Salesforce Development - Plan Szkolenia
Salesforce jest wiodącą na świecie platformą CRM (zarządzania relacjami z klientami). Salesforce Development to oparta na chmurze platforma deweloperska do tworzenia aplikacji w czasie rzeczywistym.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla programistów internetowych, którzy chcą tworzyć aplikacje w czasie rzeczywistym za pomocą Salesforce Development.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zbudować aplikację czasu rzeczywistego przy użyciu języka programowania Apex.
- Tworzyć klasy testowe za pomocą Apex w celu zwiększenia pokrycia kodu w Salesforce.
- Tworzyć i korzystać z usług internetowych REST i SOAP za pomocą Apex.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Apex w rozwoju Salesforce
- Składnia i logika Apex
- SOSL vs SOQL
- Kolekcje w Apex
Przegląd koncepcji zorientowanych obiektowo w Apex
- Zmienna, operatory, pętle, instrukcje itp.
- JSON i XML?
- Wstawianie i aktualizacja za pomocą DML
Przygotowanie środowiska programistycznego
- Rejestracja w Salesforce.com
- Integracja projektu Saleforce z IDE
- Konfigurowanie serwera Salesforce developer org
Wyzwalacze Apex
- Tworzenie wyzwalaczy
- Wstawianie za pomocą wyzwalaczy
- Aktualizowanie za pomocą wyzwalaczy
- Wstawianie z użyciem wyzwalaczy
- Usuwanie za pomocą wyzwalaczy
Transakcje w Apex
- Używanie metod w trybie wsadowym
- Przetwarzanie rekordów w Salesforce
Web Services
- Tworzenie metody HTTP
- Korzystanie z żądania HTTP
- Tworzenie nowego zasobu
- Udostępnianie metod Apex jako usług internetowych REST
- Używanie wywołań REST API do pobierania danych
- Zawijanie odpowiedzi
- Tworzenie listy za pomocą HTTPPost
- Udostępnianie metod Apex jako usług internetowych SOAP
Klasy testowe Apex
- Pisanie klasy testowej
- Zwiększanie pokrycia kodu
- Używanie zdarzeń wyzwalających
Rozwiązywanie problemów
- Debugowanie w Apex
- Rejestrowanie w Apex
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Zrozumienie koncepcji zorientowanych obiektowo
- Doświadczenie z platformą Salesforce
Uczestnicy
- Programiści webowi
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Salesforce Development - Plan Szkolenia - Booking
Salesforce Development - Plan Szkolenia - Enquiry
Salesforce Development - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Pardot for Marketing Analysts
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych analityków marketingowych i specjalistów, którzy chcą odświeżyć i poprawić swoje umiejętności Pardot, koncentrując się na zaawansowanym raportowaniu, pulpitach nawigacyjnych i strategiach zaangażowania.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zoptymalizować Pardot pod kątem zaawansowanego e-mail marketingu i taktyk zaangażowania.
- Opanować tworzenie i analizę raportów i pulpitów nawigacyjnych.
- Ulepszyć strategie przydzielania potencjalnych klientów i programy zaangażowania.
- Wykorzystać dynamiczną zawartość Pardot i niestandardowe przekierowania dla lepszej wydajności kampanii.
Salesforce CPQ for Administrators
14 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce (online lub na miejscu) uczestnicy poznają architekturę, projekt i funkcje operacyjne, które składają się na Salesforce CPQ, przechodząc przez konfigurację, konfigurację i konserwację przykładowej instalacji Salesforce CPQ.
Salesforce with HTML5 and CSS3
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at intermediate-level developers who wish to learn how to design, develop, and deploy responsive and dynamic email templates tailored for various Salesforce marketing campaigns.
By the end of this training, participants will be able to:
- Use HTML5 and CSS3 to design and develop responsive, accessible, and interactive email templates that are optimized for performance across various devices and email clients within the Salesforce ecosystem.
- Leverage Salesforce data to create personalized email experiences.
- Test, deploy, and analyze email campaigns within Salesforce, including the use of analytics to inform decisions and optimize future campaigns for better performance and higher engagement.
Salesforce for End Users
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla pracowników marketingu, pracowników sprzedaży i przedstawicieli obsługi klienta, którzy chcą korzystać z konfiguracji, zarządzania i monitorowania Salesforce i jego możliwości, aby lepiej służyć swoim klientom.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Skonfigurować swoje konto Salesforce, aby zarządzać profilem, śledzić działania, dostosowywać widoki i układ oraz personalizować ustawienia.
- Korzystać z funkcji i narzędzi Salesforce, aby przyciągać, pozyskiwać i obsługiwać istniejących i potencjalnych klientów.
- Tworzyć raporty i pulpity nawigacyjne w celu generowania przydatnych analiz i spostrzeżeń dla firmy.
Salesforce Lightning
14 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla administratorów, którzy chcą używać Salesforce Lightning do tworzenia aplikacji internetowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Buduj responsywne aplikacje za pomocą Salesforce Lightning.
- Twórz aplikacje z niewielką ilością kodu lub bez niego.
- Twórz aplikacje lightning od podstaw.
Salesforce Marketing Cloud
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych specjalistów ds. marketingu, którzy chcą zdobyć umiejętności i wiedzę wymagane do skutecznego wykorzystania Salesforce Marketing Cloud do kompleksowego marketingu cyfrowego i zaangażowania klientów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
-
Zrozumienie cech, funkcjonalności i architektury Salesforce Marketing Cloud.
Dowiedz się, jak tworzyć, zarządzać i optymalizować kampanie e-mailowe, społecznościowe, mobilne i reklamowe za pomocą Marketing Cloud.
Zarządzanie danymi w Marketing Cloud, tworzenie segmentowanych odbiorców i wykorzystywanie danych do ukierunkowanych działań marketingowych.
Salesforce for Sales
14 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level sales professionals who wish to use Salesforce to manage leads, opportunities, accounts, and customer interactions to increase deal closure rates and improve sales performance.
By the end of this training, participants will be able to:
- Navigate the Salesforce Sales Cloud interface confidently.
- Manage leads, contacts, accounts, and opportunities.
- Use Salesforce tools to streamline workflows and track performance.
- Leverage reports and dashboards to gain insights into the sales pipeline.
Salesforce for Sales and Administration
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów ds. sprzedaży i administratorów, którzy chcą efektywnie korzystać z Salesforce Sales Cloud i zarządzać jego funkcjami administracyjnymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Efektywnie nawigować i wykorzystywać Salesforce Sales Cloud.
- Zarządzać potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami, szansami i sprawami.
- Generować raporty i pulpity nawigacyjne w celu uzyskania wglądu w sprzedaż.
- Wdrażać reguły automatyzacji i przepływu pracy w Salesforce.
- Dostosuj ustawienia zabezpieczeń i zarządzaj dostępem użytkowników.
- Integracja Salesforce z Power BI, Tableau i innymi narzędziami do analizy danych w czasie rzeczywistym.
Vlocity Background (Data Tools and UI Tools)
21 godzinZapoznanie się z możliwościami Vlocity opracaje na danych, extract danych, zapis, transformację.
Budowa procesów w opraciu o Omniscripts, prezentacja danych w oparciu o Flex Cards.
Użytkownicy biznesowi, konsultanci, developerzy.
Cele szkolenia: Przyswojenie podstaw narzędzia Salesforce Omnistudio
Forma zajęć: Teoria 20% + 80% Ćwiczenia