Plan Szkolenia
- Typy klientów i istniejące relacje z klientami
- „Przyjemna organizacja”
- Zestaw narzędzi CRM
- Identyfikowanie możliwości sprzedaży krzyżowej
- Osiągnięcie CRM
- Indywidualne plany działania mające na celu poprawę wyników
Opinie uczestników (5)
Joe był fantastyczny, naprawdę angażujący i znał się na rzeczy. Wspaniały sesja, dziękuję jeszcze raz!
Cerys - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
To było bardzo informatyczne spotkanie i odeszliśmy z wieloma użytecznymi pomysłami na poprawę naszej firmy. Joe był angażujący i świetnie prowadził dyskusje i zajęcia - działania i tematy, które omawialiśmy, były naprawdę interesujące i wszyscy bardzo dużo się nauczyliśmy. Kurs był również przydatny dla każdego, ponieważ w pokoju znajdowały się osoby z różnych dziedzin.
Emily Ferris - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dało mi nową perspektywę na CRM. Ostatnio szkolenie z tego tematu miałem 10 lat temu, a to było wspaniałą okazją, aby odświeżyć wiedzę i poznać pewne nowe umiejętności.
Marc Wilson - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Obszerna wiedza prowadzącego, przystępny sposób opowiadania o systemie, chęć niesienia pomocy uczestnikom szkolenia.
Malgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy w codziennej pracy