Konstrukcje językowe
  • Używanie Xcode do tworzenia Swift aplikacji
  • Plac zabaw

Swift Klasy i Sceny

  • Tworzenie Swift klas
  • Zmienne instancji i inicjalizacja
  • Zarządzanie pamięcią
  • Silne i słabe referencje
  • Typy konstruktorów
  • Protokoły, haszowalne i nadające się do wydruku
  • Dziedzictwo
  • Tworzenie scen
  • Implementowanie kontrolerów widoku
  • Wyloty i akcje

Praca z grafiką

  • Dodawanie ikon i obrazów
  • Korzystanie z interfejsu API SpriteKit
  • Animowanie duszków

Interakcja z użytkownikiem

  • Przyciski i uchwyty
  • Rozpoznawanie gestów panoramowania
  • Kliknij rozpoznawanie gestów

Wiele aplikacji ekranowych

  • Nawigacja po tabeli
  • Aplikacje z zakładkami
  • Kontrolery nawigacji

Usługi lokalizacyjne

  • Pozycja i wysokość
  • Kierunek kompasu

Urządzenie Access i pamięć

  • Nośnik danych
  • Biblioteka muzyczna Access
  • SQLit Database Access

Bluetooth

  • API Bluetooth
  • Centrale
  • Urządzenia peryferyjne

Ramy mowy

  • Mowa na tekst
  • Tekst na mowę

Networking

  • Sieć Access
  • Serializacja i deserializacja JSON
  • ODPOCZYNEK Web Services

Wymagania

Kurs zakłada pewne doświadczenie w programowaniu.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie