Plan Szkolenia
Podstawowe pojęcia Programming
- Pojęcia OOPS
- Co to jest oprogramowanie
- Koncepcja zorganizowanych i niezorganizowanych pomieszczeń w programowaniu
- Dlaczego oprogramowanie
Dlaczego Apple i iOS
- Dlaczego iOS
- Historia Apple’a
- iOS Historia
- USP firmy Apple
- Z czego słynie Apple
- UX v/s interfejs użytkownika
Środowisko deweloperskie
- Wymagania środowiska programistycznego
- Xcode i iOS SDK
- Rejestracja programisty Apple
- Powody, dla których aplikacje są odrzucane
- Wytyczne dotyczące interfejsu ludzkiego
Xcode iOS Projekty
- Przegląd Xcode
- Tworzenie projektu iOS.
- Działa na symulatorze i prawdziwych urządzeniach
Swift Podstawy
- Dlaczego Cel C i teraz dlaczego Swift?
- Czynniki wow w Swift
- Zmienne
- Stałe
- Witaj świecie w Swift
- Tworzenie UILabel za pomocą kodu
Obraz Animation i ładowanie obrazu
- UIImageView
- Podstawowe animacje UIView i UIImageView
- Plac zabaw
- Leniwe ładowanie obrazów
- Leniwe właściwości
Swift Klasy i Sceny
- Tworzenie Swift klas
- Zarządzanie pamięcią
- Silne i słabe referencje
- Typy konstruktorów i destruktory w Swift
- Protokoły, haszowalne i nadające się do wydruku
- Dziedzictwo
- Tworzenie scen
- Implementowanie kontrolerów widoku
- Plac zabaw
Cykl życia i łańcuch odpowiedzi
- Zobacz cykl życia
- Cykl życia aplikacji
- Łańcuch respondentów — metody touchBegan, touchMoved itp
- NTimer
Układ adaptacyjny
- Storyboardy kontra XiB
- Obsługa wielu urządzeń
- Rozmiar ikon i orientacja urządzenia
- Budowanie interfejsu użytkownika za pomocą kodu
- Wyloty i akcje
- Protokoły — wymagane i opcjonalne
- Zarządzanie pamięcią
Powiadomienia i lokalizacja
- Powiadomienia push — ciche i push
- Lokalizacja
Przegląd celu C
- Nieruchomości
- Kategorie
- Składnia funkcji
- Atrybuty właściwości readWrite i readOnly
Social Media Całkowanie w iOS :
- Facebook Integracja
- Integracja z Twitterem
- Integracja poczty
- Integracja aplikacji strony trzeciej
Komponenty interfejsu użytkownika w iOS:
- Pole UIText
- UITextView
- Kontrola UISegment
- UISlider
- Przełącznik interfejsu
- Pasek UIProgess
- Kontrola UIPage
- UIStepper
- UIScrollView
- UIPicker
- Arkusz akcji UIA
- UIWebView
- SearchBar
Niektóre inne podstawowe komponenty i inne w iOS:
- Grupy i foldery
- Zamknięcie
- Krotki
- Sesja URL
- Żądanie adresu URL
- UIAlertView
- Widok UIActivityIndicator
- wewnętrzne, publiczne, prywatne
- Strażnik
- Opcjonalne
Gwintowanie w iOS :
- GCD
- Kolejka operacji NSO
- Wątek główny i wątki tła
Interakcja z użytkownikiem
- Przyciski i uchwyty
- Rozpoznawanie gestów panoramowania
- Kliknij rozpoznawanie gestów
- Niestandardowy widok tabeli
- Podstawy widoku kolekcji
Wiele aplikacji ekranowych
- Nawigacja po tabeli
- Aplikacje z zakładkami
- Kontrolery nawigacji
- Prezentacja kontrolera i różne animacje podczas prezentacji i przesuwania kontrolerów
Usługi lokalizacyjne
- Pozycja i wysokość
- Kierunek kompasu
Urządzenie Access i pamięć
- Nośnik danych
- Biblioteka muzyczna Access
- CoreData i Sqlite w iOS
- Brelok do kluczy
- Domyślne ustawienia użytkownika
- PListy
- NSSearchDomena
- Koncepcja katalogowa i bezpieczeństwo aplikacji NSSearchDomain
Ramy mowy
- Mowa na tekst
- Tekst na mowę
Struktura wielopunktowa
- Przesyłanie danych z jednego urządzenia do drugiego
- Podłączanie wielu urządzeń
Networking
- Sieć Access
- Serializacja i deserializacja JSON
- ODPOCZYNEK Web Services
- Podstawy XML Parsowania
Prześlij aplikację do App Store
- Połącz iTunes
- Portal deweloperów — profile udostępniania
- Wdrożenie i dystrybucja
- Uruchamianie aplikacji na prawdziwych urządzeniach
- Przesyłanie aplikacji do sklepu z aplikacjami
Aplikacje
- Gra w kropki: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
- Aplikacja Notatki: Aplikacja Notatki
- Aplikacja Kontakty
- Pobieranie danych z serwera z otwartej aplikacji API, wyświetlanie tabeli i wypełnianie danych, a także wyświetlanie ich szczegółów, wyświetlanie paska Search i wyszukiwanie czegoś oraz używanie danych podstawowych do zapisywania danych w trybie offline
- Zastosowanie własnego pomysłu
Wymagania
Musisz mieć co najmniej jedno doświadczenie z językiem programowania w przeszłości.
Opinie uczestników (4)
Sposób przekazywania wiedzy i wiedza trenera.
Jakub Rekas - Bitcomp Sp. z o.o.
Szkolenie - Machine Learning on iOS
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Pacing, głębokość i wyjaśnienia były wszystkich wzorców. Jest jasne, że Scott jest ekspertem w tej dziedzinie, a uczenie się u niego było niezwykle przyjemne.
Ben Leiken - SurveyMonkey
Szkolenie - Reactive Programming for iOS with RxSwift
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Jest on doświadczony trener z realnym doświadczeniem w dziedzinie, którą uczy. To sprawiło, że kurs obejmował najważniejsze tematy, które interesują każdego programistę pracującego w tym zakresie. Mniejsze szczegóły łatwo by zostały pominięte, gdyby nie pracował na tej platformie. Ponadto prowadził kurs przy użyciu najnowszych wersji IS i Swift (10 \ 3), co jest olbrzymią zaletą w adaptacji nowych technologii w krótkim czasie.
Abdullah Alaradi - Thiqah Business Services
Szkolenie - iPhone and iPad Development in Swift for iOS 8 and Xcode 6
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Antonio podał nam wiele informacji ogólnej, najlepszych praktyk i pokazał przydatne narzędzia, które przyspieszą nasz proces rozwoju.
Philipp Hunger
Szkolenie - Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję