Szkolenia Grafika

Szkolenia Grafika

Praktyczne szkolenia na żywo z grafiki komputerowej demonstrują jak poprzez wykorzystanie technik komputerowych zwizualizować: obiekty, dane, obrazy i wiele innych.

Szkolenie w zakresie komputerowej grafiki jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .

NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Podkategorie Grafika

Plany szkoleń z technologii Grafika

Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
Nazwa kursu
Czas trwania
Opis
28 godzin
Opis
Czego nauczysz się na szkoleniu:

- zasady tworzenia grafiki komputerowej
- sposoby dostosowania kolorystki zdjęć
- zasady retuszu i tworzenia fotomontaży
- sposoby przygotowania logo, wykresów, tabel oraz ilustracji
- przygotowanie wizytówek, prostych reklam, bilboardu i ulotek
- podstawy przygotowania grafiki do druku i zastosowań Internetowych

Przykładowe tematy zajęć:

- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
14 godzin
Opis
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych, którzy zaczynają swoją pracę z programem InkScape . Jest to praktyczny kurs, który pozwoli uczestnikom na:

- poznanie metod pracy z grafiką wektorową,
- płynną pracę z programem InkScape,
- tworzenie efektownych infografik, logo, ikon, reklam, banerów, plakatów,

Plan kursu został przygotowany w taki sposób, aby po jego zrealizowaniu uczestnicy znali i wiedzieli kiedy zastosować dane narzędzia programu. Potrafili skonfigurować program InkScape, zainstalować przydatne rozszerzenia, a także wiedzieli gdzie szukać odpowiedzi na pojawiające się pytania.
14 godzin
Opis
Uczestnik na szkoleniu nauczy się:

- obsługi programu do grafiki wektorowej
- tworzenia prosytych obiektów
- tworzenia zawansowanych krzywych
- stworzenia logotypu
- obrysowania elementów stworzonych na papierze lub zdjeciu
- składania ulotek
- plakatów reklamowych
- otwierania i zmieniania dokumentów wektorowych oraz PDF, EPS
14 godzin
Opis
14 godzin
Opis
Uczestnik pozna możliwość zaprojektowanie materiałów reklamowych w programach Adobe Photoshop i Adobe Illustrator od A do Z razem z poznaniem kanonów i zasad przy projektowaniu takich jak wybór koloru, dobieranie fontów, rozmieszczenie elementów w projekcie. Automatyzowania powtarzalnych projektów oraz tworzenia wzorców projektowych. Sprawdzenia poprawności przygotowanych materiałów.
14 godzin
Opis
Dla osób którzy chcą wystartować z nowym oprogramowaniem jak również którzy znają już inne oprogramowanie do grafiki rastrowej i chcą szybko zacząć pracę z nowym oprogramowaniem.
14 godzin
Opis
Dla osób którzy chcą wystartować z nowym oprogramowaniem jak również którzy znają już inne oprogramowanie do grafiki wektorowej i chcą szybko zacząć pracę z nowym oprogramowaniem.
28 godzin
Opis
Czego nauczysz się na szkoleniu:

- zasad tworzenia grafiki komputerowej i składu komputerowego
- sposobów definiowania i pracy z kolorem
- różnic pomiędzy grafiką wektorową i bitmapową
- sposobów dostosowania kolorystyki zdjęć i grafik
- zasad retuszu i tworzenia fotomontaży
- tworzenia własnych ilustracji i grafik
- dostosowania powierzonych materiałów graficznych do potrzeb składu i druku
- sposobów przygotowania logo i znaków graficznych
- tworzenia ciekawych wykresów i tabel
- tworzenia wizytówek i papierów firmowych
- tworzenia etykiet, dyplomów, zaproszeń
- przygotowania ulotek reklamowych
- sposobów formatowania tekstów
- wykorzystania kolorów dodatkowych
- zasad przygotowania publikacji do druku
- druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk

Przykładowe tematy zajęć:

- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
35 godzin
Opis
Blender is an open-source 3D computer graphics software tool set for creating animated films, visual effects, art, 3D printed models, interactive 3D applications and video games.

In this instructor-led, live training, participants will learn to create 3D models for video games, 3D printing, house design, etc.

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand the principles of modelling
- Understand and manage animations, particle effects, 3D graphics, UV map and unwrap
- Export models and assets to a game engine, 3D printer, or other software

Audience

- Artists
- Game Developers
- Complete beginners

Format of the course

- Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
21 godzin
Opis
FreeCAD is an open-source, customizable, multi-platform, scriptable and extensible parametric 3D modeler for designing real-life objects.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to model an object for later construction or 3D printing.

By the end of this training, participants will be able to:

- Use FreeCad's tools and workflows to replace commercial CAD or BIM modeling software
- Write to many formats such as STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
- Use Python to extend FreeCAD's functionality
- Automate FreeCad, build modules and embed FreeCAD into an existing application

Audience

- Designers
- Developers
- Mechanical engineers

Format of the course

- Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
21 godzin
Opis
OpenSCAD is an open-source, script based application for modeling solid 3D CAD (computer-aided design) objects.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to create 3D models that can be constructed or 3D printed.

By the end of this training, participants will be able to:

- Create printable 3D models
- Use geometric transformations to create complex 3D shapes
- Model in a non-interactive manner using minimal lines of code

Audience

- Designers
- Developers
- Mechanical engineers
- 3D printing enthusiasts

Format of the course

- Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
7 godzin
Opis
ARToolKit is an open-source tracking library for creating Augmented Reality (AR) applications. It supports Windows, Linux, Mac, Android and iOS.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to build an augmented reality mobile application with ARToolKit.

By the end of this training, participants will be able to:

- Develop a mobile application that overlays virtual imagery onto the real world
- Preprocess video to adjust lighting and resolve issues
- Integrate ARToolKit with third-party tools and functionality, including OpenCV, Unity, OpenSceneGraph and the mobile device's GPS, compass, and camera calibration utilities

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- The mobile application developed in this course can be target Android and/or iOS. To request your preference, please contact us to arrange.
28 godzin
Opis
Blender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo.

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.

Jakich umiejętności możesz spodziewać się po zakończeniu tego szkolenia?:

Zrozumienia zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzania animacjami, efektami cząstek, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowaniem modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

- Artyści
- Game Developers
- Początkujący w świecie grafiki 3d
21 godzin
Opis
WebGL (Web Graphics Library) is a JavaScript API for rendering 3D graphics within a web browser without the use of plug-ins.

In this instructor-led, live training, participants will learn how to generate realistic computer images using 3D graphics as they step through the creation of an animated 3D application that runs in a browser.

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand and use WebGL's various functionality, including meshes, transforms, cameras, materials, lighting, and animation
- Animate objects with WebGL
- Create 3D objects using WebGL

Audience

- Developers

Format of the course

- Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
14 godzin
Opis
This instructor-led, live training in w Polsce (online or onsite) is aimed at web designers who wish to use Maya for creating 3D animations.

By the end of this training, participants will be able to:

- Create realistic models and textures in Maya.
- Animate and render projects for high quality playback.
- Simulate natural effects like water and smoke.
14 godzin
Opis
This course covers how to program GPUs for parallel computing. Some of the applications include deep learning, analytics, and engineering applications.
21 godzin
Opis
This instructor-led, live training course in w Polsce covers how to program GPUs for parallel computing, how to use various platforms, how to work with the CUDA platform and its features, and how to perform various optimization techniques using CUDA. Some of the applications include deep learning, analytics, image processing and engineering applications.
14 godzin
Opis
This instructor-led, live training in w Polsce (online or onsite) is aimed at developers who wish to build hardware-accelerated object detection and tracking models to analyze streaming video data.

By the end of this training, participants will be able to:

- Install and configure the necessary development environment, software and libraries to begin developing.
- Build, train, and deploy deep learning models to analyze live video feeds.
- Identify, track, segment and predict different objects within video frames.
- Optimize object detection and tracking models.
- Deploy an intelligent video analytics (IVA) application.
14 godzin
Opis
This instructor-led, live training in w Polsce (online or onsite) is aimed at developers who wish to use CUDA to build Python applications that run in parallel on NVIDIA GPUs.

By the end of this training, participants will be able to:

- Use the Numba compiler to accelerate Python applications running on NVIDIA GPUs.
- Create, compile and launch custom CUDA kernels.
- Manage GPU memory.
- Convert a CPU based application into a GPU-accelerated application.

Nadchodzące szkolenia z technologii Grafika

Szkolenie Grafika, Grafika boot camp, Szkolenia Zdalne Grafika, szkolenie wieczorowe Grafika, szkolenie weekendowe Grafika, Kurs Grafika,Kursy Grafika, Trener Grafika, instruktor Grafika, kurs zdalny Grafika, edukacja zdalna Grafika, nauczanie wirtualne Grafika, lekcje UML, nauka przez internet Grafika, e-learning Grafika, kurs online Grafika, wykładowca Grafika

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

This site in other countries/regions