
Praktyczne szkolenia na żywo z grafiki komputerowej demonstrują jak poprzez wykorzystanie technik komputerowych zwizualizować: obiekty, dane, obrazy i wiele innych.
Szkolenie w zakresie komputerowej grafiki jest dostępne jako "szkolenie na miejscu" lub "szkolenie na żywo" Szkolenie na żywo w siedzibie klienta może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w centrach szkoleniowych korporacji NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg Twój lokalny dostawca szkoleń.
Opinie uczestników
Wiedza i sposób jej przekazania.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Szkolenie: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Wiedza prowadzącego, tematyka, dostęp do portalu z ćwiczeniami, to że kurs został nagrany i moge go odsłuchać za jakiś czas.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Praktyczna wiedza nt. wykonywania rysunków, pokazanie możliwości grafiki wektorowej i programów do jej wykonywania. Dyskusja na koniec o sytuacji na rynku programów graficznych.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Praca na krzywych! Trudny temat. Przejście od prosty do coraz to bardziej wyrafinowanych zagadnień. Miło, że Piotr sam wykonywał trudniejsze elementy pokazując metodologię (zapytany wracał i tłumaczył).
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Szkolenie: Inkscape
Dobrze wytłumaczony materiał, w razie potrzeby zawsze otrzymywało się pomoc.
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
możliwość zapytania o wszystko, klarowność przekazu.
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
zainteresowanie osobami ,które były na szkoleniu, tłumaczenie każdemu z osobna
agata miernik-dukielska - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
dostosowanie zagadanień do potrzeb uczestników
Aleksandra Błachaniec - BANK SPÓŁDZIELCZY W OŁAWIE
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
praca na przykładach
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe Illustrator
wiedza i reaktywność na problemy
Tadeusz Kopryaniuk
Szkolenie: Adobe Illustrator
organizacja zajęć
Jarosław Jasiński
Szkolenie: Adobe Illustrator
wszystko ok
Mariusz Orłowski - Bożena Opoka, Narodowy Bank Polski
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Szkolenie bylo bardzo dobrze przygotowane, uwzgledniono wszystkie nasze potrzeby i uwagi. Kamil swietnie zna sie na temacie i potrafil odpowiedziec na wszystkie nasze pytania, widac ze ma ogrom wiedzy w temacie Adobe LiveCycle. Przygotowane cwiczenia i materialy byly na bardzo wysokim poziomie. Sposob przekazywania wiedzy przez Kamila jest rowniez bardzo przystepny, do kazdego zagadnienia podane byly trafne przyklady oraz odpowiednio dobrane cwiczenia. Polozenie nacisku na praktyke i prace na przykladach sprawilo, ze wynioslam ze szkolenia naprawde duzo nowej wiedzy.
Credit Suisse Poland Sp. zo.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Wiedza prowadzacego Sposop tlumaczenia duza ilosc ciwiczen zaangazowanie prowadzacego otwartosc prowadzacego i latwosc nawiazywania kontaktu z uczestnikami szkolenia
Credit Suisse Poland Sp. zo.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Bardzo dobrze przemyslany i przygotowany program szkolenia. Swietne przyklady oraz bardzo fachowy sposob tlumaczenia zagadnien.
Credit Suisse Poland Sp. zo.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Skoncentrowanie na potrzebach szkolonego
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Szkolenie: Adobe LiveCycle Designer
Dużo informacji, spokój, cierpliwość w przekazywaniu szerokiej wiedzy, wspólna realizacja zadań i rozwiazywanie problemów
Stanisław Wójcicki, Uniwersytet Pedagogiczny im.KEN
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
tempo prowadzenia zajęć, kontakt z prowadzącym
Stanisław Wójcicki, Uniwersytet Pedagogiczny im.KEN
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
to że trener nie zostawia nikogo w tyle. pomaga rozwiązać problem.
Jadwiga Dudek, ZUP Emiter sp. z o o
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
Odpowiadanie na pytania, atmosfera, praktyczne przykłady.
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
… nie umiem powiedzieć gdyż wszystkie części szkolenia łączyły się ze sobą tworząc integralną, ciekawą całość.
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Entuzjazm trenera w przekazywaniu wiedzy i kompetencje z zakresu grafiki 3D
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Elastyczosc- dostosowanie programu szkolenia do zagadnien wskazanych przez uczestnikow w trakcie cwiczen...
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Umiejętność szybkiego przekazania wiedzy i pokazanie materiałów do dalszego samoszkolenia.
NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
Podczas szkolenia najbardziej spodobała mi się elastyczność trenera, jego zdolność do reagowania na niespodziewane i potencjalnie głupie pytania. Wybitny poziom wiedzy trenera na temat kart graficznych NVIDIA.
Adrian Ronowski - NARODOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA CYBERBEZPIECZEŃSTWA
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming
Podejście prowadzącego. Bardzo sympatyczny i z poczuciem humoru, jednocześnie z zachowaniem należytego profesjonalizmu. W razie pytań, odpowiedzi były zawsze wyczerpujące. Dla mnie jako osoby mało obeznaną z tematem programowania niskopoziomowego, otwartośc prowadzącego dużo pomoga.
Michał Kwiatek - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Dynamika zajęć, poczucie że bardzo szybko zdobywam podstawową wiedzę pozwalającą mi na wydajną samodzielną naukę.
Sebastian Zientek - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Elastyczna forma prowadzenia zajęć - tzn pytania czy wolniej/szybciej czy to czy tamto bardziej tłumaczyć. Osobiście wydaje mi się że wystarczająca ilość czasu poświęcona na samodzielne ćwiczenia - tzn nie za dużo, bo i tak nie mozna się w warunkach szkolenia tak dobrze skupić nad trudnym i nowym problemem. Także, odpowiedni stosunek teorii do praktyki. Dowcipy :)
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Bardzo dobry kontakt z słuchaczami, przygotowane przykłady, podrzucanie źródeł do dalszego zdobywania wiedzy.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Materiał dotyczący szkolenia był rozbudowany. Jasny sposób przekazywania wiedzy dotyczącej szkolenia. Wysokie kompetencje prowadzącego.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Duża wiedza trenera, dzięki której potrafił odpowiadać na dość trudne pytania oraz rozważania słuchaczy. Suchary :). Przygotowanie ćwiczeń i przykładów dla słuchaczy wraz z ich przykładowymi rozwiązaniami.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Przykłady i to jak można je naprawić lub popsuć.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Dobry przekaz wiedzy i szybkie wyjaśnianie wątpliwości w przystępny sposób.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Trainers energy and humor.
Tadeusz Kaluba - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Jako kompletny laik po szkoleniu wiem wszystko co potrzeba by ruszyć z rozwijaniem się w temacie CUDA
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Całościowo szkolenie było naprawdę dobrę, cieżko wskazać konkretne rzeczy :)
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Szkolenie: NVIDIA GPU Programming - Extended
Dobrze wytłumaczony materiał, w razie potrzeby zawsze otrzymywało się pomoc.
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
możliwość zapytania o wszystko, klarowność przekazu.
Szkolenie: Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Odpowiadanie na pytania, atmosfera, praktyczne przykłady.
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
Podkategorie Grafika
Plany szkoleń z technologii Grafika
- Create printable 3D models.
- Use geometric transformations to build complex 3D shapes.
- Model in a non-interactive manner using minimal lines of code.
- zasady tworzenia grafiki komputerowej
- sposoby dostosowania kolorystki zdjęć
- zasady retuszu i tworzenia fotomontaży
- sposoby przygotowania logo, wykresów, tabel oraz ilustracji
- przygotowanie wizytówek, prostych reklam, bilboardu i ulotek
- podstawy przygotowania grafiki do druku i zastosowań Internetowych
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
- poznanie metod pracy z grafiką wektorową,
- płynną pracę z programem InkScape,
- tworzenie efektownych infografik, logo, ikon, reklam, banerów, plakatów,
- zasad tworzenia grafiki komputerowej i składu komputerowego
- sposobów definiowania i pracy z kolorem
- różnic pomiędzy grafiką wektorową i bitmapową
- sposobów dostosowania kolorystyki zdjęć i grafik
- zasad retuszu i tworzenia fotomontaży
- tworzenia własnych ilustracji i grafik
- dostosowania powierzonych materiałów graficznych do potrzeb składu i druku
- sposobów przygotowania logo i znaków graficznych
- tworzenia ciekawych wykresów i tabel
- tworzenia wizytówek i papierów firmowych
- tworzenia etykiet, dyplomów, zaproszeń
- przygotowania ulotek reklamowych
- sposobów formatowania tekstów
- wykorzystania kolorów dodatkowych
- zasad przygotowania publikacji do druku
- druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- bilboard
- moje logo
- Czy wiesz co to jest Format RAW?
- Czy znasz możliwości i cechy formatu RAW?
- Jakie korzyści daje korzystanie z formatu RAW?
- Jak używać programu Canon Digital Photo Professional (DPP)?
- Czy korzystasz z Formatu RAW w swoim aparacie fotograficznym?
- Czy wiesz ile czasu można zaoszczędzić?
- Czy Wiesz ile można zyskać używając go zamiast płatnego narzędzia?
- Ile razy szybciej da się wykonać korekcje?
- Jak w ciągu sekundy zmienić kolorystykę naświetlonego zdjęcia (Balans Bieli) na prawidłową
- niezależnie jak było naświetlane zdajecie.
- Jak zastosować prawidłową kolorystykę (Balans Bieli) do całej grupy 100, 1000 zdjęć jednocześnie?
- Jak szybko wybrać (odznaczyć) wybrane z klientem/osobą zdjęcia do dalszej obróbki?
- Jak zredukować 2 rodzaje szumów (Chrominancja i Luminancja) jednego lub wielu zdjęć za jednym razem?
- Jak rozjaśniać ciemne partie zdjęcia i przyciemniać bardzo jasne?
- use a vector graphics program.
- create simple objects
- creating advanced curves
- create a logo
- tracing elements created on paper or photograph
- receipt of leaflets
- advertising posters
- open and modify documents and PDF vector, EPS
- Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
- Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
- Learn how to create animations and visual effects with Blender.
- Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
- Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
- Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software.
-
Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
Zapis do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
Użyj Pythona, aby rozszerzyć funkcjonalność FreeCAD
Automatyzacja FreeCAD, tworzenie modułów i osadzanie FreeCAD w istniejącej aplikacji
-
Projektanci
Programiści
Inżynierowie mechanicy
-
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
-
Opracowanie aplikacji mobilnej, która nakłada wirtualne obrazy na rzeczywisty świat
Wstępne przetwarzanie wideo w celu dostosowania oświetlenia i rozwiązania problemów
Integracja ARToolKit z narzędziami i funkcjami innych firm, w tym OpenCV, Unity, OpenSceneGraph i narzędziami do kalibracji GPS, kompasu i kamery urządzenia mobilnego.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aplikacja mobilna opracowana w tym kursie może być docelowym systemem Android i/lub iOS. Aby poprosić o swoje preferencje, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
- Understand the principles of modeling
- Understand and manage animations, particle effects, 3D graphics, UV map and unpacking
- Exporting models and assets to game engines, 3D printers, or other software.
Who is the training for?
- Artists
- Game Developers
- Beginners in the world of 3D graphics
-
Skonfiguruj niezbędne środowisko programistyczne, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów 3D i scen.
Udostępnianie, łączenie i przekształcanie wielu zasobów przy użyciu obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Ten kurs koncentruje się na USD, ale mogą być również używane inne aplikacje, takie jak Maya, Katana i Houdini. Prosimy o potwierdzenie, jeśli masz konkretne wymagania.
Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Zrozumienie i wykorzystanie różnych funkcji WebGL, w tym siatek, przekształceń, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
Animowanie obiektów za pomocą WebGL
Tworzenie obiektów 3D przy użyciu WebGL
-
Deweloperzy
-
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
-
Twórz realistyczne modele i tekstury w Maya.
Animuj i renderuj projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
Symuluj naturalne efekty, takie jak woda i dym.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Zainstaluj i skonfiguruj niezbędne środowisko programistyczne, oprogramowanie i biblioteki, aby rozpocząć tworzenie oprogramowania.
Tworzenie, trenowanie i wdrażanie modeli głębokiego uczenia w celu analizowania kanałów wideo na żywo.
Identyfikować, śledzić, segmentować i przewidywać różne obiekty w klatkach wideo.
Optymalizacja modeli wykrywania i śledzenia obiektów.
Wdrożenie inteligentnej aplikacji do analizy wideo (IVA).
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Użyj kompilatora Numba do akceleracji Python aplikacji działających na układach GPU NVIDIA.
Twórz, kompiluj i uruchamiaj niestandardowe jądra CUDA.
Zarządzanie pamięcią GPU.
Przekształcanie aplikacji opartej na CPU w aplikację akcelerowaną przez GPU.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Last Updated: