
Praktyczne szkolenia na żywo z HubSpot CRM pokazują jak tworzyć synchronizację komunikacji, optymalizować proces sprzedaży i marketingu. HubSpot to firma oferująca oprogramowanie do marketingu, analityki internetowej i zarządzania treścią. HubSpot CRM to aplikacja oparta na chmurze, która umożliwia zespołom sprzedażowym usprawnienie procesu sprzedaży
Szkolenie HubSpot CRM jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Obszerna wiedza prowadzącego, przystępny sposób opowiadania o systemie, chęć niesienia pomocy uczestnikom szkolenia.
Małgorzata Gutowska - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy w codziennej pracy
Dominika Kryszyłowicz - FLSmidth MAAG Gear sp. z o.o.
Szkolenie: Customer Relationship Management (CRM)
scenariusze zastosowań wprowadzenie
Rachel - 张敏Rachel, 个人
Szkolenie: Salesforce CPQ for Administrators
Machine Translated
Plany szkoleń z technologii HubSpot CRM
-
Poznaj etapy cyklu życia produktu.
Wykorzystanie HubSpot do optymalizacji i zarządzania cyklem życia produktu.
Wiedzieć, kiedy stosować cykl życia produktu w firmach.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Użyj narzędzi spotkań HubSpot, aby zaplanować spotkania.
Optymalizacja operacji biznesowych dzięki HubSpot CRM.
Twórz w pełni funkcjonalne pulpity nawigacyjne i raporty do analizy danych.
Zautomatyzuj przepływ pracy sprzedaży i marketingu.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Last Updated: