Szkolenia CRM | Szkolenia Customer Relationship Management (CRM)

Szkolenia CRM

Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy CRM na żywo (Customer Relationship Management) demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczną praktykę podstaw i aplikacji zarządzania relacjami z klientami. Szkolenie CRM jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo". Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce . Zdalne szkolenie na żywo odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń

Machine Translated

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie CRM (Customer Relationship Management)

Plany szkoleń z technologii CRM

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
7 hours
Opis
Course Aims

This Customer Relationship Management (CRM) course is designed for those in a sales or business development role to improve existing customer service skills and develop new techniques to enhance customers' experience.

Course Objectives:

At the end of this course you will be able to:

- Enhance existing customer service skills and develop new techniques to improve your customers’ experience
- Understand your own impact on customers and identify ways to improve it
- Understand the characteristics of ‘The Likeable Organisation’ and apply them
- Utilise a ‘toolkit’ that will enable you to build customer relationships
- Measure the importance of CRM for business success
- Identify how effective CRM will improve business performance

Learning Outcomes

At the end of this course you will:

- Have an action plan to implement on your return to work, enabling you to apply your learning with immediate effect and improve your performance in managing customer relationships
- Assess your own impact on customers and will have identified ways to improve it
- Have a “toolkit” that will facilitate the building of effective customer relationships, where the customer views you as a strategic partner
- Be able to identify how effective CRM will improve business performance
21 hours
Opis
Odoo to oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem allinone, które tworzy pełen zestaw rozwiązań dla różnych aplikacji biznesowych, w tym CRM, e-commerce, fakturowania, księgowości, produkcji, zarządzania magazynem i projektami oraz zapasów W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy nauczą się korzystać z Odoo i zaczną się rozwijać w Odoo dla swoich organizacji Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli: Zainstaluj i skonfiguruj Odoo Poznaj podstawy Odoo Stwórz swój własny moduł Odoo Zintegruj narzędzia stron trzecich z Odoo Maksymalizuj wykorzystanie funkcji Odoo Publiczność Deweloperzy Specjaliści IT Format kursu Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka handson Uwaga Aby poprosić o indywidualne szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów .
14 hours
Opis
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla administratorów systemu, którzy chcą zainstalować, skonfigurować i zarządzać systemem Odoo .

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Zainstaluj, skonfiguruj i zarządzaj Odoo .
- Odoo podstawy Odoo .
- Twórz własne moduły Odoo .
- Zintegruj narzędzia innych firm z Odoo .
- Maksymalizuj wykorzystanie funkcji Odoo .

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
- Aby dowiedzieć się więcej o Odoo , odwiedź: https://www.odoo.com
7 hours
Opis
Odoo to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem, które tworzy pełny pakiet rozwiązań dla różnych aplikacji biznesowych, w tym CRM, e-commerce, fakturowania, księgowości, produkcji, zarządzania magazynem i projektami oraz zapasów.

Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla użytkowników końcowych, którzy chcą wykorzystać Odoo celu usprawnienia swojej działalności biznesowej.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Dowiedz się, jak wdrożyć system Odoo CRM we własnej organizacji.
- Planuj, analizuj i Odoo funkcje i procesy biznesowe na funkcje Odoo .
- Zintegruj Odoo z innymi narzędziami i aplikacjami innych firm.

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo.

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
14 hours
Opis
Salesforce CPQ (dawniej Steelbrick CPQ) to wysoce konfigurowalna aplikacja „Quote-to-Cash” zbudowana na platformie Salesforce i używana do wydajnego generowania i dostarczania klientom ofert, umów i faktur.

Podczas tego prowadzonego przez instruktora szkolenia na żywo uczestnicy poznają architekturę, projekt i funkcje operacyjne, które tworzą Salesforce CPQ, gdy przechodzą przez konfigurację, konfigurację i konserwację przykładowej instalacji Salesforce CPQ.

Publiczność

- Początkujący administratorzy
- Konsultanci
- Sprzedaż OPS
- Menedżerowie IT
- Użytkownicy zaawansowani

Format kursu

- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
35 hours
Opis
Zoho Creator to platforma oparta na SaaS do tworzenia aplikacji klasy korporacyjnej działających na dowolnym urządzeniu.

W tym instruktażowym szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak szybko zbudować niestandardową aplikację za pomocą Zoho Creator.

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Sprawnie skonfiguruj, skonfiguruj i uruchom swoje konto Zoho Creator
- Twórz formularze i pulpity nawigacyjne
- Zdefiniuj przepływy pracy i reguły biznesowe
- Automatyzuj powtarzające się działania i twórz strony informacyjne

Publiczność

- Deweloperzy
- Business menedżerów

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja
- Dużo ćwiczeń i ćwiczeń
- Praktyczne wdrożenie w środowisku na żywo

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia się.
21 hours
Opis
Zoho CRM to oparty na SaaS system Management relacjami z Management (CRM) służący do śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, prowadzenia działań marketingowych i angażowania klientów.

W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować i zarządzać systemem Zoho CRM .

Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:

- Skonfiguruj, skonfiguruj i wydajnie zarządzaj kontem organizacji
- Zarządzaj użytkownikami i automatyzuj procesy sprzedaży
- Dostosuj rozwiązania CRM i zabezpiecz dane klientów

Publiczność

- Administratorzy systemu

Format kursu

- Interaktywny wykład i dyskusja
- Wiele ćwiczeń i ćwiczeń
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo

Opcje dostosowywania kursu

- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
Szkolenie Customer Relationship Management, CRM (Customer Relationship Management) boot camp, Szkolenia Zdalne CRM, szkolenie wieczorowe CRM, szkolenie weekendowe CRM, Kurs Customer Relationship Management,Kursy CRM, Trener CRM, instruktor CRM, kurs zdalny CRM (Customer Relationship Management), edukacja zdalna CRM, nauczanie wirtualne CRM, lekcje UML, nauka przez internet CRM, e-learning CRM, kurs online CRM (Customer Relationship Management), wykładowca CRMSzkolenie Customer Relationship Management (CRM), CRM boot camp, Szkolenia Zdalne Customer Relationship Management (CRM), szkolenie wieczorowe Customer Relationship Management, szkolenie weekendowe Customer Relationship Management, Kurs Customer Relationship Management,Kursy CRM, Trener Customer Relationship Management, instruktor CRM (Customer Relationship Management), kurs zdalny CRM (Customer Relationship Management), edukacja zdalna CRM, nauczanie wirtualne Customer Relationship Management (CRM), lekcje UML, nauka przez internet CRM, e-learning CRM (Customer Relationship Management), kurs online CRM, wykładowca Customer Relationship Management (CRM)

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!