Plan Szkolenia

1. Wprowadzenie do moderowania, czyli dlaczego warto korzystać z brainstormingu

2. Definiowanie klientów/użytkowników za pomocą technik personalizacji

3. Definiowanie problemu/wyzwania - sytuacja klienta

4. Identyfikacja wartości biznesowej w projekcie - wymagania i kryteria akceptacji

– tworzenie map historii użytkownika z użyciem technik brainstormingu

  • identyfikacja, definicja, rozkładanie i priorytetyzowanie wymagań - narzędzia i techniki, np. Richard Lawrens, ćwiczenie Elephant carpaccio
  • warsztat:

    - definiowanie wymagań - identyfikowanie wymagań w formule historii użytkownika

    - mierzalność wymagań i ustalenie skuteczności - identyfikacja kryteriów akceptacji dla historii użytkownika

    - priorytetyzowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta projektu

    - przekazywanie wymagań - jak upewnić się, że rozumiemy się nawzajem - przekazanie potrzeb klienta na transparentną historię użytkownika

5. Podsumowanie - retrospektywa "start, stop, continue"

Wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu i/lub tworzeniu rozwiązań oprogramowania dla klientów

Grupa docelowa

  • Programiści
  • Zarządzający działami IT
  • Menadżerowie projektów, PM
  • Właściciele produktów
  • Pracownicy działu marketingu
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie