
Praktyczne szkolenia na żywo z Salesforce. Salesforce to wiodąca na świecie platforma CRM, która specjalizuje się w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi Salesforce umożliwiają firmom korzystanie z technologii chmury, aby lepiej łączyć się z klientami, partnerami i potencjalnymi klientami.
Szkolenie Salesforce jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy w codziennej pracy
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
Obszerna wiedza prowadzącego, przystępny sposób opowiadania o systemie, chęć niesienia pomocy uczestnikom szkolenia.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
Plany szkoleń z technologii Salesforce
- Zbuduj aplikację w czasie rzeczywistym przy użyciu języka programowania Apex.
- Tworzenie klas testowych z wierzchołku, aby zwiększyć pokrycie kodu w Salesforce.
- Ceate i korzystać z usług REST i SOAP Web Services za pomocą Apex.
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratorium na żywo.
- Aby poprosić o szkolenie dostosowane do tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
-
Zbuduj aplikacje reaktywne z Salesforce Lightning.
Rozwijanie aplikacji z niewielką do żadnego kodu.
Stwórz aplikację oświetleniową z scratch.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
- Set up their Salesforce account to manage profile, track activities, customize views and layout, and personalize settings.
- Use Salesforce features and tools to attract, attain, and service existing and potential customers.
- Create reports and dashboards to generate useful analytics and insights for the business.
Budowa procesów w opraciu o Omniscripts, prezentacja danych w oparciu o Flex Cards.
Użytkownicy biznesowi, konsultanci, developerzy.
Cele szkolenia: Przyswojenie podstaw narzędzia Salesforce Omnistudio
Forma zajęć: Teoria 20% + 80% Ćwiczenia
Last Updated: