Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wstęp
Przegląd Kotlin
Konfigurowanie narzędzi
- Korzystanie z narzędzi wiersza poleceń
- Instalowanie JDK dla Kotlin
- Instalowanie i konfigurowanie IDE: IntelliJ
- Instalowanie wtyczek
Pierwsze kroki z Kotlin
- Wprowadzenie do podstawowego kodowania z Kotlin
- Nauka Kotlin architektury
- Interakcja z Kotlin Korzystanie z REPL
- Tworzenie zmiennych w Kotlin
- Zrozumienie różnych typów danych w Kotlin
- Używanie ciągów w Kotlin
- Zrozumienie niezmienności w Kotlin
- Implementowanie Expressjonów, instrukcji i przypisań
- Używanie zmiennych dopuszczających wartość null w Kotlin w celu zapewnienia bezpieczeństwa zerowego
- Tworzenie pierwszej samodzielnej aplikacji Kotlin.
Implementacja instrukcji warunkowych w Kotlin
- Obsługa warunkowego przebiegu programu za pomocą instrukcji „if”.
- Opcje obsługi przy użyciu instrukcji „When”.
- Odkrywanie zaawansowanych możliwości Kotlin w zakresie instrukcji warunkowych
- Generowanie liczb losowych za pomocą instrukcji warunkowych
Używanie tablic i list w Kotlin
Implementowanie konstrukcji pętlowych w Kotlin
- Kodowanie pętli „for”.
- Kodowanie pętli „while”.
- Implementowanie instrukcji „break”.
- Implementowanie instrukcji „kontynuuj”.
- Korzystanie z instrukcji „return”.
- Korzystanie z etykiet pętli
- Obliczanie sumowania liczb za pomocą pętli
Korzystanie z funkcji w Kotlin
- Tworzenie funkcji
- Deklarowanie funkcji
- Używanie parametrów i zwracanie wartości
- Korzystanie z funkcji rozszerzeń
- Korzystanie z funkcji wbudowanych
- Korzystanie z funkcji wyższego rzędu
Object-Oriented Programming z Kotlin
- Przegląd programowania z obiektami
- Tworzenie klasy
- Dodawanie metod do klas
- Definiowanie podstawowych konstruktorów
- Korzystanie z nazwanych parametrów i wartości domyślnych
- Korzystanie z klas otwartych w celu umożliwienia dziedziczenia
- Korzystanie z klas abstrakcyjnych
- Tworzenie i używanie interfejsów
- Obsługa zastępowania
- Tworzenie klas danych
- Używanie obiektów singletonowych i towarzyszących
- Korzystanie z wyliczeń
- Grupowanie klas w pakiety
- Korzystanie z importu
- Implementacja ukrywania informacji
- Używanie getterów i setterów
- Implementowanie modyfikatorów widoczności
- Zrozumienie typów generycznych
- Implementowanie stosu ogólnego
- Korzystanie z funkcji ogólnych
Używanie różnych systemów liczbowych
- Używanie liczb szesnastkowych
- Korzystanie z liczb binarnych
- Używanie operatorów bitowych
Implementowanie funkcjonalności wejściowych i wyjściowych
Używanie Java z Kotlin
Korzystanie z Kotlin z Java
Używanie Spek do testowania
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w programowaniu
21 godzin