Plan Szkolenia
Rozumienie Współczesnej Opieki nad Klientem
- Co to jest sukces klienta i dlaczego ma to znaczenie?
- Kluczowe trendy w opiece nad klientem i automatyzacji sprzedaży
- Wpływ sztucznej inteligencji i automatyzacji na opiekę nad klientem
Używanie Sztucznej Inteligencji do Poprawy Satysfakcji Klienta
- Przegląd narzędzi opieki nad klientem opartych na sztucznej inteligencji
- Poprawa czasu odpowiedzi wsparcia klienta
- Tworzenie spersonalizowanych doświadczeń klienta za pomocą sztucznej inteligencji
Optymalizacja Przepływów Pracy za Pomocą Automatyzacji
- Automatyzacja powtarzalnych zadań w opiece nad klientem i sprzedaży
- Konfigurowanie przepływów pracy w celu poprawy wydajności operacyjnej
- Mierzenie i analizowanie wydajności automatyzacji
Poprawa Sprzedaży i Zaangażowania za Pomocą Sztucznej Inteligencji
- Strategie wspierane przez sztuczną inteligencję dla wzrostu sprzedaży
- Używanie analizy predyktywnej do identyfikacji okazji
- Krzyżowe sprzedaż i up-selling za pomocą informacji opartej na danych
Szkolenie i Wsparcie Zdalnych Zespołów
- Projektowanie skutecznych programów szkoleniowych online
- Wyposażanie zespołów w narzędzia do sukcesu klienta i sprzedaży
- Zapewnienie spójnego wdrożenia praktyk sztucznej inteligencji i automatyzacji
Budowanie Skalowalnych Roztwórz
- Rozwijanie długoterminowych strategii dla sukcesu klienta
- Integrowanie nowych technologii w istniejących przepływach pracy
- Mierzenie zwrotu z inwestycji w inicjatywy opieki nad klientem i sprzedaży
Podsumowanie i Krok Dalej
Wymagania
- Podstawowa znajomość przepływów obsługi klienta i sprzedaży
- Znajomość narzędzi CRM i procesów
Publiczność
- Zespoły wsparcia klienta
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Menedżerowie i liderzy zespołów odpowiedzialni za sukces klienta
Opinie uczestników (4)
Sposób interakcji z studentami
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Szkolenie - Salesforce for Sales and Administration
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Na szczęście trenowałem individuálnie z trenerem. To było bardzo dobre. Victor pracował w moim tempie, wyjaśniał rzeczy jasno i byłem bardzo zadowolony z wyników.
Craig - Superior Minerlas
Szkolenie - Salesforce for End Users
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wprowadzenie do scenariuszy zastosowania
Rachel - ge ren
Szkolenie - Salesforce CPQ for Administrators
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Sposób prowadzenia szkolenia był bardziej interaktywny niż tylko słuchanie przez cały czas. Dała mi możliwość praktycznego zastosowania jej nauki, podczas gdy prowadziła szkolenie. Naprawdę to doceniam, ponieważ zwracała na mnie uwagę i pytała, gdzie i co potrzebuję, aby pokazała mi. Nauczyłem się wielu nowych funkcji i zdobyłem więcej wiedzy niż wcześniej. Uzyskałem także pewną уверенность w wykonywaniu mojej pracy i używaniu Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Szkolenie - Salesforce Lightning
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję