Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Design Patterns

  • Czym jest wzorzec projektowy
  • Elementy wzorca
  • Zalety i wady stosowania wzorców

GoF Design Patterns

kreatywne wzorce

  • Konstruktor
  • Fabryka (Fabryka abstrakcyjna, Metoda fabryczna)
  • Prototyp
  • Singleton

wzorce strukturalne

  • Delegator
  • Interfejs
  • Fasada
  • Kompozyt
  • Niezmienny
  • Adapter
  • Dekorator
  • Proxy

wzorce zachowań

  • Polecenie
  • Metoda szablonu
  • Obserwator
  • Łańcuch odpowiedzialności (i filtr przechwytujący)
  • Obserwator (2 wersje)
  • Strategia

Wzorce architektury aplikacji korporacyjnych Web

  • MVC - Model View Controller
  • HMVC, MVP
  • Inwersja kontroli
  • Kontener wstrzykiwania zależności
  • Aktywny rekord
  • Pojęcie encji i repozytoriów
  • Dekompozycja systemu
  • Przykłady komponentów Symfony 2 i Zend Framework 2

Refaktoryzacja

  • Technologia długu
  • Czym jest refaktoryzacja?
  • Narzędzia wspierające refaktoryzację
    • phpmd (metryka oprogramowania)
    • phpcpd
    • phpc
  • Typowy kod wymaga refaktoryzacji
  • Jenkins Serwer ciągłej integracji

Wymagania

Znajomość PHP na poziomie podstawowym lub wyższym.

 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie