
Praktyczne szkolenia na żywo z grafiki komputerowej demonstrują jak poprzez wykorzystanie technik komputerowych zwizualizować: obiekty, dane, obrazy i wiele innych.
Szkolenie w zakresie komputerowej grafiki jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Wszystko
Dominik Kutten
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
organizacja zajęć
Jarosław Jasiński
Szkolenie: Adobe Illustrator
wiedza i reaktywność na problemy
Tadeusz Kopryaniuk
Szkolenie: Adobe Illustrator
wszystko
Janusz Magnuszewski - mLeasing
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
praca na przykładach
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe Illustrator
Skoncentrowanie na potrzebach szkolonego
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Podczas szkolenia najbardziej spodobała mi się elastyczność trenera, jego zdolność do reagowania na niespodziewane i potencjalnie głupie pytania. Wybitny poziom wiedzy trenera na temat kart graficznych NVIDIA.
Adrian Ronowski - NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
Umiejętność szybkiego przekazania wiedzy i pokazanie materiałów do dalszego samoszkolenia.
NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Elastyczosc- dostosowanie programu szkolenia do zagadnien wskazanych przez uczestnikow w trakcie cwiczen...
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Entuzjazm trenera w przekazywaniu wiedzy i kompetencje z zakresu grafiki 3D
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
… nie umiem powiedzieć gdyż wszystkie części szkolenia łączyły się ze sobą tworząc integralną, ciekawą całość.
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Praca na krzywych! Trudny temat. Przejście od prosty do coraz to bardziej wyrafinowanych zagadnień. Miło, że Piotr sam wykonywał trudniejsze elementy pokazując metodologię (zapytany wracał i tłumaczył).
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Praktyczna wiedza nt. wykonywania rysunków, pokazanie możliwości grafiki wektorowej i programów do jej wykonywania. Dyskusja na koniec o sytuacji na rynku programów graficznych.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
ćwiczenia
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Wiedza prowadzącego, tematyka, dostęp do portalu z ćwiczeniami, to że kurs został nagrany i moge go odsłuchać za jakiś czas.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Spójny sposob prezentacji, duża wiedza trenera, odpowiedni poziom wejscia
Maciej Majka - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Przykłady omawiane na żywo, dygresje, przykłady z "życia". Forma szkolenia tzn. przeplatanie wykładu z praktycznymi przykładami i omawianiem tych przykładów.
Piotr Glazor - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Proste, a jednak oryginalne prowadzenie zajęć. Mimo okoliczności zmuszających do formy zdalnej, prowadzący świetnie potrafił podtrzymać moje zainteresowanie, znał odpowiedź na każde pytanie i potrafił przytoczyć mnóstwo ciekawostek związanych z tematem i pracą w branży.
Łukasz Dzwoniarek - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Kompetencje trenera, ciekawy sposob przedstawienia problemow
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Sposób komunikacji trenera, Wiedza i doświadczenie Trenera w temacie szkolenia. Dużo informacji odnośnie optymalizacji bazowało właśnie na doświadczeniach z pracy z technologią CUDA.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Otwartość na pytania i dyskusję. Zdarzało się, że pewne kwestie bywały niejasne ale na bieżąco była możliwość wyjaśniania.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
personalne zaangażowanie trenera w temat
Tomasz Barabasz - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Zakres wiedzy teoretycznej (wiele zagadnień, pozwalających uzyskać ogólny obraz tematu).
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
zakres
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Bardzo mocną stroną szkolenia były przygotowane ćwiczenia oraz opis narzędzi i miejsc gdzie można znaleźć dodatkowe informacje.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
dostosowanie zagadanień do potrzeb uczestników
Aleksandra Błachaniec - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
zainteresowanie osobami ,które były na szkoleniu, tłumaczenie każdemu z osobna
agata miernik-dukielska - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Podkategorie Grafika
Plany szkoleń z technologii Grafika
- Create printable 3D models.
- Use geometric transformations to build complex 3D shapes.
- Model in a non-interactive manner using minimal lines of code.
- zasady tworzenia grafiki komputerowej
- sposoby dostosowania kolorystki zdjęć
- zasady retuszu i tworzenia fotomontaży
- sposoby przygotowania logo, wykresów, tabel oraz ilustracji
- przygotowanie wizytówek, prostych reklam, bilboardu i ulotek
- podstawy przygotowania grafiki do druku i zastosowań Internetowych
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
- poznanie metod pracy z grafiką wektorową,
- płynną pracę z programem InkScape,
- tworzenie efektownych infografik, logo, ikon, reklam, banerów, plakatów,
- zasad tworzenia grafiki komputerowej i składu komputerowego
- sposobów definiowania i pracy z kolorem
- różnic pomiędzy grafiką wektorową i bitmapową
- sposobów dostosowania kolorystyki zdjęć i grafik
- zasad retuszu i tworzenia fotomontaży
- tworzenia własnych ilustracji i grafik
- dostosowania powierzonych materiałów graficznych do potrzeb składu i druku
- sposobów przygotowania logo i znaków graficznych
- tworzenia ciekawych wykresów i tabel
- tworzenia wizytówek i papierów firmowych
- tworzenia etykiet, dyplomów, zaproszeń
- przygotowania ulotek reklamowych
- sposobów formatowania tekstów
- wykorzystania kolorów dodatkowych
- zasad przygotowania publikacji do druku
- druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
- Czy wiesz co to jest Format RAW?
- Czy znasz możliwości i cechy formatu RAW?
- Jakie korzyści daje korzystanie z formatu RAW?
- Jak używać programu Canon Digital Photo Professional (DPP)?
- Czy korzystasz z Formatu RAW w swoim aparacie fotograficznym?
- Czy wiesz ile czasu można zaoszczędzić?
- Czy Wiesz ile można zyskać używając go zamiast płatnego narzędzia?
- Ile razy szybciej da się wykonać korekcje?
- Jak w ciągu sekundy zmienić kolorystykę naświetlonego zdjęcia (Balans Bieli) na prawidłową
- niezależnie jak było naświetlane zdajecie.
- Jak zastosować prawidłową kolorystykę (Balans Bieli) do całej grupy 100, 1000 zdjęć jednocześnie?
- Jak szybko wybrać (odznaczyć) wybrane z klientem/osobą zdjęcia do dalszej obróbki?
- Jak zredukować 2 rodzaje szumów (Chrominancja i Luminancja) jednego lub wielu zdjęć za jednym razem?
- Jak rozjaśniać ciemne partie zdjęcia i przyciemniać bardzo jasne?
- use a vector graphics program.
- create simple objects
- creating advanced curves
- create a logo
- tracing elements created on paper or photograph
- receipt of leaflets
- advertising posters
- open and modify documents and PDF vector, EPS
- Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
- Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
- Learn how to create animations and visual effects with Blender.
- Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
- Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
- Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software.
- Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
- Napisz do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
- Użyj Python aby rozszerzyć funkcjonalność Free CAD
- Automatyzuj FreeCad, buduj moduły i osadzaj Free CAD w istniejącej aplikacji
- Projektanci
- Deweloperzy
- Inżynierowie mechanicy
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
- Understand the principles of modeling
- Understand and manage animations, particle effects, 3D graphics, UV map and unpacking
- Exporting models and assets to game engines, 3D printers, or other software.
Who is the training for?
- Artists
- Game Developers
- Beginners in the world of 3D graphics
- Set up the necessary development environment to start building 3D graphics and workflows.
- Understand the basic USD composition and apply modifications to enhance 3D assets and scenes.
- Share, combine, and transform multiple assets using the supported USD plugins for 3rd party applications (Maya, Katana, and Houdini).
- Zapoznaj się z różnymi funkcjami WebGL, w tym siatkami, transformacjami, kamerami, materiałami, oświetleniem i animacjami
- Animuj obiekty za pomocą WebGL
- Twórz obiekty 3D za pomocą WebGL
- Deweloperzy
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
- Tworzenie realistycznych modeli i tekstur w Maya.
- Animowanie i renderowanie projektów w celu odtwarzania wysokiej jakości.
- Symuluj naturalne efekty, takie jak woda i dym.
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
- Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się na spotkanie.
-
Instaluj i konfiguruj niezbędne środowisko rozwojowe, oprogramowanie i biblioteki, aby rozpocząć rozwój.
Buduj, trenować i wdrażać modele głębokiego uczenia się w celu analizy transmisji wideo na żywo.
Identyfikuj, śledź, segmentuj i przewiduj różne obiekty w ramach ram wideo.
Optymalizacja modeli wykrywania i śledzenia obiektów.
Wprowadź aplikację Inteligentnej Analityki Wideo (IVA).
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
-
Użyj kompilatoru Numba, aby przyspieszyć Python aplikacje działające na NVIDIA GPUs.
Tworzenie, kompilacja i uruchomienie niestandardowych jądrow CUDA.
Zarządzanie pamięcią GPU
Konwertuj aplikację opartą na CPU w aplikację przyspieszoną GPU.
-
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyk.
Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
-
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Last Updated: