Plan Szkolenia
Podstawy konfiguracji
- Tworzenie i dostosowywanie standardowych i niestandardowych obiektów
- Dodawanie pól, reguł walidacji i typów rekordów
- Konfigurowanie układów stron i zwięzłych układów
Menadżer Obiektów i Lightning App Builder
- Używanie Menadżera Obiektów do zarządzania schematem i relacjami
- Budowanie stron Lightning za pomocą Lightning App Builder
- Tworzenie aplikacji Lightning i nawigacji
Praca przepływowa i automatyzacja procesów
- Przegląd narzędzi automatyzacji: Workflow, Process Builder i Flow
- Projektowanie Flow uruchamianych przez rekordy dla typowych scenariuszy
- Ćwiczenia praktyczne: budowanie podstawowego Flow zatwierdzenia lub powiadomienia
Produktywność i współpraca
- Używanie Chatter i szyn czasowych aktywności do współpracy zespołowej
- Integracje produktywności: e-mail, kalendarz i mobilne urządzenia
- Personalizowanie doświadczenia Lightning dla użytkowników
Raporty i tablice
- Tworzenie tabelarycznych, sumarycznych i macierzowych raportów
- Budowanie tablic i używanie filtrów tablic
- Harmonogramowanie raportów i subskrybowanie użytkowników
Bezpieczeństwo, udostępnianie i dostęp
- Zrozumienie profilów, zestawów uprawnień i ról
- Udostępnianie na poziomie rekordów i reguły udostępniania
- Najlepsze praktyki w zakresie zabezpieczania danych organizacji
Laboratorium praktyczne: Scenariusz od początku do końca
- Konfiguracja obiektów i stron dla przykładowego procesu biznesowego
- Wdrożenie automatyzacji i tworzenie raportów/tablic
- Prezentacja i przegląd rozwiązania z kolegami i instruktorem
Diagnostyka i optymalizacja
- Typowe pułapki konfiguracji i sposoby ich naprawy
- Porady dotyczące wydajności Flow i układów stron
- Zasoby do dalszego uczenia się i ścieżki Trailhead
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość pojęć CRM
- Komfortowe korzystanie z aplikacji webowych i formularzy
- Dostęp do konta Salesforce do praktycznego ćwiczenia
Grupa docelowa
- Administratorzy rozpoczynający pracę z Salesforce
- Analitycy biznesowi i zaawansowani użytkownicy
- Liderzy zespołów sprzedaży i obsługi odpowiedzialni za procesy
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję