Plan Szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do Dynamics 365 Customer Service

Moduł 2: Zarządzanie sprawami w Centrum Obsługi Klienta

Moduł 3: Zarządzanie obciążeniem spraw za pomocą kolejki

Moduł 4: Automatyzacja tworzenia i aktualizowania rekordów

Moduł 5: Wprowadzenie do jednolitego routingu w Customer Service

Moduł 6: Tworzenie i zarządzanie uprawnieniami

Moduł 7: Praca z Umowami o Poziomie Usług (SLAs)

Moduł 8: Tworzenie rozwiązań zarządzania wiedzą

Moduł 9: Używanie artykułów wiedzy do rozwiązywania spraw

Moduł 10: Tworzenie projektów ankiet za pomocą Customer Voice

Moduł 11: Projektowanie ankiet klientów za pomocą Customer Voice

Moduł 12: Wysyłanie ankiet Customer Voice

Moduł 13: Automatyzacja ankiet za pomocą Power Automate

Moduł 14: Konfiguracja harmonogramu usług

Moduł 15: Harmonogram usług z Dynamics 365 Customer Service Scheduling

Moduł 16: Poprawa wydajności agentów za pomocą Dynamics 365 Customer Service Workspace

Moduł 17: Dostosowywanie doświadczeń agentów za pomocą Agent Experience Profiles

Moduł 18: Wprowadzenie do Omnichannel dla Customer Service

Moduł 19: Routing i dystrybucja pracy za pomocą jednolitego routingu

Moduł 20: Wdrażanie kanałów SMS w Omnichannel

Moduł 21: Wdrażanie widgetów czatu za pomocą Omnichannel

Moduł 22: Budowanie rozwiązań wsparcia inteligentnego w Omnichannel

Moduł 23: Wprowadzenie do Customer Service Insights

Moduł 24: Tworzenie wizualizacji dla danych Customer Service

Moduł 25: Wprowadzenie do Connected Customer Service i Azure IoT

Moduł 26: Rejestrowanie i zarządzanie urządzeniami za pomocą Connected Customer Service

Moduł 27: Budowanie niestandardowych aplikacji dla Customer Service

Moduł 28: Integrowanie Copilot Studio z Omnichannel dla Customer Service

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Rozumienie podstawowych koncepcji CRM
  • Doświadczenie w procesach obsługi klienta lub usług
  • Znajomość środowisk Microsoft 365 lub Dynamics 365

Grupa docelowa

  • Profesjonaliści ds. obsługi klienta i liderzy zespołów
  • Administratorzy CRM i konsultanci Dynamics 365
  • Specjaliści IT odpowiedzialni za rozwiązania obsługi klienta
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie