Plan Szkolenia

1. Wprowadzenie do facylitacji, czyli dlaczego warto używać brainstorm
2. Definiowanie klientów/ użytkowników z zastosowaniem technik personalizacji
3. Definiowanie problemu / wyzwania – sytuacja u klienta
4. Identyfikacja wartości biznesowej w projekcie - wymagania i kryteria akceptacji
– tworzenie User Story Map przy użyciu technik brainstorm

  • identyfikacja, definiowanie, dekompozycja i priorytetyzacja wymagań – narzędzia i techniki, np. Richard Lawrens, Elephant carpaccio exercise

  • warsztat:
    - definiowanie wymagań – identyfikacja wymagań w formule user story
    - mierzalność wymagań i rozliczanie efektywności – identyfikacja kryteriów akceptacji dla user story
    |- priorytetyzacja wymagań w oparciu o potrzeby klienta projektu
    - przekazywanie wymagań – jak zapewnić, że się rozumiemy – transfer potrzeb klienta na transparentne user story

5. Podsumowanie – retrospektywa „start, stop, kontynuujemy”

Wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu i/lub tworzeniu oprogramowania dla klientów

Audience

  • Kierownicy działów IT
  • Managerowie projektów, PM
  • Product Owners
  • Pracownicy działu marketingu
 7 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (11)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie