Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Pardot Plus Edition
- Przegląd funkcji Pardot i ostatnie aktualizacje
- Zrozumienie interfejsu i kluczowych komponentów
Optymalizacja Email Marketing Taktyki
- Zaawansowane techniki projektowania i personalizacji wiadomości e-mail
- Strategie segmentacji przy użyciu list dynamicznych
- Najlepsze praktyki testowania A/B i śledzenia wydajności
Strategie przydzielania i angażowania potencjalnych klientów
- Automatyzacja przydzielania potencjalnych klientów przy użyciu reguł i wyzwalaczy
- Tworzenie skutecznych programów zaangażowania
- Wykorzystanie dynamicznych treści do spersonalizowanego marketingu
Praca z formularzami i niestandardowymi przekierowaniami
- Projektowanie i optymalizacja formularzy do pozyskiwania potencjalnych klientów
- Wykorzystanie niestandardowych przekierowań do śledzenia aktywności potencjalnych klientów
Opanowanie raportowania i pulpitów nawigacyjnych
- Tworzenie szczegółowych raportów do analizy wydajności kampanii
- Tworzenie niestandardowych pulpitów nawigacyjnych do wizualizacji danych
- Integracja raportów Pardot z Salesforce w celu uzyskania ujednoliconych informacji
Zaawansowana dynamika zaangażowania
- Ulepszanie programów zaangażowania za pomocą reguł automatyzacji
- Efektywne korzystanie z akcji ukończenia i modeli punktacji
- Strategie ponownego angażowania i pielęgnowania leadów
Studia przypadków i ćwiczenia praktyczne
- Rzeczywiste scenariusze oparte na środowisku Pardot klienta
- Praktyczne ćwiczenia pozwalające zastosować poznane koncepcje
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość interfejsu Salesforce Pardot
- Doświadczenie z kampaniami e-mail marketingowymi i zarządzaniem potencjalnymi klientami
- Znajomość zarządzania listami i programami zaangażowania w Pardot
Uczestnicy
- Marketing analitycy używający Pardot do codziennych operacji
- [Profesjonaliści zaangażowani w zarządzanie kampaniami i raportowanie
- Zespoły chcące zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanych strategii zaangażowania
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję