
Praktyczne szkolenia na żywo z 3D Graphics (3D Computer Graphics lub Three-Dimensional Computer Graphics) to kursy pokazujące, jak używać 3D Graphics do wykonywania obliczeń i renderowania obrazów 2D.
Szkolenie 3D Graphics jest dostępne jako "szkolenie stacjonarne" lub "szkolenie online na żywo".
Szkolenie stacjonarne może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Polsce lub w ośrodkach szkoleniowych NobleProg w Polsce. Zdalne szkolenie online odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu DaDesktop .
NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń.
Zapytaj konsultanta NobleProg o dedykowane szkolenie dla Twojego zespołu.
Opinie uczestników
Odpowiadanie na pytania, atmosfera, praktyczne przykłady.
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
Elastyczosc- dostosowanie programu szkolenia do zagadnien wskazanych przez uczestnikow w trakcie cwiczen...
AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jarosław Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie: WebGL: Create an Animated 3D Application
Wiele praktycznych zadań, bieżąca pomoc
Krzysztof Rembeliński, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie: 3D Modeling with Blender
Machine Translated
Każdy materiał został fajnie przerobiony.
Patrycja Banasiak - Krzysztof Rembeliński, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie: 3D Modeling with Blender
Machine Translated
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Kłosowicz - Daniel Kłosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie: 3D Modeling with Blender
Machine Translated
Odpowiadanie na pytania, atmosfera, praktyczne przykłady.
Szkolenie: Blender: 3D Modeling Fundamentals
Podkategorie 3D Computer Graphics
Plany szkoleń z technologii Three-Dimensional Graphics
-
Tworzenie drukowanych modeli 3D.
Wykorzystanie przekształceń geometrycznych do tworzenia złożonych kształtów 3D.
Modelowanie w sposób nieinteraktywny przy użyciu minimalnej ilości linii kodu.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Opracowanie aplikacji mobilnej, która nakłada wirtualne obrazy na rzeczywisty świat
Wstępne przetwarzanie wideo w celu dostosowania oświetlenia i rozwiązania problemów
Integracja ARToolKit z narzędziami i funkcjami innych firm, w tym OpenCV, Unity, OpenSceneGraph i narzędziami do kalibracji GPS, kompasu i kamery urządzenia mobilnego.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aplikacja mobilna opracowana w tym kursie może być docelowym systemem Android i/lub iOS. Aby poprosić o swoje preferencje, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
-
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Korzystaj z narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania;
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Zrozumienie i zarządzania animacjami, efektami cząstek, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowaniem modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania. Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Artyści
- Game Developers
- Początkujący w świecie grafiki 3d
-
Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
Zapis do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
Użyj Pythona, aby rozszerzyć funkcjonalność FreeCAD
Automatyzacja FreeCAD, tworzenie modułów i osadzanie FreeCAD w istniejącej aplikacji
-
Projektanci
Programiści
Inżynierowie mechanicy
-
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
-
Skonfiguruj niezbędne środowisko programistyczne, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów 3D i scen.
Udostępnianie, łączenie i przekształcanie wielu zasobów przy użyciu obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Ten kurs koncentruje się na USD, ale mogą być również używane inne aplikacje, takie jak Maya, Katana i Houdini. Prosimy o potwierdzenie, jeśli masz konkretne wymagania.
Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
-
Zrozumienie i wykorzystanie różnych funkcji WebGL, w tym siatek, przekształceń, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
Animowanie obiektów za pomocą WebGL
Tworzenie obiektów 3D przy użyciu WebGL
-
Deweloperzy
-
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
-
Twórz realistyczne modele i tekstury w Maya.
Animuj i renderuj projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
Symuluj naturalne efekty, takie jak woda i dym.
-
Interaktywny wykład i dyskusja.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab.
-
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Last Updated: