
Praktyczne szkolenia na żywo z grafiki komputerowej demonstrują jak poprzez wykorzystanie technik komputerowych zwizualizować: obiekty, dane, obrazy i wiele innych.
Szkolenie w zakresie komputerowej grafiki jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Wszystko
Dominik Kutten
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
organizacja zajęć
Jarosław Jasiński
Szkolenie: Adobe Illustrator
wiedza i reaktywność na problemy
Tadeusz Kopryaniuk
Szkolenie: Adobe Illustrator
wszystko
Janusz Magnuszewski - mLeasing
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
praca na przykładach
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe Illustrator
Skoncentrowanie na potrzebach szkolonego
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Podczas szkolenia najbardziej spodobała mi się elastyczność trenera, jego zdolność do reagowania na niespodziewane i potencjalnie głupie pytania. Wybitny poziom wiedzy trenera na temat kart graficznych NVIDIA.
Adrian Ronowski - NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
Umiejętność szybkiego przekazania wiedzy i pokazanie materiałów do dalszego samoszkolenia.
NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Elastyczosc- dostosowanie programu szkolenia do zagadnien wskazanych przez uczestnikow w trakcie cwiczen...
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Entuzjazm trenera w przekazywaniu wiedzy i kompetencje z zakresu grafiki 3D
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
… nie umiem powiedzieć gdyż wszystkie części szkolenia łączyły się ze sobą tworząc integralną, ciekawą całość.
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Praca na krzywych! Trudny temat. Przejście od prosty do coraz to bardziej wyrafinowanych zagadnień. Miło, że Piotr sam wykonywał trudniejsze elementy pokazując metodologię (zapytany wracał i tłumaczył).
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Praktyczna wiedza nt. wykonywania rysunków, pokazanie możliwości grafiki wektorowej i programów do jej wykonywania. Dyskusja na koniec o sytuacji na rynku programów graficznych.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
ćwiczenia
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Wiedza prowadzącego, tematyka, dostęp do portalu z ćwiczeniami, to że kurs został nagrany i moge go odsłuchać za jakiś czas.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Spójny sposob prezentacji, duża wiedza trenera, odpowiedni poziom wejscia
Maciej Majka - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Przykłady omawiane na żywo, dygresje, przykłady z "życia". Forma szkolenia tzn. przeplatanie wykładu z praktycznymi przykładami i omawianiem tych przykładów.
Piotr Glazor - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Proste, a jednak oryginalne prowadzenie zajęć. Mimo okoliczności zmuszających do formy zdalnej, prowadzący świetnie potrafił podtrzymać moje zainteresowanie, znał odpowiedź na każde pytanie i potrafił przytoczyć mnóstwo ciekawostek związanych z tematem i pracą w branży.
Łukasz Dzwoniarek - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Kompetencje trenera, ciekawy sposob przedstawienia problemow
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Sposób komunikacji trenera, Wiedza i doświadczenie Trenera w temacie szkolenia. Dużo informacji odnośnie optymalizacji bazowało właśnie na doświadczeniach z pracy z technologią CUDA.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Otwartość na pytania i dyskusję. Zdarzało się, że pewne kwestie bywały niejasne ale na bieżąco była możliwość wyjaśniania.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
personalne zaangażowanie trenera w temat
Tomasz Barabasz - Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Zakres wiedzy teoretycznej (wiele zagadnień, pozwalających uzyskać ogólny obraz tematu).
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
zakres
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Bardzo mocną stroną szkolenia były przygotowane ćwiczenia oraz opis narzędzi i miejsc gdzie można znaleźć dodatkowe informacje.
Nokia
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
dostosowanie zagadanień do potrzeb uczestników
Aleksandra Błachaniec - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
zainteresowanie osobami ,które były na szkoleniu, tłumaczenie każdemu z osobna
agata miernik-dukielska - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Podkategorie Grafika
Plany szkoleń z technologii Grafika
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć modele 3D, które można konstruować lub drukować w 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Twórz drukowane modele 3D
- Użyj transformacji geometrycznych do tworzenia złożonych kształtów 3D
- Modeluj w sposób nieinteraktywny, używając minimalnych linii kodu
Publiczność
- Projektanci
- Deweloperzy
- Inżynierowie mechanicy
- Miłośnicy druku 3D
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
- zasady tworzenia grafiki komputerowej
- sposoby dostosowania kolorystki zdjęć
- zasady retuszu i tworzenia fotomontaży
- sposoby przygotowania logo, wykresów, tabel oraz ilustracji
- przygotowanie wizytówek, prostych reklam, bilboardu i ulotek
- podstawy przygotowania grafiki do druku i zastosowań Internetowych
Przykładowe tematy zajęć:
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
- poznanie metod pracy z grafiką wektorową,
- płynną pracę z programem InkScape,
- tworzenie efektownych infografik, logo, ikon, reklam, banerów, plakatów,
Plan kursu został przygotowany w taki sposób, aby po jego zrealizowaniu uczestnicy znali i wiedzieli kiedy zastosować dane narzędzia programu. Potrafili skonfigurować program InkScape, zainstalować przydatne rozszerzenia, a także wiedzieli gdzie szukać odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- use a vector graphics program.
- create simple objects
- creating advanced curves
- create a logo
- tracing elements created on paper or photograph
- receipt of leaflets
- advertising posters
- open and modify documents and PDF vector, EPS
"Trasowanie" od rysunku na papierze do wektorowego obrazu który można wykorzystywać do drukowania, cięcia, grawerowania itp.
"Krzywe Pierre Bézier" zasady tworzenia krzywych podstawowych jak i złożonych krzywych jak również edycji oraz naprawiania.
"Typografia" stworzenie własnej czcionki od rysunku do uzyskania pliku open type font (OTF).
- zasad tworzenia grafiki komputerowej i składu komputerowego
- sposobów definiowania i pracy z kolorem
- różnic pomiędzy grafiką wektorową i bitmapową
- sposobów dostosowania kolorystyki zdjęć i grafik
- zasad retuszu i tworzenia fotomontaży
- tworzenia własnych ilustracji i grafik
- dostosowania powierzonych materiałów graficznych do potrzeb składu i druku
- sposobów przygotowania logo i znaków graficznych
- tworzenia ciekawych wykresów i tabel
- tworzenia wizytówek i papierów firmowych
- tworzenia etykiet, dyplomów, zaproszeń
- przygotowania ulotek reklamowych
- sposobów formatowania tekstów
- wykorzystania kolorów dodatkowych
- zasad przygotowania publikacji do druku
- druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk
Przykładowe tematy zajęć:
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
- Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
- Learn how to create animations and visual effects with Blender.
- Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
- Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
- Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software.
W tym instruktażowym szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak modelować obiekt do późniejszej budowy lub drukowania 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
- Napisz do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
- Użyj Python aby rozszerzyć funkcjonalność Free CAD
- Automatyzuj FreeCad, buduj moduły i osadzaj Free CAD w istniejącej aplikacji
Publiczność
- Projektanci
- Deweloperzy
- Inżynierowie mechanicy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka
During the workshop, participants will learn how to create 3D models for video games, 3D printing, house design, etc.
What skills can you expect after completing this training ?
- Understand the principles of modeling
- Understand and manage animations, particle effects, 3D graphics, UV map and unpacking
- Exporting models and assets to game engines, 3D printers, or other software.
Who is the training for?
- Artists
- Game Developers
- Beginners in the world of 3D graphics
By the end of this training, participants will be able to:
- Set up the necessary development environment to start building 3D graphics and workflows.
- Understand the basic USD composition and apply modifications to enhance 3D assets and scenes.
- Share, combine, and transform multiple assets using the supported USD plugins for 3rd party applications (Maya, Katana, and Houdini).
W tym prowadzonym przez instruktora, szkoleniu na żywo, uczestnicy nauczą się generować realistyczne obrazy komputerowe z wykorzystaniem grafiki 3D podczas przechodzenia przez animowaną aplikację 3D działającą w przeglądarce.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zapoznaj się z różnymi funkcjami WebGL, w tym siatkami, transformacjami, kamerami, materiałami, oświetleniem i animacjami
- Animuj obiekty za pomocą WebGL
- Twórz obiekty 3D za pomocą WebGL
Publiczność
- Deweloperzy
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
To prowadzone przez instruktora, szkolenie na żywo (na miejscu lub zdalne) jest skierowane do projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Mayi do tworzenia animacji 3D.
Do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Tworzenie realistycznych modeli i tekstur w Maya.
- Animowanie i renderowanie projektów w celu odtwarzania wysokiej jakości.
- Symuluj naturalne efekty, takie jak woda i dym.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się na spotkanie.
Ten instruktor prowadzony, szkolenie na żywo (online lub on-site) jest skierowany do deweloperów, którzy chcą zbudować sprzętowe przyspieszone modele wykrywania obiektów i śledzenia w celu analizy transmisji danych wideo.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Instaluj i konfiguruj niezbędne środowisko rozwojowe, oprogramowanie i biblioteki, aby rozpocząć rozwój. Buduj, trenować i wdrażać modele głębokiego uczenia się w celu analizy transmisji wideo na żywo. Identyfikuj, śledź, segmentuj i przewiduj różne obiekty w ramach ram wideo. Optymalizacja modeli wykrywania i śledzenia obiektów. Wprowadź aplikację Inteligentnej Analityki Wideo (IVA).
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Ten szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (online lub on-site) jest skierowane do deweloperów, którzy chcą użyć CUDA do tworzenia aplikacji, które działają równolegle na NVIDIA GPUs.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli:
Użyj kompilatoru Numba, aby przyspieszyć Python aplikacje działające na NVIDIA GPUs. Tworzenie, kompilacja i uruchomienie niestandardowych jądrow CUDA. Zarządzanie pamięcią GPU Konwertuj aplikację opartą na CPU w aplikację przyspieszoną GPU.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje. Dużo ćwiczeń i praktyk. Wdrażanie rąk w środowisku Live-Lab.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, prosimy o kontakt, aby zorganizować.
Last Updated: