Plan Szkolenia
Rozumienie Współczesnej Opieki nad Klientem
- Co to jest sukces klienta i dlaczego ma to znaczenie?
- Kluczowe trendy w opiece nad klientem i automatyzacji sprzedaży
- Wpływ sztucznej inteligencji i automatyzacji na opiekę nad klientem
Używanie Sztucznej Inteligencji do Poprawy Satysfakcji Klienta
- Przegląd narzędzi opieki nad klientem opartych na sztucznej inteligencji
- Poprawa czasu odpowiedzi wsparcia klienta
- Tworzenie spersonalizowanych doświadczeń klienta za pomocą sztucznej inteligencji
Optymalizacja Przepływów Pracy za Pomocą Automatyzacji
- Automatyzacja powtarzalnych zadań w opiece nad klientem i sprzedaży
- Konfigurowanie przepływów pracy w celu poprawy wydajności operacyjnej
- Mierzenie i analizowanie wydajności automatyzacji
Poprawa Sprzedaży i Zaangażowania za Pomocą Sztucznej Inteligencji
- Strategie wspierane przez sztuczną inteligencję dla wzrostu sprzedaży
- Używanie analizy predyktywnej do identyfikacji okazji
- Krzyżowe sprzedaż i up-selling za pomocą informacji opartej na danych
Szkolenie i Wsparcie Zdalnych Zespołów
- Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych online
- Wyposażanie zespołów w narzędzia do sukcesu klienta i sprzedaży
- Zapewnienie spójnego wdrożenia praktyk sztucznej inteligencji i automatyzacji
Budowanie Skalowalnych Roztwórz
- Rozwijanie długoterminowych strategii dla sukcesu klienta
- Integrowanie nowych technologii w istniejących przepływach pracy
- Mierzenie zwrotu z inwestycji w inicjatywy opieki nad klientem i sprzedaży
Podsumowanie i Krok Dalej
Wymagania
- Podstawowa znajomość przepływów obsługi klienta i sprzedaży
- Znajomość narzędzi CRM i procesów
Uczestnicy
- Zespoły wsparcia klienta
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Menedżerowie i liderzy zespołów odpowiedzialni za sukces klienta
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji ze studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście byłem 1 na 1 z moim trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wszystko jasno wytłumaczył i byłem bardzo zadowolony z rezultatów.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Styl i metoda szkolenia były bardziej interaktywne niż tylko słuchanie przez cały czas trwania szkolenia. Dała mi szansę praktycznego zastosowania jej nauk podczas trwania szkolenia. Naprawdę cieszyłam się z tego, dała mi całą uwagę i zapytała, gdzie i co miało jej pokazać mi, a ja nauczyłam się wielu nowych funkcji i teraz mam więcej wiedzy niż wcześniej. Zdobyłam również pewność siebie w wykonywaniu mojej pracy i korzystaniu z Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję