Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Podstawowe pojęcia Programming
- Pojęcia OOPS
- Co to jest oprogramowanie
- Koncepcja zorganizowanych i niezorganizowanych pomieszczeń w programowaniu
- Dlaczego oprogramowanie
Dlaczego Apple i iOS
- Dlaczego iOS
- Historia Apple’a
- iOS Historia
- USP firmy Apple
- Z czego słynie Apple
- UX v/s interfejs użytkownika
Środowisko deweloperskie
- Wymagania środowiska programistycznego
- Xcode i iOS SDK
- Rejestracja programisty Apple
- Powody, dla których aplikacje są odrzucane
- Wytyczne dotyczące interfejsu ludzkiego
Xcode iOS Projekty
- Przegląd Xcode
- Tworzenie projektu iOS.
- Działa na symulatorze i prawdziwych urządzeniach
Swift Podstawy
- Dlaczego Cel C i teraz dlaczego Swift?
- Czynniki wow w Swift
- Zmienne
- Stałe
- Witaj świecie w Swift
- Tworzenie UILabel za pomocą kodu
Obraz Animation i ładowanie obrazu
- UIImageView
- Podstawowe animacje UIView i UIImageView
- Plac zabaw
- Leniwe ładowanie obrazów
- Leniwe właściwości
Swift Klasy i Sceny
- Tworzenie Swift klas
- Zarządzanie pamięcią
- Silne i słabe referencje
- Typy konstruktorów i destruktory w Swift
- Protokoły, haszowalne i nadające się do wydruku
- Dziedzictwo
- Tworzenie scen
- Implementowanie kontrolerów widoku
- Plac zabaw
Cykl życia i łańcuch odpowiedzi
- Zobacz cykl życia
- Cykl życia aplikacji
- Łańcuch respondentów — metody touchBegan, touchMoved itp
- NTimer
Układ adaptacyjny
- Storyboardy kontra XiB
- Obsługa wielu urządzeń
- Rozmiar ikon i orientacja urządzenia
- Budowanie interfejsu użytkownika za pomocą kodu
- Wyloty i akcje
- Protokoły — wymagane i opcjonalne
- Zarządzanie pamięcią
Powiadomienia i lokalizacja
- Powiadomienia push — ciche i push
- Lokalizacja
Przegląd celu C
- Nieruchomości
- Kategorie
- Składnia funkcji
- Atrybuty właściwości readWrite i readOnly
Social Media Całkowanie w iOS :
- Facebook Integracja
- Integracja z Twitterem
- Integracja poczty
- Integracja aplikacji strony trzeciej
Komponenty interfejsu użytkownika w iOS:
- Pole UIText
- UITextView
- Kontrola UISegment
- UISlider
- Przełącznik interfejsu
- Pasek UIProgess
- Kontrola UIPage
- UIStepper
- UIScrollView
- UIPicker
- Arkusz akcji UIA
- UIWebView
- SearchBar
Niektóre inne podstawowe komponenty i inne w iOS:
- Grupy i foldery
- Zamknięcie
- Krotki
- Sesja URL
- Żądanie adresu URL
- UIAlertView
- Widok UIActivityIndicator
- wewnętrzne, publiczne, prywatne
- Strażnik
- Opcjonalne
Gwintowanie w iOS :
- GCD
- Kolejka operacji NSO
- Wątek główny i wątki tła
Interakcja z użytkownikiem
- Przyciski i uchwyty
- Rozpoznawanie gestów panoramowania
- Kliknij rozpoznawanie gestów
- Niestandardowy widok tabeli
- Podstawy widoku kolekcji
Wiele aplikacji ekranowych
- Nawigacja po tabeli
- Aplikacje z zakładkami
- Kontrolery nawigacji
- Prezentacja kontrolera i różne animacje podczas prezentacji i przesuwania kontrolerów
Usługi lokalizacyjne
- Pozycja i wysokość
- Kierunek kompasu
Urządzenie Access i pamięć
- Nośnik danych
- Biblioteka muzyczna Access
- CoreData i Sqlite w iOS
- Brelok do kluczy
- Domyślne ustawienia użytkownika
- PListy
- NSSearchDomena
- Koncepcja katalogowa i bezpieczeństwo aplikacji NSSearchDomain
Ramy mowy
- Mowa na tekst
- Tekst na mowę
Struktura wielopunktowa
- Przesyłanie danych z jednego urządzenia do drugiego
- Podłączanie wielu urządzeń
Networking
- Sieć Access
- Serializacja i deserializacja JSON
- ODPOCZYNEK Web Services
- Podstawy XML Parsowania
Prześlij aplikację do App Store
- Połącz iTunes
- Portal deweloperów — profile udostępniania
- Wdrożenie i dystrybucja
- Uruchamianie aplikacji na prawdziwych urządzeniach
- Przesyłanie aplikacji do sklepu z aplikacjami
Aplikacje
- Gra w kropki: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
- Aplikacja Notatki: Aplikacja Notatki
- Aplikacja Kontakty
- Pobieranie danych z serwera z otwartej aplikacji API, wyświetlanie tabeli i wypełnianie danych, a także wyświetlanie ich szczegółów, wyświetlanie paska Search i wyszukiwanie czegoś oraz używanie danych podstawowych do zapisywania danych w trybie offline
- Zastosowanie własnego pomysłu
Wymagania
Musisz mieć co najmniej jedno doświadczenie z językiem programowania w przeszłości.
35 godzin