
Praktyczne szkolenia na żywo z systemu CRM (Customer Relationship Management). Kursy pokazują poprzez aktywną dyskusję i ćwiczenia jak zrozumieć podstawy działania systemu oraz jak stosować CRM w praktyce.
Customer Relationship Management (w skrócei CRM) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. W standardach XXI wieku jest to obowiązkowe narzędzie biznesowe większości firm, które chcą dbać o profesjonalne relacje z Klientami.
Szkolenie z CRM jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy w codziennej pracy
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
Obszerna wiedza prowadzącego, przystępny sposób opowiadania o systemie, chęć niesienia pomocy uczestnikom szkolenia.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
Podkategorie CRM (Customer Relationship Management)
Plany szkoleń z technologii CRM
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the usage of SAP Fiori Application Developer.
- Take the C_FIORDEV exam with confidence.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn and understand what is the SAP Integration Suite and how to work with it.
- Use methodologies of SAP Integration Solution Advisory.
- Connect SAP and non-SAP systems securely.
By the end of this training, participants will be able to:
- Analyze and translate business concepts to business processes in the SAP S/4HANA system.
- Maintain the Enterprise Structure (FI).
- Implement various business processes.
By the end of this training, participants will be able to:
- Prepare financial statements with SAP S/4HANA.
- Perform month and year-end closing of financial accounting.
- Use SAP Financial Closing Cockpit to monitor closing operations.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the structure and benefits of SAP Global Trade Services (GTS).
- Use compliance management, customs management, and risk management for import and export processes.
- Use electronic compliance reporting for Intrastat reporting.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the basic customizing settings in the main components of Financial Accounting with SAP S/4HANA.
- Configure the master data settings (G/L accounts, customer and vendor accounts) of FA with SAP S/4HANA.
- Configure document control, posting control, and financial document clearing settings of FA with SAP S/4HANA.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the complex relationships in mapping organizational structures.
- Configure special functions and output control in SAP S/4HANA Sales.
- Learn and understand the cross-functional configuration in mapping business requirements in SAP S/4HANA Sales.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand archiving objects and programs.
- Create ILM-objects and customer-specific archiving objects.
- Understand data destruction objects and programs.
- Create customer-specific data destruction objects.
By the end of this training, participants will be able to:
- Have a better understanding of the SAP archiving concept and functionality.
- Plan and implement a data archiving project.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the supply chain production planning in SAP S/4 HANA.
- Utilize SAP S/4 HANA production planning functionalities.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the SAP IBP architecture and applications.
- Utilize configuration and complex operations on planning areas, key figures, and attributes.
- Use the advanced configuration functions and features of SAP IBP.
Podczas tego prowadzonego przez instruktora szkolenia na żywo uczestnicy poznają architekturę, projekt i funkcje operacyjne, które tworzą Salesforce CPQ, gdy przechodzą przez konfigurację, konfigurację i konserwację przykładowej instalacji Salesforce CPQ.
Publiczność
- Początkujący administratorzy
- Konsultanci
- Sprzedaż OPS
- Menedżerowie IT
- Użytkownicy zaawansowani
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Ten kurs relacji z klientem Management (CRM) jest przeznaczony dla tych w roli sprzedaży lub rozwoju biznesu, aby poprawić istniejące umiejętności obsługi klienta i rozwijać nowe techniki, aby poprawić doświadczenie klientów.
Cele kursu:
Pod koniec tego kursu będziesz w stanie:
Poprawa istniejących umiejętności obsługi klienta i rozwijanie nowych technik w celu poprawy doświadczenia klientów’ Zrozum własny wpływ na klientów i zidentyfikuj sposoby jego poprawy Zrozum cechy ‘The Likeable Organization’ i zastosować je Użyj ‘toolkit’ który umożliwi budowanie relacji z klientami Ocena znaczenia CRM dla sukcesu biznesowego Zidentyfikuj, jak skuteczny CRM poprawi wydajność biznesową
Wyniki uczenia się
Pod koniec tego kursu będziesz:
Posiadać plan działania do wdrożenia na powrót do pracy, umożliwiając Ci natychmiastowe zastosowanie uczenia się i poprawę wydajności w zarządzaniu relacjami z klientami. Oceniaj swój własny wpływ na klientów i zidentyfikuj sposoby jego poprawy Posiadać “toolkit” który ułatwi budowę skutecznych relacji z klientami, gdzie klient postrzega Ciebie jako strategicznego partnera Możesz rozpoznać, jak skuteczny CRM poprawi wydajność biznesową
Ten instruktor prowadzony, szkolenie na żywo (online lub on-site) jest skierowany do analityków biznesowych, konsultantów i innych odpowiednich pracowników, którzy chcą zatrudnić SAP PM w celu utrzymania wydajności jednostek biznesowych.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Instalacja i konfiguracja oprogramowania SAP PM. Integruj cechy SAP PM w strukturze IT swojego biznesu. Użyj SAP PM jako narzędzia do wykonywania obowiązków zadań konserwacyjnych. Wykorzystaj raporty SAP PM, aby rozwiązać potrzeby klientów. Rozpoznaj znaczenie SAP PM wdrażania do przepływu pracy fabrycznej i bezpieczeństwa personelu.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do analityków, którzy chcą użyć SAP Business Sklep (BW) i SAP Business Intelligence (BI) do organizacji, oceny i interpretacji krytycznych danych biznesowych.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozum, jak SAP Business Sklep (BW) łączy się z innymi SAP systemami. Użyj SAP Business Sklep (BW) do przechowywania dużych ilości danych z różnych źródeł. Zastosuj techniki Business Intelligence (BI) w celu podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Migruj skomplikowane Excel dane płyty do bardziej wydajnej SAP Business magazynowej (BW) centralnej bazy danych. Rozwiązywanie nierówności w danych pochodzących z wielu sklepów.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do użytkowników końcowych, którzy chcą zrozumieć SAP Business Suite 7 i obsługiwać jego wiodące funkcje w celu lepszego zarządzania organizacją cross-functional.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Przewodnik SAP Business Suite 7's UI. Zrozum różnicę między SAP Business Suite i innymi SAP pakietami. Zrozum związek między SAP Business Suite's podstawowych składników. Wykonaj wspólne operacje wewnątrz SAP Business Podstawowe elementy Suite's.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do deweloperów, którzy chcą użyć ABAP do tworzenia aplikacji zorientowanych na dane w SAP BW.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Stworzenie niezbędnego środowiska rozwojowego, aby rozpocząć rozwój. Napisz czysty, dobrze zorganizowany kod ABAP zorientowany na zarządzanie danymi. Modele złożonych przepływów danych i zapytania.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the difference between RICEF programs under Unicode and non-Unicode environments.
- Address issues that result from Unicode vs non-Unicode environments.
- Gather requirements and estimate the duration of an SAP Unicode Conversion.
- Implement an SAP Unicode Conversion and measure the impact.
By the end of this training, participants will be able to use SAP Data Hub's data orchestration capabilities to manage data landscape, create data pipelines, and monitor data integrity and quality across their organization.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the relationship between OpenText StreamServe and SAP Document Presentment.
- Install the necessary SAP add-ons to use OpenText StreamServe.
- Use OpenText StreamServe to enhance the creation, modification, control and distribution of documents.
- Adapt documents for different types of destination media (email, SMS, web, printers, fax, etc.).
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the key concepts of SAP Governance, Risk and Compliance (GRC) 12.0.
- Know the benefits of using integrated applications in SAP GRC.
- Familiarize with the navigation, common functions, and reporting framework.
- Learn how to carry out the GRC 12.0 implementation process, steps, and tasks.
- Apply the best practices to meet enterprise security standards using SAP GRC.
By the end of this training, participants will be able to:
- Install, configure, and manage Odoo.
- Understand the fundamentals of Odoo.
- Create their own Odoo modules.
- Integrate third party tools with Odoo.
- Maximize the usage of Odoo's features.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla użytkowników końcowych, którzy chcą wykorzystać Odoo celu usprawnienia swojej działalności biznesowej.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Dowiedz się, jak wdrożyć system Odoo CRM we własnej organizacji.
- Planuj, analizuj i Odoo funkcje i procesy biznesowe na funkcje Odoo .
- Zintegruj Odoo z innymi narzędziami i aplikacjami innych firm.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to set up and manage a Zoho CRM system.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up, configure and run their organization's account efficiently
- Manage users and automate sales processes
- Customize CRM solutions and secure customer data
Audience
- System administrators
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion
- Lots of exercises and practice
- Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
In this instructor-led, live training (onsite or remote), participants will learn how to build a custom application fast using Zoho Creator.
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up, configure and run their Zoho Creator account efficiently
- Create forms and dashboards
- Define workflows and business rules
- Automate recurring actions and build informative pages
Audience
- Developers
- Business managers
Format of the course
- Interactive lecture and discussion
- Lots of exercises and practice
- Hands-on implementation in a live-lab environment
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest skierowane do marketerów, którzy chcą stworzyć i zoptymalizować proces sprzedaży i marketingu za pomocą HubSpot CRM.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Użyj narzędzi spotkań HubSpot, aby zaplanować spotkania.
- Zoptymalizuj operacje biznesowe dzięki HubSpot CRM.
- Twórz w pełni funkcjonalne pulpity nawigacyjne i raporty do analizy danych.
- Zautomatyzuj przepływ pracy w zakresie sprzedaży i marketingu.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
Last Updated: