Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Design Patterns

  • Co to jest wzorzec projektowy
  • Element wzór
  • Zalety i wady stosowania wzorców

GoF Design Patterns

Wzorce kreatywne

  • Budowniczy
  • Fabryka (fabryka abstrakcyjna, metoda fabryczna)
  • Prototyp
  • Singel

Wzory strukturalne

  • Delegat
  • Interfejs
  • Fasada
  • Złożony
  • Niezmienny
  • Adapter
  • Dekorator
  • Pełnomocnik

Wzorce zachowań

  • Komenda
  • Metoda szablonowa
  • Obserwator
  • Łańcuch odpowiedzialności (filtr przechwytujący Oraz)
  • Obserwator (2 wersje)
  • Strategia

Wzorce sieciowej architektury aplikacji korporacyjnych

  • MVC – kontroler widoku modelu
  • HMVC, MVP
  • Odwrócenie sterowania
  • Kontener wstrzykiwania zależności
  • Aktywny rekord
  • Pojęcie podmiotu i repozytoriów
  • Dekompozycja systemu
  • Przykłady oparte na komponentach Symfony 2 i Zend Framework 2

Wymagania

Znajomość PHP na poziomie podstawowym lub wyższym.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Powiązane Kategorie