Plan Szkolenia
- Typy klientów i istniejące relacje z klientami
- „Przyjemna organizacja”
- Zestaw narzędzi CRM
- Identyfikowanie możliwości sprzedaży krzyżowej
- Osiągnięcie CRM
- Indywidualne plany działania mające na celu poprawę wyników
Opinie uczestników (5)
Joe był wspaniały, naprawdę angażujący i znał swoją dziedzinę. Wielki sesji, dziękuję jeszcze raz!
Cerys - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
To było bardzo informacyjne spotkanie i odebraliśmy wiele przydatnych pomysłów na poprawy do zaimplementowania w naszym biznesie. Joe był angażujący i skutecznie prowadził dyskusje oraz aktywności - działania i tematy poruszone były naprawdę interesujące, a wszyscy dużo się nauczyliśmy. Kurs ten był także odpowiedni i przydatny dla wszystkich obecnych, ponieważ w pokoju znajdowały się osoby o różnorodnym profilu.
Emily Ferris - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
To: Dał mi nowe perspektywy na temat CRM. Ostatnie szkolenie w tej dziedzinie odbywało się 10 lat temu, więc to było świetną okazją do odświeżenia wiedzy i nabycia nowych umiejętności.
Marc Wilson - Urenco
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Obszerna wiedza prowadzącego, przystępny sposób opowiadania o systemie, chęć niesienia pomocy uczestnikom szkolenia.
Malgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie - Customer Relationship Management (CRM)
Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy w codziennej pracy