Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo z projektowania oprogramowania demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenie podstaw projektowania oprogramowania. Szkolenie z projektowania oprogramowania jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
Design Thinking to jest metodologia skupiona na człowieku służąca do rozwiązywania problemów poprzez empatię, definicję, generowanie idei, prototypowanie i testowanie. Ta wersja kursu kładzie duży nacisk na etap Empathize, koncentrując się na łączeniu wcześniej zidentyfikowanych bolesnych punktów z rzeczywistymi potrzebami wewnętrznych klientów i zastosowaniu dynamicznych, współpracujących działań w celu przekształcenia wniosków w działające wyniki.
Ten kurs prowadzony przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowany do zespołów i liderów na poziomie początkującego do średnio zaawansowanego, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności empatyczne, wzmocnić relacje z wewnętrznymi klientami i przekształcić bolesne punkty w znaczące możliwości poprawy.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zastosować techniki oparte na empatii, aby odkrywać i weryfikować potrzeby klientów.
Przekształcać zmapowane bolesne punkty w jasne, działające potrzeby.
Wziąć udział w dynamicznych rolowych grach i symulacjach, aby ćwiczyć rozmowy z klientami.
Wspólnie przekształcać problemy z perspektywy klienta.
Format Kursu
Interaktywne wykłady i prowadzone dyskusje.
Dynamiczne, praktyczne role-play i ćwiczenia empatyczne.
Warsztaty grupowe do wspólnego przeformułowania problemów.
Opcje dostosowania kursu
Aby zapytać o wersję dostosowaną do konkretnego wewnętrznego procesu (np. zakupów lub dostarczania wyposażenia), skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia.
Design Thinking to metodyka skierowana na człowieka, służąca do rozwiązywania problemów poprzez empatię, definicję, generowanie pomysłów, tworzenie prototypów i testowanie. Skupienie się na pierwszych dwóch etapach — Empatia i Definicja — pomaga zespołom lepiej zrozumieć wewnętrznych klientów i określić właściwe problemy do rozwiązania.
Trening prowadzony przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowany do zespołów i kierowników o poziomie zaawansowania od podstawowego do średniego, którzy chcą wzmocnić swoją relację z wewnętrznymi klientami, zmniejszyć opór na zmiany oraz poprawić efektywność operacyjną poprzez praktyczne i kreatywne metody.
Na koniec tego treningu uczestnicy będą w stanie:
Stosować techniki aktywnego słuchania i wywiadów, aby zgromadzić znaczące informacje o wewnętrznych klientach.
Tworzyć mapy empatii i uchwalać potrzeby i bariery użytkowników.
Różnicować prawdziwe korzenie problemów od postrzeganych kwestii za pomocą narzędzi takich jak “5 Dlaczego” i drzewa problemów.
Tworzyć jasne, wykonawcze stwierdzenia problemowe (POV), które przewodnią pracę nad rozwiązaniami.
Format Kursu
Interaktywna wykład i dyskusja.
Praktyczne ćwiczenia ręczne i role odgrywane.
Warsztaty grupowe i sesje zwrotnych informacji plenarnych.
Opcje Dostosowywania Kursu
Aby poprosić o dostosowaną wersję specjalnie skonfigurowaną do konkretnego wewnętrznego procesu (np., zakupów lub udostępniania sprzętu), prosimy skontaktować się z nami, aby ustalić szczegóły.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć i zastosować Design Thinking metodologie w celu napędzania innowacji i ulepszania rozwiązań biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe zasady Design Thinking i jego rolę w innowacji.
Zastosować pięć faz Design Thinking do rozwiązywania problemów.
Wykorzystywać techniki i narzędzia ideacji do wspierania kreatywności.
Wdrożyć strategie Design Thinking w celu usprawnienia procesów i zwiększenia wydajności.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą rozwiązywać codzienne wyzwania w miejscu pracy za pomocą technik grywalizacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć zasady Design Thinking i jego zastosowanie do rozwiązywania problemów.
Stosować techniki grywalizacji w celu zwiększenia zaangażowania i innowacyjności.
Rozwijać kreatywne i praktyczne rozwiązania typowych problemów w miejscu pracy.
Skutecznie współpracować w zespołach w celu wdrożenia strategii rozwiązywania problemów.
Stosować podejście iteracyjne w celu udoskonalania rozwiązań poprzez informacje zwrotne i eksperymenty.
Domain-Driven Design (DDD) to podejście do rozwoju oprogramowania, które podkreśla projektowanie systemów wokół dziedziny biznesowej, wykorzystując wspólny powszechnie używany język oraz techniki modelowania taktycznego i strategicznego.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) skierowane jest do doświadczonych programistów, którzy chcą zastosować zasady DDD w celu zaprojektowania solidnych, łatwych w utrzymaniu i skalowalnych systemów.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Identyfikować i modelować kluczowe koncepcje dziedziny przy użyciu powszechnie używanego języka i ograniczonych kontekstów.
Zastosować taktyczne wzorce DDD, takie jak jednostki, obiekty wartościowe, agregaty, repozytoria i usługi domenowe.
Projektować mapy kontekstów i strategiczne granice w celu zarządzania złożonością między mikroserwisami i zespołami.
Integrować praktyki DDD do zespołów Agile i przepływów pracy CI/CD, aby poprawić współpracę i dostarczanie produktów.
Format kursu
Interaktywna prezentacja i dyskusja.
Wiele ćwiczeń i praktyk.
Ręczna implementacja w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby zaprosić do dostosowanego szkolenia dla tego kursu, prosimy o kontakt z nami.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do developerów, architektów i analityków na poziomie średnim, którzy chcą poznać i zastosować koncepcje oraz praktyki DDD w swoich projektach oprogramowania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawowe koncepcje DDD (ograniczone konteksty, encje itp.) i ich zastosowanie w projektach oprogramowania.
Zastosować strategiczne DDD do określenia i projektowania modelu domeny, identyfikacji poddomen i ustalenia granic.
Wdrożyć taktyczne DDD przy użyciu wzorców, takich jak CQRS, fabryki i źródłowe zdarzenia.
Refaktoryzować i modernizować systemy legacy skutecznie przy użyciu technik DDD.
Projektować i wdrażać architektury zorientowane na produkt, domenę i zespół.
Wykorzystywać data mesh do tworzenia platformy danych zorientowanej na domenę wspierającej odkrywanie i zarządzanie danymi.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych Java programistów, którzy chcą zastosować wzorce projektowe w celu poprawy struktury oprogramowania, łatwości konserwacji i skalowalności.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć cel i zalety wzorców projektowych.
Skutecznie stosować wzorce twórcze, strukturalne i behawioralne w Java.
Poprawić możliwość ponownego użycia kodu, skalowalność i łatwość konserwacji.
Refaktoryzować istniejące bazy kodu przy użyciu wzorców projektowych.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących i średnio zaawansowanych projektantów oprogramowania i systemów, którzy chcą uzyskać strukturowane i kompleksowe zrozumienie Sparx Enterprise Architect.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Nawigować i efektywnie korzystać z Sparx Enterprise Architect, rozumiejąc jego interfejs i narzędzia.
Modelować różne struktury biznesowe, w tym organizacje, procesy i systemy, używając różnych diagramów.
Wdrożyć śledzenie zmian, kontrolę wersji oraz strategie współpracy zespołowej w Sparx EA.
Korzystać z zaawansowanych funkcji Sparx EA, takich jak modelowanie ze stereotypami, dostosowywanie i automatyzacja zadań.
Rozwój mikroserwisów i kontenerów w ostatnich latach znacząco zmienił sposób, w jaki projektujemy, tworzymy, wdrażamy i administrujemy oprogramowaniem. Nowoczesne aplikacje muszą być zoptymalizowane pod kątem skalowalności, elastyczności, odporności na awarie i zmian. W wyniku tych nowych wymagań, nowoczesne architektury wymagają innego zestawu wzorców i praktyk. W tym szkoleniu badamy sposoby identyfikacji, zrozumienia i dostosowania się do tych nowych wymagań.
Grupa docelowa
To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które mają pewne znajomość technologii kontenerów i koncepcji Kubernetes, ale może brakować im doświadczenia zastosowanego w rzeczywistym świecie. Jest oparte na przypadkach użycia oraz lekcjach poświadczonych w realnych projektach, mających na celu inspirację do tworzenia i zarządzania jeszcze lepszymi aplikacjami chmurowymi.
Deweloperzy
Administracja operacyjna
DevOps
Inżynierowie QA
Menedżerowie projektów IT
Format szkolenia
Interaktywna prezentacja i dyskusja
Wiele ćwiczeń i praktyki
Implementacja na żywo w środowisku laboratoryjnym
Opcje dostosowywania szkolenia
Aby zapytać o dostosowanie tego szkolenia, prosimy o kontakt.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do projektantów webowych, którzy chcą zaprojektować aplikację za pomocą Adobe XD.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Uruchomić Adobe XD, aby rozpocząć projektowanie aplikacji.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawowe i zaawansowane koncepcje architektury i projektowania oprogramowania, przechodząc przez serię praktycznych ćwiczeń laboratoryjnych na żywo i dyskusji.
Uczestnicy
Specjaliści ds. oprogramowania
Projektanci oprogramowania
Programiści
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Istnieje wiele sprawdzonych i powszechnie dostępnych wzorców. Czasem wystarczy zmienić nazwy i zaimplementować wzorzec w konkretnej technologii. Może to oszczędzić setki godzin, które w przeciwnym razie byłyby poświęcone na projektowanie i testy. Cele Szkolenia To szkolenie ma dwa cele: po pierwsze, umożliwia ci ponowne wykorzystanie powszechnie znanych wzorców, a po drugie, tworzenie i ponowne wykorzystanie wzorców specyficznych dla Twojej organizacji. Pomaga ocenić, jak wzorce mogą zmniejszyć koszty, systematyzować proces projektowania oraz generować ramkę kodową opartą na Twych wzorcach. Publiczność Projektanci oprogramowania, analitycy biznesowi, menedżerowie projektów, programiści i deweloperzy, a także menedżerowie operacyjni i kierownictwo działu oprogramowania. Styl Szkolenia Szkolenie koncentruje się na przypadkach użycia oraz ich związkach z określonym wzorcem. Większość przykładów jest wyjaśniona w UML i prostych przykładach w Javie (język może się zmienić, jeśli kurs zostanie zarezerwowany jako zamknięty). Przewodniczy Ci przez źródła wzorców oraz pokazuje, jak katalogować i opisywać wzorce, które mogą być ponownie wykorzystywane w Twojej organizacji.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu warsztatowym na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Używanie kreatywnych strategii w celu dopasowania potrzeb klientów do technologicznie wykonalnych rozwiązań.
Sformułowanie strategii mającej na celu zwiększenie wartości dla klienta i ulepszenie oferty produktów i usług.
Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatia, zdefiniowanie problemu, pomysł, prototyp, test).
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
Jak działa DT: uczenie się od ludzi i problemów, znajdowanie wzorców, projektowanie modelu (dryf modelu), testowanie modelu, ocena modelu i ponowna inżynieria.
Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością.
Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usługi, innowacja modelu biznesowego.
Zastosowanie DT: myślenie projektowe, przełomowe innowacje, podejście iteracyjne, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacyjne, znajomość technologii, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Cele:
Zrozumienie podstaw i niuansów DT
Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli DT.
Eksperymentowanie, doświadczanie i praktykowanie DT
Dostawa:
Jest to 1-dniowe (4-godzinne) szkolenie, które obejmuje
wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnych podejść. Design Thinking pomaga w radzeniu sobie z złożonymi problemami. Opanowanie design thinkinga ułatwia skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów, lepszą komunikację, efektywne przekonywanie, poprawę wyników biznesowych oraz wzmocnienie zachowań i wydajności organizacyjnych i osobistych.
Cele Programu:
Wprowadzenie do Design Thinking i jego zastosowania w różnych branżach
Identyfikacja korzyści wynikających z Design Thinking i jego znaczenia dla rozwiązań
Zrozumienie znaczenia klienta w Design Thinking
Zrozumienie narzędzi wykorzystywanych w Design Thinking i sposobu ich zastosowania
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do programistów PHP na poziomie średnim, którzy chcą skutecznie stosować wzorce projektowe w swoich projektach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć cel i korzyści wynikające z zastosowania wzorców projektowych.
Wykrywać i wdrażać odpowiednie wzorce projektowe dla typowych scenariuszy.
Strukturyzować aplikacje PHP zgodnie z uznanymi w branży najlepszymi praktykami.
Integrować wzorce w nowoczesne frameworki, takie jak Symfony lub Zend.
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu w połączeniu z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatny dla programistów oprogramowania motoryzacyjnego.
Ten prowadzony przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarnie) jest skierowane do programistów C, którzy chcą poznać zasady projektowania systemów wbudowanych w języku C.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć aspekty projektowe, które czynią programy wbudowane w C niezawodnymi
Definiować funkcjonalność systemu wbudowanego
Definiować logikę i strukturę programu, aby uzyskać zamierzony rezultat
Wzorce projektowe w Javie są zbiorem sprawdzonych, wielokrotnie wykorzystywanych rozwiązań problemów projektowych w programowaniu obiektowym. Są to proste i elastyczne szablony, które można stosować do rozwiązywania typowych problemów podczas projektowania aplikacji w Javie.
Kilka popularnych wzorców projektowych w Javie obejmuje:
1. Wzorce Kreacyjne:
2. Wzorce Strukturalne:
3. Wzorce Behawioralne:
4. Wzorce Architektoniczne:
Wzorce projektowe w Javie pomagają programistom w tworzeniu elastycznych, skalowalnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji. Stosowanie wzorców projektowych przyczynia się do zwiększenia czytelności kodu, redukcji duplikacji kodu i ułatwienia wprowadzania zmian. Warto również podkreślić, że znajomość wzorców projektowych jest kluczowa dla programistów, ponieważ pozwala ona na rozwiązanie problemów w sposób sprawdzony i optymalny.
Szkolenie jest skierowane do programistów JavaScript, projektujących i implementujących zaawansowane aplikacje internetowe. Tematy omawiane podczas szkolenia mają na celu wprowadzenie najlepszych praktyk w programowaniu JavaScript oraz zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy. Ważnym elementem szkolenia jest omówienie dostępnej programowania obiektowego za pomocą składni JavaScript.
Kubernetes jest platformą open-source do automatyzacji wszystkich etapów rozwoju aplikacji konteneryzowanych. Szablony projektowe są powtarzalnymi rozwiązaniami problemów związanych z projektowaniem oprogramowania. Rozszerzenia Kubernetes są wykorzystywane do konfigurowania i wspierania klastrów Kubernetes. Z pomocą szablonów projektowych Kubernetes i rozszerzeń użytkownicy platformy mogą osiągnąć podejścia CI/CD, jednocześnie zachowując skalowalność i elastyczność aplikacji oprogramowania.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów i inżynierów DevOps, którzy chcą wykorzystać szablony projektowe i rozszerzenia Kubernetes do tworzenia aplikacji biznesowych w klastrach Kubernetes.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Uruchomić klaster Kubernetes i skonfigurować niezbędne narzędzia DevOps.
Zrozumieć podstawy szablonów projektowych oprogramowania i rozszerzeń Kubernetes.
Wykorzystywać rozszerzenia Kubernetes i szablony projektowe podczas interakcji z API Kubernetes.
Rozwijać niestandardowe zasoby Kubernetes i zastosować dynamiczne kontrolery do klastrów.
Zarządzać i zabezpieczać dowolne środowisko Kubernetes z pomocą wtyczek Kubernetes.
Integrować modele sieciowe DevOps w istniejących i przyszłych projektach Kubernetes.
Format kursu
Interaktywna lekcja i dyskusja.
Wiele ćwiczeń i praktyki.
Ręczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby zapytać o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić.
Model Based Development (MBD) to metoda opracowywania oprogramowania, która umożliwia szybsze i tańsze tworzenie dynamicznych systemów takich jak systemy sterujące, przetwarzanie sygnałów i komunikacyjne. Opiera się na graficznym modelowaniu zamiast tradycyjnym programowaniu tekstowym.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu uczestnicy nauczą się, jak zastosować metody MBD, aby zmniejszyć koszty opracowania i przyspieszyć czas wyprowadzenia na rynek ich produktów oprogramowania wbudowanego.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wybrać i wykorzystać odpowiednie narzędzia do implementacji MBD.
Stosować MBD do szybkiego rozwoju na wczesnych etapach swoich projektów oprogramowania wbudowanego.
Zmniejszyć czas wyprowadzenia ich oprogramowania wbudowanego na rynek.
Format kursu
Część wykład, część dyskusja, ćwiczenia i intensywne praktyki.
Architektura mikrousług jest podejściem do tworzenia aplikacji oprogramowania jako zestawu małych, niezależnych usług, z których każda działa w swoim własnym procesie i komunikuje się za pomocą lekkich mechanizmów, takich jak API zasobów HTTP. Te usługi można efektywnie wdrażać przy użyciu systemów automatyzacji ciągłej i ominąć potrzebę centralnego zarządzania. Mikrousługi mogą być pisane w różnych językach programowania i integrowane z różnymi systemami przechowywania danych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo jest przeznaczone dla programistów i architektów w przedsiębiorstwach. Wprowadza architekturę mikrousług z perspektywy .Net, przedstawia strategie migracji z systemu monolitowego i prowadzi uczestników przez tworzenie i wdrażanie przykładowej aplikacji opartej na mikrousługach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Rozumieć, kiedy stosować, a kiedy nie stosować architektury mikrousług
Tworzyć i wdrażać strategię testowania mikrousług
Wdrażać przykładową aplikację opartą na mikrousługach w środowisku produkcyjnym
Przepisywać aplikację monolitową na usługi
Grupa docelowa
Programiści
Architekci
Format kursu
Część wykładów, część dyskusji, ćwiczenia i intensywna praktyka
Pomaganie analitykom technicznym i projektantom w zrozumieniu, jak przejść przez implementację wymagań oprogramowania, zapewniając identyfikowalność między specyfikacjami biznesowymi a kodem oprogramowania.
Ten 2-dniowy kurs szkoleniowy ma na celu pomoc analitykom technicznym i projektantom w projektowaniu specyfikacji opisanych przez analityków biznesowych. Po przekształceniu w reprezentacje komponentów oprogramowania, wynikowe komponenty systemu śledzą wymagania systemowe w kierunku struktur komponentów oprogramowania.
Wreszcie, te specyfikacje techniczne są implementowane w kodzie oprogramowania i testowane na podstawie komponentów. Wynikowe komponenty oprogramowania zapewniają dobry poziom reaktywności na zmiany, ponieważ pozwalają na oddzielne śledzenie zachowań systemu warstwa po warstwie (od interfejsów użytkownika do warstwy obiektów biznesowych poprzez komponenty aplikacji, w których przechowywane są wybory użytkowników.
Kurs przeznaczony jest dla doświadczonych programistów, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z wykorzystaniem wzorców i refaktoryzacją. Każdy uczestnik pozna właściwości i praktyczne przykłady wykorzystania tych wzorców, co z kolei umożliwi sprawne budowanie poprawnego kodu aplikacji.
Wraz z pojawieniem się bardzo złożonych systemów rozproszonych, złożoność pojedynczego systemu przeniosła się na złożoność architektury grupy systemów. Kurs ten obejmuje związek Software Architecture z techniczną architekturą korporacyjną. Te dwa obszary są ze sobą powiązane w sposób, który obecnie nie jest dobrze opisany. Na przykład podział złożonego systemu monolitycznego na dwa systemy komunikujące się za pośrednictwem usług sieciowych spowoduje znaczne zmiany zarówno w nowych systemach, jak i w architekturze między nimi.
Kurs ten obejmie kompromisy, obecnie powszechne wzorce i rozwiązania do zarządzania złożonymi systemami oraz komunikacją wewnątrz nich i między nimi.
Warsztat tworzenia User Stories to proces, w którym zespoły Agile pracują nad definiowaniem funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika. Tworzenia User Stories tworzy zespół składający się z różnych interesariuszy (np. programistów, projektantów, analityków biznesowych), który skupia się na potrzebach i celach użytkownika. User Stories formułowane są według schematu "Jako [typ użytkownika] chcę [funkcjonalność] aby [wartość, cel]". User Stories powinny być zrozumiałe, konkretnie opisujące funkcjonalność, niezależne od innych i dostarczające wartość użytkownikowi.
Ten proces tworzenia User Stories wymaga zaangażowania zespołu i umiejętności pracy zespołowej, aby wygenerować klarowne, zrozumiałe i wartościowe opisy funkcjonalności produktu z perspektywy użytkownika.
Szkolenie OCUP2 Intermediate to drugi poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2.
Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.
Szkolenie OCUP2 Advanced to trzeci (najwyższy) poziom ścieżki certyfikacyjnej OCUP2/UML2.
Materiały szkoleniowa i interaktywna baza pytań przygotowane zostały przez trenera z certyfikatem OMG Certified UML Professional 2 Advanced, współautora pytań egzaminacyjnych OCUP 2.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (18)
Podobały mi się ćwiczenia, które pomogły otworzyć umysł i uzyskać nowy wgląd w architekturę oprogramowania.
Gabriele - EAGLEPROJECTS S.p.A.
Szkolenie - Architecture and Design: Core + Advanced Training
Tematy poruszane podczas szkolenia oraz wiedza prowadzącego na ich temat.
Sajid Baloch - Eschbach GmbH
Szkolenie - Microservice Patterns: Migrating from a Monolithic to a Microservice Architecture with .Net
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
przykłady, które trener użył w każdym temacie, co ułatwiło zrozumienie
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Szkolenie - Adobe XD
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ciągła interakcja między nami, a Moniką, brak tematów tabu, brak oceniania, możliwość dzielenia się swoimi myślami i doświadczeniami.
Aleksandra Tarka - Politechnika Lodzka
Szkolenie - Design Thinking Fundamentals
wiedza i doświadczenie prowadzącego - szacun!
Adam Gozdziewski - SPOC SP Z O O
Szkolenie - JavaScript - Advanced Programming
I lubię proste, ale informacyjne przykłady kodów.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Go Ćwiczenia
Hui Yi Neo - Titansoft Pte Ltd
Szkolenie - Object Oriented Design using Design Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Zagadnienia zawiązane z tworzeniem i używaniem makr, obrazowy opis standardu języka C i wyjaśnienie użyteczności w systemach embeded, zagadnienia zwiażane z kompilowaniem i kompilatorami.
Tomasz Torzewicz - TRW Polska sp. z o.o. Centrum Inzynieryjne
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
Praktyczne ćwiczenia
Pawel Przybyla - MetaPack Poland Sp. z o.o.
Szkolenie - Praktyczny warsztat tworzenia User Stories
Środowisko przygotowane do szkolenia
Piotr Kozlowski
Szkolenie - Wzorce i refaktoryzacja w PHP
Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne.
Magdalena Szumny
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles
Chętnie wykonywałam ćwiczenia i przykłady z życia rzeczywistego.
Dmitry Baranovsky
Szkolenie - Introduction to Domain Driven Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Znaleziona strukturę kursu bardzo dobrze przemyślaną. Podczas gdy niektórzy moje koledzy nie zauważyli zamierzeń Kristina, uważam, że sposób, w jaki przedstawił materiał i połączył podstawowe pojęcia z dużo szerszym zestawem złożonych zagadnień, był doskonały.
Alexander Pavlovsky
Szkolenie - Technical Architecture and Patterns
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Najbardziej podobały mi się podawane przykłady zastosowania oraz konkretne odpowiedzi na zadawane pytania (co naprawdę na niewielu szkoleniach się zdarza)